Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Drugs & Alcohol (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=38)
-   -   Drugs in drankje... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=598945)

Demiurge 14-09-2003 17:48

Drugs in drankje...

Ik was gisteravond uit, en daar was een meisje die ik kende na het drinken van een drankje flauwgevallen en werd door de uitsmijters naar buiten gebracht, iedereen ging er van uit dat ze zat was en ze heeft ook de hele avond daar buiten gezeten...
Later ging ik met wat vrienden ook naar buiten en gingen we kijken wat er mis was want een vriendin had gezegt dat ze nooit dronken kon zijn omdat ze maar 2 drankjes had gehad.

Het meisje begon helemaal te shaken, wij denken dat komt door de kou, extra jas aangetrokken... glaasje water gehaald... Ze kon nauwelijks meer praten en haar pupillen waren echt vreselijk groot voor zover ze wel kon praten zei ze dat ze allemaal kleuren zag en alles in 'slow motion'... ook verstond ze ons heeel zacht in de verte ,toen viel ze voor de zoveelste keer flauw, wij glas water gehaald en haar wat laten drinken...
Tegen de tijd dat ze weer wat bij was kwam de bus naar onze woonplaats, omdat ze niet meer kon lopen droegen we haar naar de bus en hebben haar achterin gelegd... waar wat vriendinnen van haar zich voor de rest hadden omtfermd...

Ik weet zeker dat ze niet zat was want daar had ze niet genoeg voor gedronken, en zo doet iemand die zat is niet. We kwamen tot de conclussie dat waarschijnlijk iemand iets in haar drankje had gedaan... ook hadden de we afweging gemaakt dat ze epeleptish was of dat ze medicijnen slikte wat bijwerkingen had, haar beste vriendin zei dat dat allemaal niet het geval is...

Ik vraag me eigenlijk af of dat echt door drugs in een drankje kan, je hoort er wel veel over enzo... en wat voor drugs zou dit kunnen zijn?
En het meisje is nog maar 14, dat lijkt me lichamelijk en geestelijk toch verschikkelijk erg?

Griller 14-09-2003 17:57

lijkt een beetje op mda .... zonde man dat die mensen de drugs zelf gebruiken ... is toch niet gappig om het bij iemand anders erin te gooien...

De Veroorzaker 14-09-2003 17:58

Citaat:

Griller schreef op 14-09-2003 @ 18:57:
lijkt een beetje op mda .... zonde man dat die mensen de drugs zelf gebruiken ... is toch niet gappig om het bij iemand anders erin te gooien...
Je HOORT vaak dat mensen (dealers) dat doen om de effecten te testen. Pilletje in drankje en kijken hoe de proefpersoon reageert (n)

dark_poetry 14-09-2003 17:59

mischien ghb ofzo?
tis inderdaad erg naar.
Maarjah er gebeuren wel vaker nare dingen zoiets hebben wij hier ook gehad een aantal maandjes terug in t parkhof met iemand.
dat het meisje 14 is zegt niet veel want iedereen gebruikt hier al drugs op nog jongere leeftijd lijkt het wel.
Ik zeg niet dat het goed is natuurlijk.

Demiurge 14-09-2003 18:44

Ik heb er nu nog niet veel over gehoord hoe het met der is, alleen dat ze ziek is gemeld bij haar werk...

We waren echt geschrokken, want iedereen ging er vanuit dat ze zat was, dus heeft ze ook heel lang zonder iemand buiten gelegen...

Ik zal morgen op school wel merken wat er precies nu met haar is...

Ik vind het zwaar sneu van de lui die zoiets flikken, drugs bij mensen die nergens van weten in het drankje flikkeren... als ik van die bad-trip verhalen lees van needlefreak lijkt het me niet echt fijn...
(n)

Robo 14-09-2003 18:52

Maar als ut MDMA was, lijkt ut me vaag dat ze het zo koud had. Ik heb het dan altijd warm.

zeehond23 14-09-2003 18:58

ik ga voor ghb :)

Demiurge 14-09-2003 19:11

Citaat:

Robo schreef op 14-09-2003 @ 19:52:
Maar als ut MDMA was, lijkt ut me vaag dat ze het zo koud had. Ik heb het dan altijd warm.
Ik weet niet of ze het koud had, dat dachten we omdat ze helemaal aan het trillen was...

Mutant_oud 14-09-2003 20:08

denk ook aan ghb...

Maar ze had zeker zelf nix genomen of zo...?

Fishy 14-09-2003 20:41

dat soort shit is echt ziekelijk gemeen! :mad:
maar als je je drankje erges laat staan moetje em in principe ook niet meer opdrinken, ikz eg niet dat t haar eigen schuld is, het is alles behalve dat, en ik denk dat je daar geestelijk best wel onder kan lijden

CokemanLalalala 14-09-2003 20:48

Citaat:

DeVeroorzaker schreef op 14-09-2003 @ 18:58:
Je HOORT vaak dat mensen (dealers) dat doen om de effecten te testen. Pilletje in drankje en kijken hoe de proefpersoon reageert (n)

Het lijkt mij toch vrij onlogisch dat een dealer drugs uittest op een 14 jarig meisje. Die reageert er heel anders op dan de gemiddelde (bewuste) drugsgebruiker.

De Veroorzaker 14-09-2003 20:53

Citaat:

CokemanLalalala schreef op 14-09-2003 @ 21:48:
Het lijkt mij toch vrij onlogisch dat een dealer drugs uittest op een 14 jarig meisje. Die reageert er heel anders op dan de gemiddelde (bewuste) drugsgebruiker.
ik weet ook niet of dat echt gebeurt, maar je kunt ook andersom redeneren, als het bij een 14-jarig meisje goed gaat dan gaat het bij iedereen goed.

