Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   hoe doe je het? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=598011)

ne onozele zot 13-09-2003 18:58

hoe doe je het?

hoe ga je verder dan alleen maar zoenen? leg je gewoon je hand op haar billen en dan naar boven of direct hand richting slipje laten zakken? als je aan zoenen bent wat doe je dan??????? alleen serieuze reacties aub :)

Lorelei 13-09-2003 19:01

Vergeef me als ik het fout heb, maar ik denk dat er al meer topics hierover zijn.

Verder moet je gewoon doen wat goed voelt op het moment zelf. Ontspan en alles gebeurd van zelf, echt waar!

Reverend 13-09-2003 19:01

hangt van het meisje af natuurlijk.

Mocht het een maagd zijn, dan ben ik uiteraard een stuk voorzichtiger. Als dit niet het geval is dan zijn mijn handen een stuk 'grijpgrager'.

ne onozele zot 13-09-2003 20:36

het is een maagdje :) en ik ben haar eerste vriendje. en neen het is geen kindje meer want is boven de 16jaar :o . dit even ter info voor lolbroeken :rolleyes:

Multilot 13-09-2003 21:56

Citaat:

ne onozele zot schreef op 13-09-2003 @ 21:36:
het is een maagdje :)
Hmmm, vraag me af of dat uitmaakt, maar dat terzijde... Ik vind het ook erg neerbuigend trouwens, maar ook dat doet er niet toe...
Leg je hand eens onder haar truitje, op haar rug of buik ofzo, kijk hoe ze daar op reageert... Het is toch uitproberen, het ligt aan de reactie van haar

Outdated Spirit 13-09-2003 22:00

Citaat:

Multilot schreef op 13-09-2003 @ 22:56:
Hmmm, vraag me af of dat uitmaakt, maar dat terzijde... Ik vind het ook erg neerbuigend trouwens, maar ook dat doet er niet toe...
Leg je hand eens onder haar truitje, op haar rug of buik ofzo, kijk hoe ze daar op reageert... Het is toch uitproberen, het ligt aan de reactie van haar

perseus 13-09-2003 23:20

Gewoon gelijk plotseling haar broek los maken en als een razende hard broek + slipje naar beneden raggen :cool:. Je kunt er voor een extra effect ook nog ff bij schreeuwen ofzo :).

nare man 13-09-2003 23:25

Citaat:

ReV3rEnD schreef op 13-09-2003 @ 20:01:
Mocht het een maagd zijn, dan ben ik uiteraard een stuk voorzichtiger. Als dit niet het geval is dan zijn mijn handen een stuk 'grijpgrager'.
Tuurlijk, zodra een meisje geen maagd meer is vindt ze het natuurlijk niet erg dat je meteen je handen tussen haar benen ragt :)

LoneLover 14-09-2003 04:10

Citaat:

nare man schreef op 14-09-2003 @ 00:25:
Tuurlijk, zodra een meisje geen maagd meer is vindt ze het natuurlijk niet erg dat je meteen je handen tussen haar benen ragt :)
:confused: Het lijkt me logisch dat een meisje dat nog geen ervaring heeft met die dingen toch extra weerhoudend is en nerveus. Dan is het niet aleen de stap zetten met die persoon maar ook de stap zetten tout court.

Lijkt me erg logisch dat je sneller vorderd met een meisje voor wie dit alles al als 'normaal' word beschouwd ipv 'onbekend terein'.

Multilot 14-09-2003 09:25

Citaat:

LoneLover schreef op 14-09-2003 @ 05:10:
:confused: Het lijkt me logisch dat een meisje dat nog geen ervaring heeft met die dingen toch extra weerhoudend is en nerveus. Dan is het niet aleen de stap zetten met die persoon maar ook de stap zetten tout court.

Lijkt me erg logisch dat je sneller vorderd met een meisje voor wie dit alles al als 'normaal' word beschouwd ipv 'onbekend terein'.

