![]() |
weten jullie plekjes
weten jullie plekjes waar je buiten kunt neuken zonder dat iemand je ziet??? thx
|
In de achtertuin van je oma
|
Camper
Zeecontainer Graftombe Vuilniswagen |
heb het ooit al midden in de tuin gedaan terwijl de ouders met het raam open sliepen, dat maakt t net wat spannender dat je kunt betrapt worden... :p
|
Citaat:
|
Voorwaar, de Heer ziet alles! Hou jij je dus voorlopig nog maar even in...
|
Citaat:
Maar mocht hij, op jullie na, de enige zijn die jullie ziet... lijken mij de opgenoemde sexplekjes, de leukste niet. Want een graftombe is donker en nauw, En een vuilniswagen vochtig en kou Jongens, het bed... ook een optie. |
Opvangcentrum voor blinde bejaarden (y)
|
Citaat:
Zo, weer wat geleerd :p |
Citaat:
|
Citaat:
Kantoor van een van de ouders. (als er niemand is dus) Dat heb ik een keer gedaan, maar ik vond het vreselijk, veel te bang dat er iemand kwam. Geef mij maar gewoon m'n kamer ^_^ |
uit mijn seks leven:
Achtertuin Speeltuintje als donker is In het bos In de bosjes Aan de rand van een meer |
Citaat:
|
jeetje... moet zo moeilijk niet zijn, toch? alle plekken waar verder zo min mogelijk mensen zijn
uit mijn ervaring: * op het strand, s avonds, in een strandhokje. * op een schoolfeest... :o, buiten. tsja. verdere suggesties: bos, duinen, strand, weet ik veel... industrieterrein? :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
sex buiten... hmzzz het enigste waar ik dan aan denk is grasveld of bos, in ieder geval waar je comfortabel ligt anders wordt zo lastig als je echt wilt neuken. Dus industrieterrein, container speeltuin is allemaal zo hard vor je rug joh.
|
Citaat:
Mwja die heb ik, kep 3 maandjes nu een vriendin doos |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In een auto in een donker bos en zomers in de zee. Niemand die dat ziet als je maar diep genoeg gaat :D
|
bos, tuin, speeltuin, achter een boom... in principe kan 't overal, als niemand je maar kan zien en horen.
|
als iemand het ziet/hoort kan je het nog wel doen alleen lijkt me niet echt de bedoeling :P
|
Citaat:
|
Citaat:
Hehe, weten we nu eindelijk wat die Harry allemaal uitwreet onder dat kleed. |
Citaat:
|
Citaat:
|
he! ik zit op onzin :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
in het water, als je buiten aan t zwemmen bent (aangezien je het water niet in kunt kijken), maar dan moet je natuurlijk niet veel lawaai maken hahahaha :p
|
Wisten jullie trouwens dat er satellieten rond de aarde cirkelen die zelfs kunnen inzoomen op een luciferdoosje op straat? Jullie zijn NOOIT veilig :D :p
|
Citaat:
|
Volgens mij zitten die satellieten niet in een geostationaire baan, dus ze veranderen nog wel eens van plaats.. Maar met een aantal satellieten is er snel genoeg de volgende op de plaats die je wilt bekijken..
Er schijnen wel eens wat mensen het te hebben gedaan op de plee van de inrichting.. (vroegere tent op de overtoom in amsterdam) en allejezus, wat is het daar smerig. |
Citaat:
zien ze eindelijk eens een anders soort vuurwerk als bommen :) |
we hebben t een aantal keer in de berging van de flat gedaan.. wel in ons gedeelte maar toen kwam er dus een stelletje binnen die dus de berging naast ons heeft :eek:
en ik kon mn lach echt nie inhouden ze hebbe t nie gehoord maar t scheelde echt heeeeeel weinig :D ik proestte t echt echt van t lachen :P een keer in zee was ook spannend.. uh in de keuken :D blijft leuk op tafel in de schuur in een poortje ergens in een parkje (toen zag ik ineens een gast voor t raam te staan in t flatje waar t parkje was) hij stond te kijken.. toen ik t tegen mn vriend zei was ie weg en was t licht uit :evil: met als gevolg dat mn vriend nu denkt dat ik het me ingebeeld heb :o ik heb m echt 2 keer gezien :o in de auto in de douche in bed onder de zonnebank in het waterbed uh ik weet t ff nie meer succes in elk geval (y) |
kun je dat niet zelf bedenken.... :confused:
|
Op een warme zondagmiddag in de herfst zo rond 15:00-16:00 in het bos blijft toch populair :o .
|
achterin in de bus
op school buiten in de tuin = grote tuin!! woon in het bos :cool: |
Jah, maar die ga ik jou natuurlijk niet vertellen...dadelijk wordt het daar nog groepsex :p
|
Owjah, en als je het buiten doet op een plek (bos, park) waar wel ns mensen met honden lopen...beware... :D Rotbeesten :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:47. |