![]() |
Champions League voorspellingen
WIE GAAT ER VOLGENS JULLIE WINNEN ?
16 September 2003 Man. United - Panathinaikos Rangers - Stuttgart Partizan - Porto Real Madrid - Marseille Besiktas - Lazio Sparta - Chelsea Club Brugge - Celta Milan - Ajax 17 September 2003 Bayern - Celtic Lyon - Anderlecht Arsenal - Internazionale Dynamo Kyiv - Lokomotiv Moskva AEK - Deportivo PSV - Monaco Juventus - Galatasaray Real Sociedad - Olympiacos |
Je wilt wel graag een voorspel-topic aanmaken, hee?
|
16 September 2003
Man. United - Panathinaikos 3-1 Rangers - Stuttgart 0-2 Partizan - Porto 2-1 Real Madrid - Marseille 3-1 Besiktas - Lazio 1-1 Sparta - Chelsea 1-2 Club Brugge - Celta 2-1 Milan - Ajax 2-1 17 September 2003 Bayern - Celtic 3-1 Lyon - Anderlecht 2-0 Arsenal - Internazionale 3-1 Dynamo Kyiv - Lokomotiv Moskva 2-0 AEK - Deportivo 2-0 PSV - Monaco 2-1 Juventus - Galatasaray 4-2 Real Sociedad - Olympiakos 2-1 |
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=552258 Hier worden ook Uefa-cup en Championsleague wedstrijden voorspeld.
|
Ik was zo vrij om enkele reply's te verwijderen en de topic titel aan te passen. Voorspellingen doen vele onder ons via het topic / website die staat in de reply hierboven, maar niets houdt jullie tegen om het ook hier in te doen. :) Ikzelf doe het niet, je ziet mijn voorspellingen na de wedstrijden op de website verschijnen.
Verder kan je de wedstrijden hier ook analyseren indien nodig.. Wat je van de wedstrijden vond ed. :) |
wie gaat de CL winnen???????
Zelf denk ik dat de finalisten zullen zijn: Real Madrid en Ac Milan (voorwaarde is dat ze mekaar niet eerder tegenkomen :p ) AcMilan is kampioen en is er in kwaliteit alleen maar op vooruitgegaan: Kaka en Cafu zijn echte aanwinsten. Probleem is dat ze nu ff hopeloos uit vorm zijn. De ''re-organisatie'' bij Madrid heeft wel enig invloed gehad op hunnie, toch denk ik dat ze sterk genoeg zullen zijn... Wanneer ze elkaar eerder tegenkomen geef ik Juve wederom goede papieren om in de finale te geraken... ManU vind ik zwakker dan vorig seizoen en daarom zullen ze het wederom niet redden..Arsenal zal wellicht kwartfinale kunnen halen en Chelsea is lastig in te schatten, omdat ze nog steeds niet op volle sterkte hebben kunnen spele... Bayern Munchen is nog steeds niet goed genoeg, denk ik |
Real Madrid moet alleen hopen dat ze niet geveld zullen worden door blessures..want als er 1 speler wegvalt komt er niets voor in de plaats...ze hebben als enige spits nog portillo..en verdedigers hebben ze ook al niet veel van..als iedereen heel blijft bij de koninklijke zijn zij de te kloppen ploeg.
|
Citaat:
|
Juve maakt een redelijke kans, net als Real Madrid en AC Milaan. Bayern Munchen (waar blijft Roy???) zal vroeg uitgeschakeld worden. Chelsea komt tot de kwartfinale, net als Ajax. PSV wordt uitgeschakeld in de groepsfase.
|
Real en Milan zijn de te kloppen teams. Juve krijgt niet echt de waardering die het verdiend. Ik denk dat ze weer ergens in de halve finale kunnen komen.
