![]() |
welke versie is beter? (photosjoppie)
http://www.endoria.net/upload/index.php/2860955371
of... http://www.endoria.net/upload/index.php/2758410344 ooooof.... http://www.endoria.net/upload/index.php/1073345728 er zijn er 2 waarbij het grijs in de hoeken me niet zo aanstaat. Kep wel meer veranderd dan Adjust>Hue of Invert hoor, mocht men die kritiek hebben. Verder ben ik benieuwd welke versie jullie het meest mag smaken. :) Jeroen. |
die 1e. die andere 2 zijn wat rommeliger, bij die 1e vallen de letters goed op, er is duidelijk 1 aandachtspunt, dus.. qua kleuren vind ik die laatste het mooiste. dus k zou een combinatie van die 2 maken.. dat word wel mooi :) ze zijn trouwens nu ook erg mooi :)
|
Zeker de eerste!! De tweede vind ik het minst mooi..
|
ik vind zelf het grijs links- en rechtsboven bij de eerste zwaar lelijk. de derde is denk ik het meest geslaagd..
|
moeilijk kiezen... bij de 1e zijn de letters mooier, bij de 2e de kleur en bij de 3e lijkt t net of t in brand staat.
maar ik kies voor..........................*roffel, roffel*...............3e |
Hm, ik ben weer een uitzondering, want ik kies voor de 2e. De derde doet me teveel aan vuur denken, de eerste spreekt me gewoon niet zo aan, en wat ik mooi vind aan de 2e is ten eerste de kleur, en daarbij deed het me gelijk denken aan inkt, dat in water valt, aan golven.. Kweetniet, ik vind die het mooiste. :)
|
Citaat:
|
De 1e, definitely, die ziet er echt flashy uit, vandaar
|
na 3 sec. kijken was ik vastbesloten,
de bovenste ;-) |
De 1e vinnik het mooist ook het duidelijkst :)
De 3e vinnik ook mooi, al dat vuur enzo, maar niet zo duidelijk als nr 1 De 2e vinnik niet echt mooi... |
2e definatly!! :)
1e is beetje dof 3e is wel mooi en vurig maar 2e heeft meer 'ziel' zalk maar zeggen.. |
De derde vind ik niet zo mooi.
De tweede vind ik zeker wel wat hebben, mooi...:) Maar die cirkelvormen en de tekst vind ik beter passen bij de eerste. |
ik vin de 2e het mooist, de eerst vinnik te niksig, de 3e te druk
de 2e 'heeft' gewoon iets.. het lijkt idd wel op inkt wat in water valt, is erg mooi!! |
Ik ga voor de tweede :)
De eerste vink saai, en dat grijs is echt oerlelijk. :o die laatste heeft ook wel wat, maar dat waterachtige spreekt me bij de middelste meer aan dan vuur. :) Snappeh vouzz? :p |
Dank julle voor zoveel reacties :cool: :eek:
stand is :D versie 1: 5 versie 2: 4 versie 3: 3 Ik vind het vreemd dat #1 de meeste stemmen heeft, maar dat iedereen die Niet kiest voor #1 dat doet vanwege het lelijke grijs (dof, saai, enz heb ik gelezen). Vind ik zelf ook bah dat grijs hoor. en #2 en #3.. Da's kiezen tussen water en vuur he? Heel persoonlijk denk ik :D. Wat ik zo mooi vind aan #3 is de schuine lichte band onder de letters, kijk daar eens naar en vergelijk die met die randen bij de andere versies.. En verder het donkere 'in' de letters, dat hebben de andere ook niet. #2 heeft als geheel iets speciaals voor mij, moeilijk te zeggen maar dit heb ik ook bij anderen gelezen. Nogmaals bedankt :) Coolkast. |
de tweedevink erg mooi loopt mooi over enzow en de laatste vinnik cool vooral de klurtjes natuurluk :)
|
1e is absoluut t beste ,die kleure nwerken gewoon t beste..
|
is doop trouwens!
|
de bovenste.. alleen de letters zijn fucked vind ik
|
(y) (y) (y) Zekers de 3e! (y) (y) (y)
Het effect dat het net lijkt of ie in brand staat is zeer goed gedaan. De 2e vind ik iets te saai en de 1e is wel cool maar springt er niet echt uit. Flame rulezzz |
2de
omdat tja, heb ik het meest gevoel bij. 1 vind ik gewoon lelijk, lelijke kleuren. 3 vind ik ook niets, ik vind hier het vuur-effect niet zo mooi. 2 gaat voor mij in tegenstelling tot 1 en 3 de diepte in. 1 en 3 staan dichterbij. verder heeft jewel gelijk. Ik krijg er en inkt idee bij en ook het gevoel van diepe zwarte wateren (daar moest ik meteen aan denken) Hoewel ik duik ben ik bang voor diepe zwarte wateren dus gevoel dus 2 |
3de.. waarom? falling of, beetje van die hel kleuren.. kweet niet ik vind die even wat verder gaan daan gewoon een plaatje
maar bovendien zijn ze alledrie wel mooi |
Citaat:
|
Ik vind de derde het mooist, ik vind dat de kleuren van de eerste een beetje wegvallen naast die derde. Ik hou wel van die kleuren!
|
Ik vind ze alle3 wel mooi, tligt eraan waarvoor je ze wilt gebruiken... persoonlijk vink de 3e het mooist en de 2e het minst....... maar dat is puur een kwestie van smaak
|
*snel nog 'n berichtje*
Naar mijn mening is het mooist.... #2 -> rustig, kalm, simpel.. De wat fellere blauw erbij is mooi :) De 1e is mooi, maar niet mijn smaak. De 3e is wazig.. -x- |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:42. |