Volgens mij was het redelijk sarcastisch bedoeld....

Ertur 14-09-2003 09:56

Citaat:

Multilot schreef op 14-09-2003 @ 10:25:
Volgens mij was het redelijk sarcastisch bedoeld....
Maar Lonelover typte dat op een tijdstip waarop sarcasme niet bestaat.

ik ben op een zondag voor 11 uur wakker! Hulde aan mezelf!

Outdated Spirit 14-09-2003 09:58

Citaat:

Ertur schreef op 14-09-2003 @ 10:56:
Maar Lonelover typte dat op een tijdstip waarop sarcasme niet bestaat.

*Huldigt*

Multilot 14-09-2003 10:15

Citaat:

Ertur schreef op 14-09-2003 @ 10:56:
En hoe voelt het??;)

Alicia Silverstone 14-09-2003 10:23

Ik zou gewoon eens met haar over dat soort dingen praten. Maarjah.. zo ben ik dan weer...

*denkt terug aan ex..*

Wat zei hij ook alweer.. we waren nogal heftig aan het zoenen enzo en lagen daar ook voor het eerst bij op bed.. en hij vroeg of ik het zelf aan wou geven als ik verder wou gaan. Nou ja, doordat hij dat zei ging ik er dus met hem over praten.

Ja, eigenlijk kun je dat het beste tegen haar zeggen.. das best lief.

Mortischa 14-09-2003 10:34

Citaat:

Alicia Silverstone schreef op 14-09-2003 @ 11:23:
Ik zou gewoon eens met haar over dat soort dingen praten. Maarjah.. zo ben ik dan weer...

*denkt terug aan ex..*

Wat zei hij ook alweer.. we waren nogal heftig aan het zoenen enzo en lagen daar ook voor het eerst bij op bed.. en hij vroeg of ik het zelf aan wou geven als ik verder wou gaan. Nou ja, doordat hij dat zei ging ik er dus met hem over praten.

Ja, eigenlijk kun je dat het beste tegen haar zeggen.. das best lief.

mja als ik zeg maar die jongen was zou ik gewoon de eerste keren nog nergens aan komen, en daaarna pas voorzichtig aan de billen en laaaater pas echt die opmerking maken anders lijkt t imo nogal opdringerig... (dattie daaar NU al over na te denken zit ;) )

Roos 14-09-2003 10:53

Lijkt me veel tactischer om niet gelijk de broek in te duiken, maar eerst bijvoorbeeld over de rug/buik te kriebelen ofzo.

Alicia Silverstone 14-09-2003 11:07

Citaat:

Mortischa schreef op 14-09-2003 @ 11:34:
mja als ik zeg maar die jongen was zou ik gewoon de eerste keren nog nergens aan komen, en daaarna pas voorzichtig aan de billen en laaaater pas echt die opmerking maken anders lijkt t imo nogal opdringerig... (dattie daaar NU al over na te denken zit ;) )
Ja ik bedoel ook niet zomaar, uit het niets, als ze lief elkaars handje vasthouden en een romantische film kijken.. :p :)

Maar als er eens iets gebeurt waarvan je denkt.. hmm.. nu kan ik het wel zeggen.

En ja, haar kont aanraken enzo kan ie natuurlijk best eerder doen.. en desnoods vragen of ze dat goed vindt of wat ze daarvan vindt. :)

Günther 14-09-2003 11:16

Citaat:

Multilot schreef op 13-09-2003 @ 22:56:
Hmmm, vraag me af of dat uitmaakt, maar dat terzijde...
het maakt absoluut wel uit hoor, als je beide al ervaring hebt gaat alles een stuk soepeler en ga je allebij meer op in elkaar. als zij nog maagd is moet je als jongen zijnde iig beetje oppassen hoever je kunt gaan en je kunt je dus ook niet totaal laten gaan. dus wel degelijk verschil... :o

maar ik ben het met je eens dat "het is nog een maagdje" een beetje denigerend klinkt idd.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:27.