![]() |
Alles en allemaal..
Kokend bloed en vage tranen
allemaal voor niets Het is allemaal niets meer waard alles is gelogen Loze verwijten en leeg geschreeuw allemaal voor niets Het is allemaal allang gebeurd alles is voorbij De harde kern van leugens en bedrog allemaal voor niets Het is voorbij Een.. uitspatting zal ik het maar noemen... jullie mening graag? |
Het doet me eigenlijk niet zo veel. Het om en om van alles en allemaal vind ik wel leuk, maar verder vind ik het niet echt origineel qua inhoud, taalgebruik of vorm. Een uitbartingsgedicht dus, waarbij dingen als inhoud, taalgebruik of vorm vaak van weinig belang zijn, zo komt het over.
|
kben ut met lovetear eens eigenlijk... verder wil ik nog eraan toevoegen dat ik de herhaling van 'voorbij' wel zonde vind. niet slecht voor een uitspatting trouwens, dat wel ;)!
|
Mooi. Op een manier die ik niet kan uitleggen spreekt het me erg aan. De aparte zinnen misschien; weer es wat anders. (y)
|
ja mij spreekt het ook wel aan geen al te moeilijke woorden (oftewel een gedicht dat je 20x moet lezen voordat je hem snapt)
ik vind hem duidelijk en mooi :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:31. |