![]() |
overtijd...Zwanger?...
Ik heb de pil goed geslikt,
geen pillen vergeten. ik begin op dinsdag, eindigde dus op maandag met slikken, nu s het zaterdagavond, en nog steeds niks. wellichte kwampjes, en een beetje zeurderige pijn in me onderrug [ niet heel erg] maar dat is het, de vorige keer was ik zaterdag ochtend al ongesteld. Het wil maar niet komen. moet ik me druk maken..? :( |
je kunt je er wel druk om maken maar dat heeft weinig zin...
Ook met de pil kan je menstruatie wel eens een dag of 2 later komen (ik spreek uit ervaring) dus wacht eerst maar eens af en als je uberhaupt niet meer ongesteld wordt, dan moet je misschien eens een zwangerschapstest doen... maar voorlopig is er nog niks aan de hand |
druk maken heeft geen zin. Het komt vanzelf wel, als je niet teveel stresst.
Succes! |
Je druk maken heeft ook geen nut :) Ik was ooit lichtelijk nerveus voor een gala, mn hele menstruatie bleef uit, en dat gebeurd vaker dus maak je nog niet gerust :) en als je het toch echt zeker wilt weten dan haal je als je dat dan echt wilt met een tijdje een test op?
|
Maandag stoppen, zaterdag ongesteld? Man, dat is irritant..
Hmm misschien dat dat er iets mee te maken heeft dat je niet ongesteld wordt. Misschien heb je gewoon een beetje een "zwak" hormoonstelsel en hoeft er maar iets te gebeuren en het komt niet. Als je netjes de pil hebt geslikt lijkt me weinig aan de hand. Een testje kan je misschien wat zekerder maken. |
mmm, ik heb dit ook wel eens... Dan heb ik 1,5 strip geslikt en moet mijn lichaam even wennen zegmaar... Het kan ook zijn dat je lichaam gewoon een bloeding overslaat. Dat is ook best gewoon.
Als je het echt niet vertrouwt gewoon test doen |
Citaat:
Ik vind 't wel best zo (y) |
Citaat:
En ach dat plannen, ik ben 6 dagen ongestled, dat past nooit niet in een weekend :D |
ben al ongesteld geworden gelukkig :)
|
Citaat:
|
ja :D
|
fijn joh, dan zit je ook niet meer in de spanning..
vaak als je er veel aan denkt blijft je menstruatie uit... raar maar waar groetjes Lotte |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:07. |