![]() |
Vaagheid (nee, da's geen titel ;))
(excuse me, tis 03.00 geweest, schrijsel is vaag nu :o :D)
Druk zachtjes jouw lijf tegen het mijne jouw neus tegen de mijne je fluistert kleine woordjes voor nu en dit moment genoeg. Sla zachtjes je handen in de mijne jouw wereld in de mijne je zwijgt een fijne stilte voor nu en dit moment zo'n 1000 woorden. |
ik vind hem wel goed eigenlijk! simpel van vorm, leest goed door, leuke opbouw...ja hijs leuk! vooral de zin 'voor nu en dit moment genoeg' is mooi!
|
Het einde vind ik niet zo mooi, de rest wel. Je zwijgt een fijne stilte vind ik vooral mooi. Inderdaad wel een beetje simpel, maar dat is niet erg. Een lief gedichtje, gewoon leuk.
|
beetje jammer van dat "je fluisterd kleine woordjes". Dat klinkt zo bekend... voor de rest erg herkenbaar, goed verwoord.
|
:) erg goed
en... ik vind dat je niets moet veranderen aan je eigen gedichten. t commentaar is goed, maar dat moet je gebruiken als je weer gaat schrijven. niet je geschreven gedicht aanpassen, het zijn jouw gevoelens, jouw emoties, wat anderen mooier vinden geeft niet |
Citaat:
ik vind dat een gedicht net een diamant is, die je elke keer opnieuw bijsnijd en/of schaafd. Uiteindelijk zijn alle facetten perfect, en is de edelsteen af. Als je nooit een gedicht veder verbeterd, krijg je nooit een "perfec"t gedicht". Misschien eentje dan, maar meer gedichten die bij de eerste drukking direct perfect zijn zal iemand toch nooit maken. |
Sweeeet! Heel lief gedichtje! Daar houd ik wel van. :D Maar je weet waar die eerste strofe me aan doet denken hè?! ;) Neusieneus :D
Overigens, het enige vage aan dit gedicht, is dat zinnetje daarboven, je zegt het zelf: "schrijsel is vaag", nu vráág ik je! ;) :p Liefs, Caroline |
hij is qua stijl niet zo bijzonder, maar *zucht* wat doet je dit weer terugdenken aan dat soort fijne momenten he.. :s Dat beschrijf je geweldig..
*zwijmel* :bloos: |
Citaat:
Geen hoogsteandje dat weet ik, maar wel een ontzettend fijn gevoel ;) |
Wauw...
... Maarehm ff tog nog 1 tip: Wat ik er zelf wel heel mooi achter zou vinden klinken: 'Voor nu en dit moment zo'n duizend woorden maar nooit genoeg Maar ja, dat is mijn mening, verder ben ik het wel met >?< eens dat je een gedicht bijna nooit moet veranderen; doe ik namelijk ook niet. Maar ja voor gedichten geldt niet hetzelfde als voor tekeningen; gedichten kun je nog editten en tekeningen kun je alleen nog wat toevoegen. |
Citaat:
Met deze wijziging ben ik het niet eens:), geeft namelijk een andere betekenis. Verder: Sterk, goed lopend dichtsel. Ga door (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:49. |