|
Dit is echt funny: :D
Citaat:
|
Man. United - Panathinaikos 2-0
Rangers - Stuttgart 1-0 Partizan Belgrado - Porto 1-2 Real Madrid - Marseille 4-0 Besiktas - Lazio 2-2 Sparta Praag - Chelsea 0-3 Club Brugge - Celta 1-2 Milan - Ajax 2-0 Bayern München - Celtic 3-1 Lyon - Anderlecht 1-2 Arsenal - Internazionale 3-0 Dynamo Kiev - Lokomotiv Moskou 2-0 AEK - Deportivo 2-0 PSV - Monaco 2-1 Juventus - Galatasaray 0-7 (6X F. De Boer, 1X Batista) Real Sociedad - Olympiakos 2-1 En vooral maar TOTO blijven spelen. |
AC Milan - Ajax 1-1
25. Kaka 1-0 67. Sonck 1-1 |
16 September 2003
Man. United - Panathinaikos 2-0 Rangers - Stuttgart 1-0 Partizan - Porto 1-1 Real Madrid - Marseille 3-0 Besiktas - Lazio 0-1 Sparta - Chelsea 1-2 Club Brugge - Celta 1-1 Milan - Ajax 1-1 17 September 2003 Bayern - Celtic 2-1 Lyon - Anderlecht 2-0 Arsenal - Internazionale 2-2 Dynamo Kyiv - Lokomotiv Moskva 2-1 AEK - Deportivo 1-2 PSV - Monaco 2-2 Juventus - Galatasaray 2-0 Real Sociedad - Olympiacos 3-1 |
Man. United - Panathinaikos=3-1
Rangers - Stuttgart =2-1 Partizan - Porto =0-1 Real Madrid - Marseille=3-0 Besiktas - Lazio=1-2 Sparta - Chelsea =2-3 Club Brugge - Celta 1-1 Milan - Ajax 2-2 |
Bayern - Celtic =1-2
Lyon - Anderlecht =3-1 Arsenal (n) - Internazionale =2-2 Dynamo Kyiv - Lokomotiv Moskva =1-2 AEK - Deportivo=1-3 PSV - Monaco=2-1(me mentor gaat erheen ):) Juventus - Galatasaray -4-1 Real Sociedad - Olympiacos2-1 |
milaan - ajax 1-2
|
Helaas, Ajax verliest met 1-0.
Wat een enorme kans in de laatste minuut. De goede wedstrijd tegen Rkc hebben ze hier voortgezet. Wet grappige was dat dit keer Zlatan geslagen werd door een speler van Milaan. Die kreeg er gelukkig wel rood voor :) Dit leek me de zwaarste van de 3 tegenstanders, dus Ajax kan terugkijken op een zeer goede wedstrijd met een minder goed einde. |
Hoe kon je missen mijnheer VDV... :eek: :nono:
Leuke wedstrijd was het wel, en eindelijk een tik voor Zlatan ipv andersom. :D Terecht rood natuurlijk voor Gatusso. Pasanen was volges mij man van de wedstrijd. Vrijwel elke tackle van hem was perfect op de bal. (y) |
hoogtepunt was de hoek van Gattuso :)
1-0 vond ik wel terecht, ik vond dat er meer dreiging in de aanval zat bij AC Milaan dan bij Ajax, hoewel die laatste kans erin had gemoeten. |
verrassend goed gespeeld en jammer dat Milan zijn kansen liet liggen.
ik vond pinaar goed en seedorf een drama. Die nieuwe braziliaan Kaka kon mij ook niet echt overtuigen. |
Citaat:
|
Citaat:
Ajax speelde goed. Pasanen speelde erg goed, het zelfde geld voor Trabelsi. Jammer van die kans, maar het was ook niet helemaal terecht geweest. Sonck viel wat tegen, Zlatan juist mee. Soetaars viel degelijk in, Sikora .. niet gezien. :confused: Het totaal plaatje ziet er goed uit, denk ik. Als ze deze lijn (na RKC nu dit) door kunnen zetten, kunnen ze door de groeps fase heen komen. Moeten ze wel uit winnen bij de overige twee denk ik, want of ze thuis van Milan winnen.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
maxwell was gisteren de beste..
|
Jammer voor Ajax, ze waren beter dan Milan gister.
|
jammer dat sikora en vooral soetaers erin kwamen... wat is hij slecht
niet 1 balcontact van hem was goed... echt allemaal foute keuzes en kutpasses... trabelsi en maxwell waren de man, pienaar standaard ook maar ajax kan wel veel beter spelen |
dat ben ik niet met je eens.. soetaers heeft wel een paar bruikbare voorzetten gegeven, over sikora ben ik minder te spreken
|
Soetaers gaf Sikora een hele behoorlijke kans (y) Alleen Sikora deed er niet echt veel mee...
|
Soetaers speelde zonder lef, durfde geen actie te maken..
