![]() |
Zondagskinderen
Hai, mn vriend zit hier naast me en vroeg me om eens een topic te openen over zondagskinderen (even ter verduidelijking: mensen die zijn geboren op een zondag -net als wij :D ).
-Wie is er hier een zondagskind? Zitten dr hier veel? -Merk je er iets speciaals aan een zondagskind te zijn (want dat zeggen ze toch altijd, dat je dan voor het geluk geboren bent...nou ik merk er anders niets van :p )? 'Want hoe onbereikbaar scheen het beloofde land, tenzij voor enkele zondagskinderen der fortuin!' (B. Huet )' :D |
ik heb geen idee op welke dag ik geboren ben...
't kan me niks schelen ook :D Allemaal bijgeloof.... :rolleyes: Lijkt me trouwens vooral christelijk bijgeloof omdat zondag een nogal christelijke feestdag is. |
Ja tuurlijk ik geloof ook dat het vooral christelijk bijgeloof is...maar dat terzijde...toch benieuw of mensen er iets van merken.
Oja, als iemand zn geboortedag niet weet kun je hieronder wel je geboortedatum+jaar vermelden, wie weet kan ik dan je geboortedag wel opzoeken. |
Citaat:
23 december 1986 sorry ik heb geen zin om zelf op te zoeken omdat et me niet echt veel uitmaakt. :) |
Je bent geboren op een dinsdag...nanananana :p (geintje)
|
10 juli 1982
Maar ik geloof er niet zo in, net zoiets als met de 'helm' op geboren worden... En alsof iemand die op vrijdag de 13e geboren is alleen maar pech zou hebben. |
ja ik ben ook op zondag geboren maar ik besta uit ongeluk..
maar ergens dan ook wel weer als het om levens risico's gaat geluk bij het ongeluk maarre anders niet hoor |
Citaat:
Nou? |
Citaat:
Volgens mijn PC: Mutant op een Vrijdag Psychopaat op een ZONDAG!!! yeeah :D grappig :) |
Ik ben niet bijgelovig; dat brengt ongeluk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Aah jammer ik ben op zaterdag geboren ...
|
Hai, mn vriend zit hier naast me en vroeg me om eens een topic te openen over zondagskinderen (even ter verduidelijking: mensen die zijn geboren op een zondag -net als wij :D ).
-Wie is er hier een zondagskind? Zitten dr hier veel? -Merk je er iets speciaals aan een zondagskind te zijn (want dat zeggen ze toch altijd, dat je dan voor het geluk geboren bent...nou ik merk er anders niets van :p )? Ik ben een zondagskind geloof ik (even gecheckt en volegns een programma ben ik dat ook) ik merk niks speciaals, en echt, ik ken weinig mensen met meer pech dan mij dus dat gaat echt niet voor mij op |
Ik ben op vrijdag de 13e geboren, niets speciaals. Want ik merk niks
|
Of je nou op zondag, vrijdag, of een niet bestaande dag bent geboren, maakt echt geen boei uit. Een vriendin van me in geboren op Halloween... Een vriend van me op kerstavond... Het zijn maar dagen mensen... Het beestje moet toch een naam hebben, maar er schuilt niets achter.
|
ik ben een zondagskind en een idioot, zou er een verband zijn?? :confused:
|
Ik ben op zondag geboren en ik kan wel wat geluk gebruiken. Nee, ik merk er niets van. Wat zou ik moeten merken?
|
Citaat:
**de Islam |
Citaat:
Herformuleer het even wil je? |
9 april 1990. maandag volgens mij
|
ik ben op een zondag geboren, op de eerste dag van de zomer, op vaderdag en op mijn moeders verjaardag...
hoeveel mensen kunnen dat zeggen hehe :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb altijd iets tegen zondagen gehad, ik weet zelf ook niet waarom maar ik vind het een kutdag. Ben ik nu ook een zondagskind?
|
Ik ben geboren op zondag 19 december 1982, soms heb ik geluk, soms pech. Ik denk niet dat dat verhaal van zondagskinderen waar is. (wie eigenlijk wel) Maar aan de andere kant, ik had al tien keer dood kunnen zijn, maar dankzij stom geluk is dat niet gebeurd. Aan de andere kant had ik al tien keer miljonair kunnen zijn (staatsloterij) maar dat is ook niet gelukt. Geluk is wat je er van maakt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben op zondag geboren maar ik geloof niet in dat je dan geluk ofzo heb
|
zoek maar op: 5 maart 1987
geen id nl :o |
Citaat:
|
Citaat:
aaah:( :'( *is heel bedroefd, traantje* |
Citaat:
Maar denk maar niet dat een echte horoscoop zo 123 in elkaar te flansen is en gaat zeggen of je die dag over de liefde van je leven gaat struikelen :D. |
Ik kom er net achter dat ik ook een zondagskind ben, maar ik merk er niets van. Niet meer geluk, ofzo...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of is een dag niets meer dan een woord voor jouw? |
Ik ben wel een zondagskind, maar ik merk daar dus helemaal niets van.. vind het ook maar stom bijgeloof, maargoed, we zullen zien...
|
Citaat:
ALs ik het fatsoenlijk heb uitgelegd. Ik heb teveel koppijn om goed na te denken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zeg, hoe zat dat trouwens met kinderen die geboren waren op Walpurgisnacht? Die zouden toch ook speciale gaven hebben, net zoals zondagskinderen?
|
Die kunnen in een kraai veranderen. Lees Een Italiaan In Zutphen maar (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:58. |