![]() |
Hoe kom jij aan je nickname??
Zit er een verhaal achter etc.
Maradinus: Bij voetbal stond spits maradona --> marinus (mijn echte naam) ---> maradinus:D |
Aangemaakt op Scholieren.com
|
Citaat:
|
Bijnaam van mij binnen onze groep :)
|
ik kreeg hem omdat ik bepaalde dingen doe die ook wel te zien waren in één of andere televisieprogramma op MTV ofzo.. :p
|
Ik wilde niet zoiets afgezaagds als iemand, maar niemand vond ik ook niets. Dus dan maar iemand of niemand. :o
|
nee, geen zin om het voor de honderste keer uit te leggen.
|
Ik heet Dana en mijn moeder en opa noemen me altijd Daantje, maar die was altijd bezet dus toen kwam er een streepje bij en 0705, mijn geboortedatum.
|
lang verhaal :D
tis begonnen 17 jaar geleden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik was heel onorigineel toen ik eens ging zoeken naar hulp voor een werkstuk (naam + geboortejaartal dus)...
en nooit meer zin gehad om hem te veranderen. |
Van een tekenfilmpje...
|
Ik drink mijn koffie zwart met suiker.
|
Ik schrijf mee aan de ER-forumversie. En ik wilde iets nemen dat bij het ziekenhuis/ de serie hoorde. Dat werd fractuur. Waarom weet ik ook niet, misschien omdat mijn naam ook met een F begint ofzo..
Btw, ik heette eerst sportbabe. Om 1 of andere vage reden.. |
mijn band heet 'shanghai noodle factory'
middelste woord: 'noodle' eerste letter eerste woord: 's' eerste letter laatste woord: 'f' eerste letter eerste woord plaats je voor 'noodle' ---> snoodle eeste letter laatste woord plaats je áchter 'noodle' --->snoodlef zou je niet denken he? |
Uit het boek I Never Promised You A Rosegarden.
|
Het betekent iets in een bepaalde taal. Geen zin om het verder uit te leggen, zoek het maar op! :)
|
Voor de 248148e keer:
Wawl, wauwelen, ouwehoeren etc. |
Citaat:
|
Wou iets met de zon want (ja waarom eigenlijk??)... 1986 is mijn geboortejaar en de sterretjes omdat sunrise al er was en ik er toen maar sterretjes voor en achter heb gezet en me geboortejaar erbij..
Conclusie: ik wist geen naam en heb maar wat verzonnen :o .. |
hoe ik ben!
|
Ik ga natuurlijk niet elke keer het pikante verhaal
over mijn nickname posten... |
Ik kon niets verzinnen en toen dacht ik aan hier aan. Duh :p
|
Random woord met random aantal cijfers. Ook de cijfers zijn random gekozen.
|
Zo noemde mijn zus me wel eens.
|
mijn ouders vonden sarah wel een leuke naam...
Op msn is mijn nickname 'Let's go get lost', dat komt uit road trippin' van de Red Hot Chili Peppers, dat is een mooi liedje, het is een mooi zinnetje, en ik verdwaal vaak. |
staat fotolijstje op mn bureau met WOOF. nou ja, lees het resultaat.
|
Bijnaam van mijn favoriete wielrenner: Michael Boogerd.
|
Vroeger had je zo'n serie op Discovery Channel: 'The Unexplained'.
Dat klinkt wel een beetje mysterieus, vaag én interessant - just like me. |
Van een programmatje dat me eens uit de brand heeft geholpen.
|
Zomaar wat letters uit een andere nick van mij gehaald. :o
|
Initialen
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn vader noemde me altijd Kruimeltje toen ik klein was, puur vanwege mijn formaat. Hij doet het nu trouwens soms nog steeds, maar steeds minder... :cool: |
bijnaam van me moeder...
|
Titel van een liedje van een onbekende band uit mn dorp
|
zit een redelijk lang verhaal aan ja, langer dan mn nick doet vermoeden, maar nu heb ik ff geen zin om dat te typen :o
als je de zoekfunctie gebruikt komt je t verhaal vast wel tegen :p;) |
Het was een schrijf foutje :o
|
Zie mijn website'tje :p
|
personage in een bepaald boek...
|
Tsja, het is een "monster" uit AD&D. Zeg maar een uil met een berenhoofd en toen heb ik een spelfoutje gemaakt werd het uilenbier i.p.v uilenbeer, ach ja :)
|
Als je dat écht wilt weten, zoek maar op Methuselah en Vampire hier op DK (y)
|
nummer van de deftones
|
ik heet Lara, maar die naam was bezet.
|
Citaat:
|
Nou. :)
|
t Is Shock geworden omdat ik bij 3 radioprogramma's de techniek doe/deed (Metal Shock, Shock Café, the AfterShock), k houd van Ac/dc (high voltage, shock) en ik doe elektrotechniek :)
|
ik ben stapel gek op sterretjes :) ik heb een ketting met een sterretje :) nahaj niet om overdreven te doen ik vind ze gewoon leuk :) om gewoon af en toe tussen mn spullen een sterretje te hebben... en euh ja :) sweet.... weettikveel
|
Afgeleid van Marnix.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:20. |