![]() |
een gedicht die ik vanacht had bedacht!
Dit is nog ff niet het gedichtje hoor maar ik was vanacht de hele nacht wakker en ineens kreeg ik deze inspiratie om 4 uur 's nachts..
de nacht eindigd net zoals mijn leven.. maar waarom zou mijn leven eindigen als er weer een ochtend komt tja dat kwam 's nachts in mijn op het is wel een beetje vaag maar probeer jij maar eens 's nachts een behoorlijk geidichtje eruit te persen ;) ;) ;) ;) |
tis geen hoogstandje...
|
Ik ben het met Gothic eens. En je krijgt het zelf nog voor elkaar om een schrijffout te maken!
de nacht eindigd Het moet zijn : de nacht eindigTTTTTTTTTTTTTTT |
beetje vaagies, wel grappig bedacht.
eigenlijk klopt de conclusie niet, maar de gedachte is wel leuk. dachten meer mensen er maar zo over. |
Werkelijk waar geweldig. Dit prachtige, korte maar zeer mooie gedicht getuigt van inzicht, intelligentie, gevoel, kracht, en schoonheid! Geweldig!
|
Citaat:
mensen een beetje aanvallen op hun spelling, zwakjes hoor, erop wijzen is aardig, erop aanvallen is gewoon laf, iedereen maakt wel eens een spelfout, de ene is er wat beter in dan de ander maar idd echt geweldig is het gedicht niet (je zou wel wat met het idee kunnen doen???) ps. goh, valt het op dat ik slecht in spelling ben??? |
meer een uitspraak dan een gedicht...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:20. |