![]() |
help! wat moet ik doen?
ik ontmoette vorige week een heel aardige marokkaanse jongen die zei dat ie heel verliefd op muh was en uiteindelijk heb ik ook sexx met hem gehad. zonder condoom want dat vond ie lekkerdur zei die en hij is dus ook in muh klaargekome maar nu ben ik al de hele week niet ongesteld geworden :(
ik durf het niet aan m'n moeder te vertellen maar ik wil wel graag een abortus... hoe regel ik dat zonder dat mijn ma d'r achter komt want ze wordt echt heel boos HELP!!! |
laat ik ff voorop stelle dak gewoon dom vindt wa je gedaan hebt. das gewoon niet uit te sluiten. maar om je niet helemaal af te zeiken wil ik je tog advies geven. je moeder komt er hoe dan ook achter denk ik zo alleen wees de volgende keer wa verstandiger en gebruik condoom/pilletje
|
Je hoeft het niet te vertellen, voor artsen geldt de zwijgplicht. En ik geloof, maar hang me er niet aan op, dat abortus gratis is. Dus dan hoef je niet bang te zijn dat het op een bankafschrift komt.
Maar ik zou eerst maar eens afwachten met die ongesteldheid. Abortus kan nog wel een tijdje, hoor. En inderdaad, ik vind het ook een ongelooflijk achterlijke actie, maar ik ben hier niet om je af te zeiken. |
nou! pest me d'r niet mee :(
ik wil dat kind helemaal niet. ik wil gewoon een blank niet crimineel kindje :( |
als je zo bevooroordeeld moedertje wil worden wordt het helemaal nooit wat
los van de kleur/komaf |
Roos, ok, ff serieus dan...
Dit is werkelijk een probleem als je het echt niet wil Ik zou gewoon met je huisarts overleggen hoor. Die kan je veel beter en verder helpen. Misschien maakt hij je wel zwanger van een blank kind |
Dit is echt zo'n verhaal voor de Fancy of Tina ofzo... Volgens mij is het redelijk duidelijk wat je moet doen... Een zwangerschapstest kopen, je ouders het vertellen en daarna die vent en jezelf een klap voor de kop geven...
|
Nu even los van de kwestie of dit nu serieus is of niet...
Ze had vorige week seks, en deze week wordt ze niet ongesteld. Kan je dan zwanger raken in de week voor je ongesteldheid? Ik dacht van niet, maar ben niet echt een bioloog. Iemand een dit keer serieus antwoord? |
En anders overdrijven we allemaal niet zo...
Een slotje beginnen te roepen omdat iemand toevallig een "vreemd" e-mail adres heeft? Kom op zeg... Laat die adressen er buiten. Als het echt niet serieus is merken we dat vanzelf. Nu weer normaal... |
Citaat:
|
Citaat:
Deal? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Meisjes worden toch wel vaker een week niet ongesteld? :>
|
is dit topic nog steeds open? trieste boel.
|
he loser je bent niet grappig..
als dit echt was had ik je wel vierkant uitgelachen :D |
Citaat:
Anyway... dus wel neuken met een, maar krijgen, ho maar. En waarom zou dat kind dan meteen crimineel zijn? Ga je hem zo opvoeden dan? Abortus lijkt me overigens wel het best en kan je ook gewoon aanvragen. Maarre... wees alstublieft NOOOIIIIITTTT meer zo dom, okee? Ook niet wanneer iemand zegt dat dat fijner is, die kan dan mooi de pot op, want hij zit dan niet met de gebakken peren. Overigens kom je nu over alsof je die man 1 avond hebt gezien, hij zei verliefd op je te zijn en je was meteen met hem naar bed geweest... zonder condoom... meid. Hoop dat je in ieder geval geleerd hebt hiervan :rolleyes: (ps. ja, this nep, weet ik. Maar dan nog. Overigens de vraag aan deze persoon niet teveel nep berichtjes te plaatsen. Hierdoor worden namelijk teveel berichten niet meer serieus genomen, terwijl ze dit wellicht wel zijn) |
got humour?
|
Citaat:
:p |
je kunt tog zo zo zien dat dit echt is
reageeer dan ook normaal forumbaas :D (y) FOOIJDONK (y) ps. lief zijnn |
Als dit echt was had ik je een smerige raghoer gevonden.
En je opgekocht :D |
Of het nou echt is of niet, ik denk niet dat dit nog wat wordt.
Ze reageert zelf ook niet meer.. als ze echt hulp wil, dan hoor ik nog wel van haar, maar het lijkt er nu niet echt op. xx |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:59. |