![]() |
levenslang vrijgezel!
Wie is er levenslang vrijgezel!
Ik op een week na! :( |
ben je dood dan? Of ben je 'tot nu toe' vergeten erbij te zetten?
|
ik zou zeggen. geniet er nog even van. :o
|
Hoezo, ben je veroordeeld tot levenslang vrijgezel? Welke misdaad heb je dan begaan? :D
En hoezo op die week na? Beetje wazige vraag wel hoor! Maarre, wel lekker hoor, levenslang vrijgezel. Daar zouden een hoop gevangenen in de gevangenis een moord voor doen! :D |
Hij heeft in heel zijn leven nog maar een weekje een relatie gehad, ik denk dat hij dat bedoelt...
En nope, sorry, ben geen levenslang vrijgezel. Ik ben 20 en 18 jaar daarvan vrijgezel geweest :) |
Langer dan 12 jaar ben ik niet vrijgezel geweest.
|
Ik ben 18 en niemand zal mij ooit leuk genoeg vinden om een relatie mee te hebben! Ik blijf de volgende 70 jaar alleen :'(
Met zo'n instelling wel ja. |
Zolang ik van mezelf hou is alles best ok :)
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja, ik :( :( :(
|
Citaat:
s6! |
nee ik heb ze op de lopendeband :rolleyes:
|
Tegen de topicstarter wordt tevens 2 maanden tbs geëist ;).
|
Yes, we hebben er wéér één.
Ik zou zeggen: doe er iets aan als het je zo stoort. Gratis hint: meisjes vinden wanhopige jongens niet écht sexy |
op 4.5 jaar ong na 18 jaar
lekker duidelijk weet het :o |
ikkeeeeh op een zootje weken na back in the days. :D
|
jou tijd komt nog wel, op ieder potje past een dekseltje
(jullie zijn getuigen van iets unieks, dit soort dingen zeg ik namelijk nooit) |
Ik 16 jaar op een paar avonden na (tijdens feesten idd.) Maar dan werd het toch weer niets etc etc. Of iemand ziet mij wel staan en ik hem niet. :o
kortom, niet te veel bij stil te blijven staan. |
ik ook, hoop dat daar snel een einde aan komt :rolleyes:
*hint hint hint* :D |
Ik ben al single zolang ik leef. Tja. Wat doe je eraan?
Ripper |
Ik vond de 'relaties' (dom woord) die ik tot nu toe had geen reet aan.
|
Citaat:
Scootgirl: wil je verkering met mij? :o :cool: |
ik weet niet wat jij van plan bent met dit zelfmedelijden van jou, maar je gaat je dr echt niet beter door voelen, laat staan dat de situatie verbeterd, als daar uberhaupt al noodzaak toe is.
|
Ikke... k moet weer dringend op mannenjacht :o
ach what the hell, k zie wel of ik wat leuks tegenkom of niet :cool: |
Citaat:
En bovendien feitelijk onjuist. |
Citaat:
|
Al m'n hele leven single :o (zie leeftijd voor het aantal jaren) :cool:
|
Ik ben ook mijn hele leven al singel op 4 weken na. En dat is ook al weer 3 jaar geleden, vindh et nu wel weer eens tijd worden...maar ja de mannen blijkbaar niet met mij!
|
Ik niet, en ik ben er blij om ook.
|
nou niet mn hele leven ,maar het overgrote deel toch wel aangezien ik nog maar 18ben...
En inderdaad zeg,komop als je je zo opstelt gun ik je niet eens een meisje. Oke kapsones is ook niet helemaal goed...maar een beetje zelfvertrouwen of iets wat daar op lijkt... |
ikke 17 jaar enne..ff tellen.. 2 maanden vrijgezel!
oftewel, bijna me hele leventje tot nu toe :D maarja, dat komt wel goed :) |
Op een klein intermezzo van anderhalve maand officiëel en nog twee keer een paar weken onofficiëel ben ik ook m'n hele leven vrijgezel. Dat vind ik ook niet erg overigens, ik heb ook niet zoveel behoefte aan een vriendin.
|
Citaat:
|
Ik.
En het is af en toe wel hard omdat iedereen om me heen wel vaste relatie heeft, en dan hang je er altijd maar wat bij .. maarja. Ik kan me er niet meer druk om maken, t komt vast vanzelf wel 'n keer. |
Ik niet. :o
|
Poeh, daar moet je echt niet teveel mee zitten, die vriendin komt vanzelf weer. Geniet gewoon nu van je tijd als vrijgezel!
|
Sjemig zeg...je bent pas 18! Ik was 21 toen ik voor het eerst een vriendje had. En toen het uitging dacht ik ook dat de wereld verging enzo, maar ik heb nu al bijna een jaar een superlief en leuk vriendje.
Je moet het gewoon rustig afwachten, en niet teveel een relatie 'willen', daar wordt je alleen maar gek van. Je komt dan vanzelf wel iemand tegen! |
ik ben ook mun leven lang vrijgezel :P
|
Zullen we anders een wedstrijd houden wie de meest zielige vrijgezel hier is? (y)
|
Zeuren zeuren en ondertussen maar hier op het forum rond blijven hangen. Jongen, zoek de menigte op, alleen dan is de kans groter dat je iemand tegen komt waar je je leven mee wil delen. Maar das al vaak genoeg gezegd :)
|
Citaat:
|
ik ben alleen in mijn soort
als je dat vrijgezel wil noemen.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*is jaloers* ;) |
Citaat:
op zo een manier beroemd worden lijkt me niks. Maar als jamai zelf denk je daar wel anders over! ;) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:05. |