![]() |
Panty of kousen
Sinds drie jaar draag ik vrijwel altijd panties. Regelmatig hoor ik dat anderen dat ondingen vinden en dat ze liever kousen dragen. Kousen teken volgens mij af, zeker onder strakke kleding. Nu ik eenmaal panties gewend ben draag ik liever panties. Wat dragen jullie het liefts panties of kousen?
|
draag jij leggings ofzow dat je de 'aftekening' van je kousen erdoor heen ziet :rolleyes:
|
Ik heb niet zoveel ervaring met kousen, maar als ik later groot ben en een rijke man heb koop ik Burberry jarretels enzo, tot die tijd draag ik wel panty's! (n)
|
eerst de de burberry kids he... daarna pas jarretels (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Enne, leuke sig :D |
Citaat:
Citaat:
|
tegen woordig maar kousen want me pantys gaan toch altijd kapot maar ik heb ook heel veel pantys dus eigenlijk allebij :)
|
Panty's.
|
Panty's.... ik trek ze altijd binnen 2x kapot..
Ik vind kousen wel mooi hoor maar ik heb ze niet :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Kousen. Ik heb geen panty's. Vind ze niet zo leuk. Ik heb liever maillots of hoge sokken.
|
Kousen, panty's zakken altijd af.
|
Citaat:
Leuke maillots kan ik niet vinden (niet met mijn stelten iig).. |
Citaat:
|
ik draag het liefst kousen, panty's vind ik echt niet fijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kdraag alles.
Maillots Pantys Pantykousjes en van die kousen met jarretels |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Ik heb ook wel een paar hele mooie kousen maar die kan ik alleen met jarretels dragen (anders zakken ze enorm af) en die heb ik dus (nog) niet... :) |
Ik draag panty's en jarretelkousen, zonder jarretels. Ik heb er een paar met een plastic 'plak' rand, waardoor ze niet afzakken.
En in de winter maillots of 40 denier panty's. |
Kousen zitten beter, maar mijn vriend heeft liever dat ik panty's draag. Dus voor hem draag ik panty's.
|
geen van beide
|
Wat boeit je vriend dat nou? :confused:
|
Citaat:
|
feit is, het blijft het een of het ander
|
Kousen zijn fijner, al zakken die soms ook af hoor. Ja, ook met van die silleconenstrips aan de bovenkant. Maar panty's zijn zo broeierig, en het kruis zakt altijd naar beneden. Bovendien zitten ze altijd te strak aan de bovenkant met als gevolg zwembandjes :o.
Dan inderdaad kousen (met jarretels evt. ) of overknees. Maar die kan ik alleen in streepjes vinden en dat vind ik niet (meer) zo leuk :/ |
die overknees zijn bij mij geen overknees :(
en idd, maillots zijn altijd te kort :/ ik mis een stukje :/ |
Onder een rok draag ik (en dan alleen als het koud is) een panty (duh!), maar onder een broek draag ik altijd pantykousjes. Een panty zit toch voor geen meter onder een broek? :confused:
|
Citaat:
Citaat:
|
ik heb een paar netkousen met zo'n naad aan de achterkant en jarretels.. van mn moeder gepikt :)
maar ik draag liever panty's, jarretels zijn ondingen (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik moet voor m'n werk panty's dragen (werk in hotel en draag dus rokje) en snap echt niet dat er mensen zijn die zich vrijwillig in die ondingen hijsen...
|
Citaat:
Mijn vriendin heeft me in het begin gestimuleerd om iedere dag een panty aan te trekken. De eerste weken had ik haar aanmoedigingen echt nodig, daarna werd het normaal om panty's te dragen en heb ik er ook geen last meer van. Zeker als je voor je werk panty's moet dragen zou ik je adviseren om dagelijks panty's te gaan dragen. Het is even door de zure appel heen te bijten maar als je er eenmaal aangewend bent heb je er alleen maar voordelen van. Om te beginnen zul je met meer plezier naar je werk gaan, maar er zullen meer gelegenheden komen waar van je verwacht wordt dat je panty's draagt. |
jarretels :)
|
Inderdaad, opzichtige kousen met mooie rand aan de bovenkant en jarretels... voelt zo geil :)
|
god , ben ik nou de enige die de zin van dit topic niet snapt?
|
Citaat:
|
Citaat:
doe ik ook altijd. |
Citaat:
|
Zijn jarretels handig?
Waar kun je die dingen zoal kopen? Waar je ook panty's kunt kopen? :) |
Citaat:
|
die jarretels willen bij mij nooit goed vast gaan, en als k ze dan eindelijk vast heb gekregen schiet er weer eens een los, lekker charmant als je een rokje aanhebt ofzo.
daarnaast zijn de kousen altijd net iets te kort, (of de jarretels natuurlijk) waardoor het allemaal heel strak vaszit (zal ook wel de reden zijn dat t af en toe losschiet) een goede oplossing voor dot probleem is altijd welkom :) |
Citaat:
|
Als het geen blotebenenweer meer is altijd kousen met plakrand of jarretellen, een uitzonderlijke keer panty's, maar dan meestal als mijn rokje te kort ofzo is voor kousen. Die oplossing met die slip erover is natuurlijk goed, alleen wordt je kruis daar natuurlijk wel nog warmer van...
|
Tsja, maar ik doe toch alleen een panty aan als het blaasontsteking weer is. :)
Off-topic: wat doet dat handje links in jouw avatar eigenlijk? :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:34. |