Als ie de bal kreeg gaf ie meteen de vorzet, ook als ie net over de middenlijn was.. Maxwell en Trabelsi (y) :p |
Dida (y)
|
Ruststand PSV - AS Moncao 0-1
|
Dat gaat lekker dan.
|
Mja opzich is de overwinning van Monaco wel verdient.
Erg zwak spel de eerste helft van PSV.Alleen het begin en het eind van de wedstrijd was ok. |
Verdiende zege voor Milan. :evil:
Beetje objectiviteit mag ook op zijn plaats zijn op de NL televisie, een duidelijek strafschopfout op Inzaghi wordt een schwalbe van Pippo genoemd??Ik weet ook wel dat Inzaghi zich vaak laat vallen, maar hier werd hij duidelijk aan getrapt. Nu ja hij stond toch maar weer lekker op de juiste plaats om binnen te trappen. En over Kaka, sorry ik vond hem meer dan degelijk spelen, duidelijk groot talent. Seedorf was zwak, net als Zlatan bij Ajax. Sonck relatief onzichtbaar, Trabelsi goed, Soetaers sterk ingevallen. |
PSV 1-2 Monaco
Goed begin, slap vervolg Terechte 1-0 Draak van 'n 1e helft Knullige en vooral onnodige 2-0 (persoonlijke fout) Dappere 2e helft, veel strijd en beleving Mooie 2-1, maar het mocht niet baten Eerlijk is eerlijk, 2-2 was teveel Maar voetbal ís niet eerlijk Gestreden, maar verdronken in goede moed Volgende keer beter _________________________________________ Thuis niet kunnen winnen van AS Monaco, daar is weinig goeds over te vertellen Is niet goed te praten, zal ik ook niet proberen Kom dus maar op met het commentaar: "Zielige Boeruh halen de 2e ronde wéér niet, ze bakken er niks van" Het doet pijn, maar is de waarheid. Volgende keer dan maar beter |
Het was steeds nét níét.
En dat was zuur. Maar Moncao was wel de betere ploeg. |
in de eerste helft lag het hele middenveld in puin, zeiden ze ook bij Studio Sport, jammer dat Vd Schaaf in de rust binnen moest blijven
|
Citaat:
|
Inter liet ook goed zien wat het kan: 0-3 tegen Arsenal :eek:
Prachtgoal van Van Der Meyde :) Makaay heeft met twee goals de overwinning voor Bayern tegen Celtic bezorgt: 2-1. Het lijkt er op dat ie eindelijk z'n draai begin te vinden. |
Citaat:
en die goal van Vd Meyde was idd (y) |
Die Koreanen moeten er uit bij PSV :nono:
|
Die martins..volgens mij wordt die echt ongelooflijk goed..18 jaar pas..supertalent
|
Citaat:
|
Heerlijk hoe Arsenal op hun bakkes zijn gegaan.
Die bal van Van der Meyde nam ie lekker op zijn slof zeg... :eek: :cool: http://www.inter.it/media/raw/2003-09-18_104914.jpg Van der Meyde in de lucht vlak nadat ie de bal snoeihard langs Lehmann had getrapt. Jammer dat ie niet helemaal duidelijk is, maar toch een mooie actie foto. :) |
Arsenal faalt ook vaak in de CL. Keer op keer zeggen ze dat ze tot de favorieten behoren, maar gister was gewoon voetbal les. PSV was weer helemaal niks (n)
|
PSV kan nu eenmaal niet winnen als het er op aan komt.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:13. |