Psychadelic 14-09-2003 21:08

Een drug die vaak in discotheken in drankjes wordt gegooit is Rohypnol, of wel de date-rape drug.

Demiurge 15-09-2003 07:53

Citaat:

Mutant schreef op 14-09-2003 @ 21:08:
denk ook aan ghb...

Maar ze had zeker zelf nix genomen of zo...?

Ja dat is zeker...

Blenderhead 15-09-2003 08:37

tis meestal een kwestie van gewoon accepteren en genieten

bij mij zou t wel leuk uitpakken denk ik....
als je weet dat je je onnatuurlijk vaag voelt weet je ook niet wat er gaat komen.

Mir-idiotA 15-09-2003 09:17

ja lekker praten. Niet iedereen wil zich anders voelen d.m.v. drugs.
en als het in een klap voelt schrik je je waarschijnlijk helemaal rot, vooral als je het gevoel niet kent.

vixen 15-09-2003 10:03

Citaat:

birthmark schreef op 15-09-2003 @ 09:37:
tis meestal een kwestie van gewoon accepteren en genieten

bij mij zou t wel leuk uitpakken denk ik....
als je weet dat je je onnatuurlijk vaag voelt weet je ook niet wat er gaat komen.

ik denk niet dat je zo zou denken als je een 14 jarig meisje was.

coopergirl 15-09-2003 11:08

Citaat:

Griller schreef op 14-09-2003 @ 18:57:
Mwah, persoonlijk denk ik meer aan GHB... Dit wordt wel 'ns vaker in een drankje gedropt...

Oma 15-09-2003 15:39

Ik heb ook een keer zoiets gehad. Was in een cafe en had misschien 5 bier op en 5 flügel (normaal drink ik veel meer). Had me bier een tijdje weggezet en ging later weer verder drinken, dacht er verder niet bij na dat het niet slim was om op te drinken, waren heel veel vrienden daro. Mwha na tijdje kreeg ik buikpijn, en toen na elk slokje deed het zeer. Ging helemaal trillen en voelde me vet ziek. Naar huis gelopen en daar kon ik niet zitten of liggen van de pijn. Werd fucking misselijk en bleef maar kotsen....maar tzou ook kunne dat ik slecht had gegete toen, al heb ik daar normaal geen last van in combi met drank...

Blenderhead 15-09-2003 15:44

Citaat:

Mir-idiotA schreef op 15-09-2003 @ 10:17:
ja lekker praten. Niet iedereen wil zich anders voelen d.m.v. drugs.
en als het in een klap voelt schrik je je waarschijnlijk helemaal rot, vooral als je het gevoel niet kent.

daarom staat er ook 'bij mij'

maar dit weet ik natuurlijk ook niet zeker, aangezien het nog nooit gebeurd is

AtHell 15-09-2003 18:10

We can't go to school, Kyle hase date-rape-psychosis :cool:

Ja balen als er zooi in je drankje zit.

Demiurge 15-09-2003 18:12

Vind het ook nog al triest omdat bij iemand in der drankje te doen... neem het dan zelf ofzo... (n)

Mir-idiotA 15-09-2003 19:02

Citaat:

omajunk schreef op 15-09-2003 @ 16:39:
Ik heb ook een keer zoiets gehad. Was in een cafe en had misschien 5 bier op en 5 flügel (normaal drink ik veel meer). Had me bier een tijdje weggezet en ging later weer verder drinken, dacht er verder niet bij na dat het niet slim was om op te drinken, waren heel veel vrienden daro. Mwha na tijdje kreeg ik buikpijn, en toen na elk slokje deed het zeer. Ging helemaal trillen en voelde me vet ziek. Naar huis gelopen en daar kon ik niet zitten of liggen van de pijn. Werd fucking misselijk en bleef maar kotsen....maar tzou ook kunne dat ik slecht had gegete toen, al heb ik daar normaal geen last van in combi met drank...
dood bier kan ook wonderen verrichten

Oma 15-09-2003 19:03

neh was geen dood bier

spookdiertje 16-09-2003 14:17

als je drankje een beetje zout of bitter (je biertje wordt heel erg bitter!!) smaakt zit er ghb in
gooi het dan gelijk weg

Blenderhead 16-09-2003 14:39

Citaat:

spookdiertje schreef op 16-09-2003 @ 15:17:
als je drankje een beetje zout of bitter (je biertje wordt heel erg bitter!!) smaakt zit er ghb in
gooi het dan gelijk weg

of je hebt gewoon het eeste biertje uit de tap waar een hogere concentratie van hop inzit...'

of het laatste waar minder druk opzit...

spookdiertje 16-09-2003 14:43

dan wordt je bier juist minder bitter gappie

Blenderhead 16-09-2003 16:24

Citaat:

spookdiertje schreef op 16-09-2003 @ 15:43:
dan wordt je bier juist minder bitter gappie

k weet niet waar jouw bier vandaan komt maar het eerste biertje uit de tap is altijd bitter

Snat$bat$ 16-09-2003 16:39

ah et waren zeker 2 van die viezerikken die dachten als we es wat ghb bij haar gooien wordt ze geil en neukt ze misschien met ons :nono:

zeehond23 16-09-2003 18:17

Citaat:

(normaal drink ik veel meer).
GROTE MEID!!! :p ;)

Oma 18-09-2003 09:23

jaja kweetut...mot ik jou ook leren een grote jongen te worden? :p

zeehond23 18-09-2003 09:41

neuh, ik ben en blijf een jochie, drink geen alkohol :)

Ferrum 28-09-2003 14:06

Citaat:

Denk niet dat dat een drug was, eerder dat de drank verkeerd is gevallen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:24.