![]() |
Moest jij voor één week premier zijn wat zou jij veranderen
in je landje?
|
deja-vu
o nee, vorige week was ik dictator. |
Ik zou het voltallige kabinet ontslaan.
|
koen roumen afschaffen
[ban voor niels bothof, mwa, volgend jaar weer een niewe kans.]:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D |
In elke stad een Burger King. :cool:
|
Citaat:
[ :confused: |
Knikkeren als verplicht schoolvak instellen.
|
Citaat:
|
niets
|
Mezelf tot dictator uitroepen en vervolgens mijn eerder genoemde maatregelen nemen. :)
|
Citaat:
|
Hetzelfde verhaal als bij het dictatorschap:
Niets want het zou slechts voor één week zijn, en al mijn inspanningen om dingen te veranderen zijn na die week toch voor niets geweest. |
ik zou de wereld beteren :rolleyes:
|
Citaat:
|
Nieuwe verkiezingen de dag erna... :o
*vind Balkenende nou niet echt een geweldige premier...* |
Citaat:
Oh nee, ik was even vergeten dat sommige mensen in Gelderland wonen :p ;) |
Ik schaf de ergste bezuinigingen af, ik maak van Nederland een sociáál land, ik zet het kabinet af en maak er een links kabinet af en ik maak Femke Halsema géén mp, want dat wil ze niet. Dat mag Wouter Bos wel zijn dan. En daarna word ik gewoon weer Anne, die een beetje actief is binnen GroenLinks. Alsof er niets gebeurd is. ;)
|
Ehm. Ik geef de leiding aan mensen die op een goede
manier veranderingen enz kunnen uitvoeren, aangezien ik er géén ervaring in heb, en het dus alleen maar een rotzooi zou worden. :o |
die maffe bezuinigingen waar niemand wat aan heeft, maar wel heel veel mensen door in de schulden gaan komen afschaffen, en bezuinigen op andere dingen.
|
ik laat alle linkse partijen als de SP verbieden
|
de sp verwijderen :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Niets, waarschijnlijk. In een week tijd kun je niets veranderen in Nederland, overal moet eerst jaren over vergaderd worden.
|
Als premier kan je in een week te weinig veranderen.
|
ik zou nog steeds TMF afschaffen, en ik denk dat ik wat mensen zo laten liquideren, ik weet nog niet wie. ik denk iig irene moors en carlo boszhart
|
ik zou al het bestuursrecht afschaffen, want dat is een klotevak bij studie rechten :mad:
laten ze daar nog even mee bezig zijn willen ze dat weer op de rails krijgen |
Was er niet laatst ook zo'n topic? :o
|
:rolleyes:
weinig keuze he uit de zeldzame dingen die je in een week kan veranderen zou ik waarschijnlijk bij alles wel een voorstel doen dat dan wordt gecountered door de opositie en dan is mn week om |
Citaat:
|
Citaat:
|
Doodstraf invoeren. :)
|
Citaat:
trouwes, net alsof je in 1 week iets kan bereiken, voordat je voorstel door de hele procedure is ben je al gauw een jaar of wat verder...dus als ik mp zou zijn zou k mooi 4 jaar wachtgeld incasseren :) verder nix |
monarchie afschaffen!!
|
Ik ga niet voor slechts één week premier-schap :)
|
Citaat:
Overigens dacht ik dat dit dat andere topic was, waarbij je dictator was. |
Alle partijen buiten de mijne afschaffen
De koninklijke familie verbannen. Het keizerrijk der Nederlanden uitroepen. Mijzelf tot absoluut heerser en keizer uitroepen. Het leger, marine en de luchtmacht weer in ere herstellen dus meer geld en materieel daarheen. Dienstplicht invoeren. Strengere asielwetgeving. Het trouwen van een buitenlandse partner is alleen nog toegestaan als men in dat andere land gaat wonen. Politie meer bevoegdheden geven. De koninklijke marachausee omvormen tot een para-militaire eenheid. Werkelozen die nog kunnen werken verplicht ergens te werk stellen. Drugs verbieden en strenge straffen op het gebruik ervan. Doodstraf weer invoeren voor kinderverkrachters, meervoudige moordenaars en staatsvijanden. |
CDA, VVD, en LPF verbieden.
|
opiumwet grondig veranderen
|
euro afschaffen
|
Citaat:
|
No More Taxes
maar alleen als het echt moest |
Citaat:
gelukkig dat mensen als jij nooit premier zullen worden |