![]() |
The bachelor
eris en ik hebben the bachelor gemist vandaag!
wat is er gebeurd vertel vertel niet te snel we schrijven mee |
Euhm .. hij heeft met groepjes van 5 date's gehad en mocht steeds met 1 iemand nog prive:
gwen nanna rose En met nanna heeftie volgens mij gezoend ofzoiets in die richting .. verder zijn naar huis gestuurd: arianne, renate, kim en euhm verder weet ik de namen niet :) owjah er komen al vette jaloerse opmerkingen enzow :D |
Woensdag komt de herhaling op Yorin :cool: (y)
Ik heb afgelopen woensdag de eerste aflevering gezien, was best leuk :D Maar vandaag wilde mn vader darten kijken, dus ik ga woensdag maar weer de herhaling kijken ofzo :) |
wtf, zijn er meer dan 2 mensen die da serieus volgen? :eek:
|
Citaat:
Maar bij gebrek aan wat beters is het best te doen :) |
Mwah, ik kijk t ook wel even :o
|
Citaat:
en met nana heeft ie idd gezoend. |
Ik vond t egt weer zuper saai :o Vorige week wast veel coowler :'(
|
Ik zat er gisteren naar te kijken en ik schoot gewoon in de lach bij het zien van zoveel domme vrouwen.
Hebben zij nooit van het woord 'vernedering' gehoord of zo?? Op het moment dat hij 10 vrouwen een roos gaf, lieten enkele dames zich wel kennen hoor. :D Eentje ging zelfs een soort van bidden dat HIJ haar koos... ! Kommop zeg... waar is je eigenwaarde... |
Citaat:
waarom denk je dat het zo leuk is om te kijken .... vooral als je de verbazing bij bepaalde vrouwen ziet (ik noem een arianne ofzo) dat hij haar niet heeft gekozen |
Omg ik heb zo gelachen.:D Die jaloezie onderling. :cool:
|
Moet ik hier vertellen wie er gaat winnen? :confused:
|
Spoiler
|
Citaat:
*ik ben volgens mij de enige die hem lekker vind...* |
Ik vind m ook wel knap hoor, maar niet echt mn type :p
Was wel grappig om te kijken, wat een troela's zeg :D (n) |
Citaat:
En ik vind die gast echt NIET lekker maar oki hij heeft wel wat idd |
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
(het zijn geruchten, maar die hebben toch (vaak/af en toe) een kern van waarheid... |
Citaat:
Yay for roddels. :D |
Goed, vanavond ga ik 't missen.. en ik vind 't te triest om op te nemen. :p Dus laat me weten hoe 't is afgelopen. :o
|
Hahahaha ik snap precies wat je bedoeld met 'te triest om op te nemen' ..
Maar ik hou je wel op de hoogte :cool: Je kan ook gewoon de herhaling kijken woensdag .. (y) |
Oke, heb t net gekeken >
Anouck, Rose, Priscilla (weet niet zeker of ze zo heet) en Etherrrrr (wat heeft zei een kutstem) zijn eruit .. Hij heeft volgens mij gezoend met sabine en verder niet veel boeiends gebeurd. Volgende week blijven er nog maar 2 over > ik denk Gwen en Nanna of Gwen en Annemarieke |
Dat programma is toch wel snel afgelopen als er volgende week nog maar twee mensen overblijven?
Ik gok op Nanna en Femke. Of Gwen. |
Naar wat ik heb gehoort krijgen al die lui betaalt en is het dus een grote nepbedoeling. (n)
|
Heb ik ook gehoord. Van een zeer betrouwbare bron.
|
Citaat:
|
Citaat:
Alhoewel ik het programma gewoon dom vind, die man doet zo 'gespeeld', net alsof hij het zelf niet leuk vind! |
Hij zei tegen al die overgebleven 6 precies hetzelfde: dat hij ze een fantastische dame vond en dat hij echt gevoelens begon te ontwikkelen *nu ze zo met zn tweetjes waren*
:nono: |
ik ben blij dat die esterrrr eruit is :D
|
Ik vind Gwen zo grappig. Bitch (y)
|
Citaat:
|
Bah, die Ester vond ik al bij de eerste aflevering vervelend. (n)
En ik ga wel de herhaling kijken. :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gisteren uit nieuwsgierigheid even gekeken, wat een enorm STOM programma :o
|
Ik heb de eerste uitzending half gezien. Ik liep halverwege van walging bij de tv weg, kon het gewoon niet meer aanzien.
|
zijn er nog mensen die dat kijken????? :nono:
ik d8 dat na, ja, ik wil een miljonair en al die andere shit het nou wel een keer over was, maar neeee hooor, komt die klote bachelor.. |
Nog 4 meiden over, wie denken jullie dat t wordt (als je t als een van de weinigen nog niet weet)?
|
gwen denk ik (en niet omdat het door sbs6 wordt gezegd)
|
gwen, dit is toch al lang bekend????
ik vind die vent echt een sukkel, wat een arrogante kwal |
Ik vind Nanna het leukst (y)
DIe Gwen komt zo gemaakt over vind ik.. |
Citaat:
Er zijn namelijk ook mensen die dat nog niet wisten.. |
Ik vind de bachelor echt 3 x nix (n) (n) (n)
|
Ik hoop Nanna, maar ik denk gwen
En nee ik kijk het niet :P |
ik kijk er niet naar ik vind hem zielig, maar die vrouwen zijn gewoon helemaal zielig!!! :nono:
|
Citaat:
...verontrustend... :confused: |
Citaat:
|
Ik heb het nu een paar keer gezien, maar... ik vind Roderick zó'n kakbal he... bleeegh... Verder, ach, 't is meer dat ik 's avonds moe ben, maar nog niet moe genoeg om te kunnen slapen, dus dan kijken ik dat maar :)
|
Ik heb ook een paar gezien, maar dan niet serieus gekeken. Meer om het af te kraken (beetje leedvermaak)..
Nana vindt ik uhmmm een beetje mannelijk en aangezien hij de perfecte vrouw wil denk ik niet dat zij het wordt, gwen heeft wel een vrij standaard uiterlijk alleen jammer van dat kind maar als hij daar overheen kan stappen dan passen zij wel goed bij elkaar... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:23. |