![]() |
wanneer gebruik je geen condoom?
Wanneer gebruik je geen condoom?
|
Citaat:
wanneer je zwanger wilt worden wanneer weinig voelt met condoom wanneer beide personen soa vrij zijn en je het nut van een condoom niet inziet omdat je toch aan de pil bent Vanwege je geloof wanneer je geen geld hebt om condooms te kopen Wanneer je geen condooms bij je hebt en te geil bent om te stoppen enz. enz. |
ik bedoelde meer in een relatie...
|
Citaat:
Zodra je 100% zeker weet dat je beide geen SOA hebt en je vriendin de pil slikt en het dus veilig is om het te doen. |
Citaat:
|
Als je af wil vallen schijnt onveilig vrijen op den duur te helpen.
|
Hahah, ja waar heb ik dat laatst toch nog gehoord? :D :D
|
Citaat:
Hej das een goed idee!! euhm, heeft het nog bijwerkingen???;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
sorry :o ik moest drom lachen,hehe |
Citaat:
|
Als je een ander voorbehoedsmiddel hebt en soavrij bent, of als je graag een kind/soa wilt.
|
nou, als je zeker weet dat de ander geen soa's heeft, het meisje aan de pil is en je liever seks hebt zonder condooms.
|
Citaat:
Of ben je echt zo eerlijk en laten jullie je allebei testen? :eek: |
Citaat:
|
Citaat:
en hoe wist je dat jullie geen soa's hadden?? Altijd veilig geweest?? Ook in voorgaande relaties? |
Citaat:
Als beide partners geen seksueel contact hebben gehad tot nu toe dan is er ook niks aan de hand, geen soa's. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Om het in één zin samen te vatten:
Als je van het leven wilt genieten. |
ik weetnie je kan ook moeilijk doen ik heb t nog nooit mèt gedaan :S maarja heb t ook alleen nog maar met mn vriendin gedaan waar ik nu al weet ik veel hoe lang mee heb en ze slikt de pil dus t boeit niet
we hebben allebei echt geen zin in dat geklooi met zo'n lullemuts |
Citaat:
|
bij het pijpen
|
Ik gebruik nooit een condoom.
|
als je bijden nog nooit onveilig hebt gesext en als zij of ik aan de pil is (of beiden) (en ja er is al een mannenpil uit)
|
Citaat:
:p |
Citaat:
wat een onzin reactie :D :p |
Citaat:
Gebruik dus altijd een condoom, totdat je je hebt laten testen. Een vriend van me heeft z'n vriendin een soa gegeven terwijl hij daarvoor nog maagd was. Geloof me, het is kut hoor... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:35. |