![]() |
Gaat er bij jou veel fout?
Zie topictitel :)
Ik heb namelijk net een stroopwafel laten aanbranden in de magnetron, en nu hangt er in de hele onderverdieping een stinkende rook :| |
Neuh maar ik kreeg vanochtend zo'n beetje een hartaanval toen m'n computer hard begon te piepen nadat ie even open was geweest. Niks aan de hand gelukkig.
|
Ja. Ben nogal onhandig aangelegd. :o
|
Ja. Ik laat ook vaak het eten aanbranden in de magnetron bijvoorbeeld.
|
Kijk mijn nick :p
|
Nou soms wel, ik struikel ook vaak.
|
Er gaat in ieder geval veel niet op de goede manier.
|
ja. vooral op m'n werk.
dan staan al m'n collega's te lachen dat ik weer eens wat fout doe, terwijl ik snel kijk of m'n baas het gezien heeft of niet :o:D |
Nee, bij mij gaat nooit iets fout. Want daar heb ik een hekel aan.
|
Ja.. Zo heb ik me gister weer op me werk aan glas gesneden (en niet zo beetje ook).. verder brandt ik me regelmatig (aan een bakplaat aan me uitlaat) .. Ik ben niet echt heel erg handig! :o
|
Citaat:
|
Nee, maar ik heb een groot relativeringsvermogen en mooie praatjes. Andere mensen maken de fouten. ;) :o
"Ik heb geen virussen om mijn computer, af en toe doet ie gewoon een beetje vreemd" |
vanmorgen werd ik wakker in de logeerkamer en m'n vriendin lag gewoon in mijn eigen 2 persoons bed :confused:
ik weet niet wat er fout is gegaan |
Citaat:
|
Als iets snel fout kan gaan bij mij, doe ik het niet :|
|
Ik struikel vaak en ik laat veel dingen vallen. En ik maak altijd opmerkingen die heel lullig overkomen.
|
Het loopt nooit zoals ik het wil.....helaas
|
Niet heel vaak, maar er gaat natuurlijk wel eens iets fout
|
Hmh meestal niet, maar gister wel :( :
Toen ik naar hockey ging kwam mn stick in mn wiel, en ik kreeg em dr niet uit. Daarna liep ik tegen de (glazen) deur van de snackbar op (waar oa mensen zaten die ik ken). Toen zat ik thuis mn frikandel op te eten en toen viel er een stukje op mn (witte) broek, die vervolgens dus helemaal rood was van de ketchup. En later ben ik ook nog uitgegleden want de vloer was nat. Geweldige dag :( |
alles gaat fout bij mij!
en iedereen die zich er aan ergert! |
hmm niet zo pessimistisch! Er zijn heus wel dingen te bedenken die wel goed gaan of goed zullen komen of goed zijn geweest :)
|
Alleen de dingen die ik graag wil
|
ik heb van die dagen....... :(
|
Over het algemeen valt dat bij mij reuze mee, maar de laatste anderhalve week krijg ik echt het idee dat ik er beter even mee kan stoppen :o
|
owja ik ben vreselijk onhndaig en zodoende doe ik alles fout gaan , :p mar eigenlijk amuser ik me best zo :p soms wat beschaamtelijk moment marja :rolleyes:
|
ja, heel veel
|
Kerel, ik BEN fout, en het begon bij de geboorte :o :)
|
Valt wel mee, alleen als iets dan fout gaat of niet lukt, word ik para van mezelf!
|
Citaat:
|
ja vandaag nog ik heb een uitschuiver gemaakt op het hockeyveld en ja hoor een n flinke schaafwond van 20 cm.
|
Ja.. ik sta bekend als mevrouw onhandig :o mja er zijn ergere dingen..
|
gaat er bij mij wel is wat goed?? nah ik ben nogal onhandig aangelegd
|
Nee joh. :)
|
Nogal ja :|
|
Welnee.
|
Nooit, want ik ben nagenoeg perfect.
|
neee niet zo vaak...
|
teveel, gister een pizza in de fik gezet, bord kapot laten vallen
en morgen krijg ik te horen of ik wordt geschorst of van school getrapt :o |
Afgezien van dat ik laatst bijna alles van mn computer kwijt was geraakt, niet veel :P
|
ik sta erom bekend, alleen vorige week al heb ik de wasmachine kapot gemaakt, hebben we eindelijk een nieuwe laat ik een pak zakdoekjes in mijn broek zitten...
Sleutels vergeten, hak brak af midden in de stad veel mensen vinden het grappig, ik ben er aan gewend. ik dan ook veel lidtekens van vallen, stoten (gat in m'n hoofd gehad, en een pinda in long, vingertopje in grasmaaier ect. ect.)e.d. ik vind het verschrikelijk, ik ben echt een warhoofd :( |
Ja, te vaak, te veel... Ik ben een echte brokkenpiloot
|
Mwah nee niet echt veel fout, maar dat is omdat ik mijn zaakjes wel in orde heb en geen riskante dingen doe. Soms gaan dingen niet fout maar wel moeilijk, maar dat ligt aan mijn onhandigheid :D
|
heb van die tijden dat alles mis gaat:o
|
ik heb zo mn momenten dat alles fout gaat :o ben af en toe zwaar onhandig :o:o:o
|
Ligt eraan hoe je het bekijkt.
Echt fout niet. Maar ik maak wel ontzettend veel blunders. |
Citaat:
|
mijn vriend zet vaak boven smsjes: hey klungeltje....
en bij mn ex stond ik bekend als 'de sloper' ja dus.. |
ja...ben ook nogal onhandig.
vooral als ik bijvoorbeeld water in glazen giet...9 kansen op 10 dat ik mors. verder...struikelen, dingen laten vallen! :o |
Af en toe.
|
ja want ik luister soms te weinig naar goede adviesen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:47. |