![]() |
Welk nummer ben je aan het leren op je instrument?
Ofwel: welke nummers speel je vaak op gitaar/drums/basgitaar?
[als dit volgens de forumfuhrers nergens over gaat, mogen ze hem wel dichtgooien] Metallica - Battery overigens op basgitaar |
De rest van Iron Maiden - The Clansman
(waar ik al 4:30 van kan spelen :D) en de rest van de solo van Pink Floyd - Comfortably Numb |
Wat stukjes voor kleine trom om m'n roffeltechniek te verbeteren.
|
Ik speel eigelijk nooit nummers. Altijd me eigen zooi eigelijk. Niet dat dat erg goed klinkt ofzo maar toch.
|
Opeth - Deliverance
|
Als ik nummers speel, dan zet ik een CD op, en speel met de CD mee. Als ik gewoon wat zit te pielen, dan ga ik gewoon wat breien: akkoordenschemaatjes, riffjes en zo. Of ik stem mijn gitaar in een of andere wazige stemming en probeer er dan nog wat leuks uit te krijgen :)
|
Oja zet er ook even bij welk instrument ;)
|
ben momenteel bezig met Mster of Puppets en Battery van Metallica.
op gitaar |
drums : golden earring - twilight zone
|
Coreolan en de eerste symfonie van Beethoven.
|
gitaar: basket case (mwja, makkelijk eigenlijk maargoed)
|
piano = the beatles, stevie wonder,coldplay
maar wil nog niet echt lukken :D |
Gitaar: In Too Deep sum 41, (speel nog niet zo lang he)
|
Citaat:
ennuh ga je naar muse? ennuh in too deep is leuk :) |
gitaar:
White Stripes - I Want To be The Boy To Warm Your Mothers Heart (en ik doe het nog niet zo lang duss) |
moondance van nightwish staat in de planning.
ik heb een heel klein stukje al uitgevogeld zo ongeveer. op dwarsfluit. :) |
Bob Dylan - Shelter from the Storm op gitaar
Muse - Sunburn op keyboard |
ik ben nooit nummers aan het leren
|
Robbie Williams - Let me entertain you - trombone
? - Rien - trombone En voor de rest een hele zooi met nummers voor dweilband -WJ |
Citaat:
|
Satie - three gymnopedies *ofzo*
Enya - Book of days House of the rising sun das voor mn les, voor mezelf nog wel 100 nummers ongeveer :D* |
stratovarius - stratofortress (op gitaar, lukt aardig, maar speel dan ook vrij lang :D )
|
About a Girl van Nirvana op mn gitaartje, maar ik oefen zelden, dus ik bak er nog nix van (n)
Toch maar weer eens gaan doen :o |
happy phantom-tori amos
op de piano héel moeilijk |
Anyway You Want It van Rise Against op Gitaar..
Maar alleen het intro riff heb ik geleerd.. Is wel grappig om te spelen.. |
Citaat:
Vergelijk het ook eens met het origineel van Journey :p |
Ik speel hem in normale stemming..
Mijn gitaarleraar heeft daarvoor nog de akkoorden kunnen vinden.. Alleen zijn ze wel lastiger om te pakken dan.. |
Citaat:
|
The god that failed van metallica op basgitaar
|
Unadulterated - The Girl Next Door
|
Fix Me van Black Flag. Gaan we spelen pretty soon :).
|
Citaat:
|
ik ben momenteel alleen aan het proberen om een gaaf geluid uit mijn nieuwe top te krijgen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oooooh die feedbackende herrie? Die American Nightmare ook gebruikt. Da's easy. Men gaat naar de eerste fret en slaat tegelijk alle snaren open aan(wel met je distortion/gain/overdrive/whatever) vol open. Voor andere geluiden doe je een variatie daarop(1 snaar indrukken ofzo)
|
Ok (y)
|
En voor dat gekke opkomende geluid moet je gewoon creatief zijn met pickslides. Net als dead kennedy's bijv deden. Die gekke kraakgeluiden.
|
rufio - above me
en rufio - don't hate me maar daar ga ik nog heel lang over doen voordat ik die perfect strak kan spelen |
Adadio van Heinrich Baermann (ga het met orkest uitvoeren. Ik ben de solist :cool: )
Grande Duo Concertante- C.M. von Weber Aïda, orkestpartij... en verder nog een zwik klarinet concerten van o.a Weber, Spohr, Mozart... dit alles op klarinet. |
Niks, ik ben lui
|
Maiden - Back in the village :o
|
san dimas van de ataris maar die speel ik zo vaak dus foutloos
summer wind was always our song heb ik dr ook bijna perfect in haha en owja ik was vandaag ook weer s above me van rufio aan t proberen maar das toch ff above my skills |
Macarthur Park...Richard Harris...Piano
|
Moet op 't moment voor school Roll the Bones van Rush uitschrijven
|
Een nummer voor muziek;
Youssou N'dour - Li Ma Weesu :s |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:37. |