![]() |
Unloco uit elkaar
Eerst gedropt door platenlabel Maverick vanwege tegenvallende verkoop cijfers van hun laatste album "Becoming I"
En het zat er misschien al aan te komen, maar ze zijn dus uit elkaar. Nog geen officieel statement geloof ik, maar gitarist Mark poste dit op het officiele unloco message board. Jammer, kende ze nog niet zo lang, maar het album Becoming I vind ik erg goed. Healing is ook erg okay. Zonde. Vond dit wel een topic waard. |
Citaat:
Ik kende 1 lied van Unloce, vond ik niet echt boeiend. Maarja, jammer voor mensen die het wel goed vonden. |
Citaat:
Ik weet dat mensen ze kennen, en ik hoop dat als ze dit topic lezen een standaard reactie plaatsen in de zin van 'ah jammer.' Dan is mijn dag weer goed ;) |
Helaas ken ik ze niet CreedGirl ;)
|
'ah jammer'
|
Ik heb die cd 'healing' . Degelijk, maar zo bijzonder waren ze niet. Ik ken iemand die die zanger kent en het is wel officieel zo'nb eetje. Maverick wou zich minder concentreren op de hardere bands.
Toch vreemd, want 'Healing' verkocht toch een flink aantal exemplaren. Toch waren ze maar middelmatig, sommige songs vond ik vrij goed, maar het was nergens echt spannend. Voorspelbaar. |
vond dr geen ene ruck aan... tweedehands bandje (n)
nu we het toch over maverick hebben, wanneer komt Onesidezero weer eens met nieuw plaatje? ik heb wel wat demo's van nieuwe songs, maar zie maar geen nieuwe plaat komen :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
creedmeisje? hehe
|
Nou, My Own Prison was goed ja. De albums daarna veel minder (zang werd ook zeikeriger). En ik wist geen nick ja :(
Ik ben een heel ander meisje dan toen ;) |
ik was wel beetje verliefd op de nummers failure en texas :o
|
Citaat:
|
Citaat:
Dennis: Ja, ik had die demo ook en dacht dat ze bezig waren met iets nieuws. Die 'this room etc.' was een vrij geniaal album. |
Becoming I was opgewarmde kliek. Goed dat ze weg zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(y) ken je de band smile empty soul?? denk wel dat je dat wat vind, valt beetje in t rijtje nirvana - puddle of mudd.. ook zon grunge stem :cool: |
Citaat:
ah, jammer. |
Citaat:
|
Ik vind het overigens niet echt grunge :confused:
En nee heb nooit gezegd dat ze spannend, vernieuwend of iets dergelijks waren. Ik vond het wel een lekker album na een paar luisterbeurten, soms beetje saai ja, maar lekker voor in de auto. |
Creedgirl en kornboy zouden 'n goed stel zijn!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:03. |