![]() |
The Life of David Gale
Ben best beniewd naar deze film, Kevin Spacey kan me toch niet teleurstellen of wel? :)
Heeft iemand 'em gezien? |
Spacey stelt inderdaad niet teleur, maar is eigenlijk wel de enige reden(nou ja, kate winslet valt op zich ook nog wel mee, maar haalt het niet bij spacey) om die film te kijken, ik vond hem niet echt speciaal.
|
Ik vond t wel een innemend verhaal en spacey blijft gewoon (y)
|
op zich wel een aardige film, alleen te voorspelbaar. Voor de helft weet je al hoe het in elkaar zit, das wel jammer.
|
Voorspelbaarheid is niet het probleem, maar de wijze waarop het scenario wil aantonen waarom de doodstraf niet waterdicht is. Je kunt beter DEAD MAN WALKING kijken. THE LIFE OF DAVID GALE is in ieder geval wel onderhoudend.
|
Degelijke, onderhoudende film. Goed geschoten, maar iets teveel plottwists. Neemt het verassingseffect weg.
|
Het verhaaltje is oneven, maar de gedegen regie maakt het toch nog enigzins onderhoudend. Kevin spacey drijft op routine, maar is goed te pruimen en winslet kan er net mee door.
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is geen slechte film, ik vond hem alleen niet zo speciaal. :) Is het zo duidelijker? |
ja, dank je :p
|
Citaat:
|
Yup.. Heb hem al een hele tijd geleden gezien en hij was beter dan verwacht.
Alleen zou ik het einde anders gemaakt hebben. |
Vond hem Vet ;)
|
nee ik heb em nog niet gezien, meestal huur ik in het weekend, als ik m heb gezien laat ik ht wel horen:)
|
viel tegen.
|
Hij staat nog op mijn films-die-ik-nog-wil-zien lijstje :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:09. |