![]() |
studietest
Hallo,
Ik ben op zoek naar een studietest.. Tja.. daar zijn er genoeg van, zoek en gij zult vinden!! << denken jullie dan :) Maar ik wil er geen voor op de pc (dus dat je wat dingen aanvingt en hij het dan berekent) maar ik moet het op papier krijgen (dus ergens een test waar gewoon bijstaat : antwoord A = 10 punten, B = 20 punten enz, en dan 10-60 punten = blabla, you know what i mean? Het mag ook zo'n test zijn, waarmee je via een weggetje naar de juiste studie komt, zo van: ga je graag met mensen om? ja ga rechts, nee ga naar beneden. Dan staat rechts weer een vraag wat er op in gaat ,en daraonder juist een andere vraag, zodat je ook zo bij een mogelijke leuke studie uitkomt.. Wie kan mij helpen???? IK KAN HET NIET VINDEN EN HEB HET ECHT HARD NODIG!! (voor nl werkstuk).... :'( |
Citaat:
|
iid, of naar een bureau waar ze je helpen zoeken naar een geschikte studie.
|
Je kunt toch een online test uitprinten of overtypen en dan uitprinten?
|
Citaat:
|
Citaat:
Wellicht weet iemand een online waarbij de punten er wel bij staan? Of iemand gaat er zelf 1 maken :p Overtypen moet ik toch aangezien ik het in mn eigen style weer neerplanten.. |
niemand???
PLZ HELP ME! |
Citaat:
Onder Opleiding en dan Interessetest |
Citaat:
sorry :o |
Citaat:
|
??????
|
Kun je er niet één aan de decaan op school vragen...? Of mag dat niet? (Neem je een decaan van een andere school. ;))
|
Citaat:
Maar nee die hadden ze niet... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:42. |