![]() |
Tip: Burst
Zo, ingeslapen hoeren van het muziekforum. Tijd voor iets interresants.
ik heb een tip. Label:relapse. Interesse gewekt? Zie je nou wel. De bandnaam is Burst, ze maken emotionele metalcore. Vergelijkbaar met Atreyu, From Autumn To Ashes en Burnt by the Sun. Het is een combinatie van die 3 bands. Maar wel metal. Ze komen uit Zweden en hebben een eigen internet pagina gemaakt: www.burst.nu. Ze hebben sinds kort een cduit. 'Ja?" ja. Die heet 'Prey on Life' en ik raad je aan 'Undoing' , ' Iris' ' Fourth Son' en 'The Foe Sublime' eens te downloaden. moeite waard. http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=327840 |
1) je moet naar de kapper
2) het klinkt wel vet, maar ik zou het album nou niet meteen kopen |
Citaat:
|
ben al aan ut downen...
|
dat Halo moet je btw ook ff checken. Is ook van Relapse en is in zelfde straatje als Neurosis, Cult Of Luna enzo. Errug vet.
|
Citaat:
|
He je haar is langer (y)
|
als je dan toch naar relapse bands aan het zoeken bent, tjek dan ook Agoraphobic nosebleed.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wat ik via de site heb gehoord vond ik erg oke klinken. die cd kom ik wel ns helemaal luisteren. |
zal wat luisteren ervan
|
eh bah, weer zo`n relapse act!
:D ik zal eens kiekn of wa is |
Het klinkt wel gaaf indd, maar denk dat ik Atreyu wel wat beter vind als ik eerlijk ben..maar het heeft wel wat inderdaad (y)
|
effenaar:
Op dinsdag 30 september aanstaande vindt er een extra concert plaats van niemand minder dan de Zweedse metal-legendes Entombed! Deze death & roll-ers hebben onlangs "Inferno" uitgebracht, opvolger van het steengoeie "Morning Star" (2001). Als supports staan Disfear en Burst (beiden van het Relapse label) op de planken. De voorverkoop gaat dinsdag 9 september van start! ik ben er |
:D (y) aight
maar niet echt atreyu, from autumn to ashes |
Zooo jij hebt echt snelgroeihaar :|
Ik ga het straks even luisteren. |
Dit topic is van maanden geleden marijke:P
|
je zou zo in de 2de kamer bij de vvd fractie, je hebt de looks
naja kzal is kijken of ik ooit een cd van ze vind ergens op internet |
ik haal em nou keisnel van slsk af
|
Citaat:
oh!! shit, sorry :D |
dit is gewoon een emo-band die black-metal maakt en toevallig Opeth als buren heeft. :p Vette shit dus.
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:04. |