![]() |
Boeken over artiesten
Lees je die wel eens? Heb je er zelf?
Welke heb je gelezen of in je bezit, en wat vind je er van? |
Wat ik ervan vind: niet boeiend.
|
joah, van the doors.. erg koel, met ook allemaal foto's en lyrics en veel info.
eigenlijk voor iemand bij mij thuis gekocht maar ik kan hem zelf ook lezen nu :p |
The Real Frank Zappa Book is een aanrader. Erg grappig. Dan kom je erachter dat hij wel eens met Simon&Garfunkel heeft gespeeld.. En hoe hij aan de GTA's kwam. En natuulijk nog veel meer. :)
|
Citaat:
|
eXo houdt nou eenmaal van de zwaardere SM. :p
|
Ik heb in de bibliotheek (jaja ik zie nog eens wat van de wereld) een boek over 'Heavy Metal' doorgebladerd. Alleszins boeiend.
|
Zware SM?
Urm nou ja, kijk. Weet ikveel. Het lijkt me gewoon zo. Stom. :P Wat boeien mij nou de persoonlijke levens van al die lui? Is misschien leuk om over op te scheppen en allerlei 'nuttige' wist-je-dats? op het forum te typen. Maar voor de rest thanks but no thanks. Enzo. Ik gun jullie overigens alle plezier van de wereld hoor met jullie artiestenboeken. |
Citaat:
en wist-je-dats gooi ik over het algemeen toch wel door elkaar dus daar begin ik maar niet aan ;) |
Ik heb een boek in 1994 gekocht over het leven van Kurt Cobain.
Ik heb er een boekverslag van gemaakt en die werd met een voldoende afgesloten. Dat vond ik ook een passende afsluiting van mijn artiesten-boekentijd. |
Citaat:
|
2 boeken over het leven van sid vicous.
Zeker goede boeken!! |
ik had dat boek van de spice girls, voor de plaatjes lalalaaa ;)
|
Citaat:
verder heb ik er nog 1 over Freddie Mercury, en 2 van Metallica. |
Citaat:
Okay ik trek m'n mening terug. Ik wil 'n Avril Lavigne boek! |
Ik heb hier 3 uitgaves van de "Oor Popencyclopedie"
Daarnaast twee boeken over Keith Richards: "Till I Roll Over Dead" en "Keith Richards". Héél interessante boeken. Je vraagt je echt af hoe het komt dat die nog leeft. Daarnaast "Mick Jagger Unauthorized", over het leven van Rubber Lips. Van The Who heb ik "Dear Boy: The Life of Keith Moon", "The Concert File", "Before I Get Old" en "Complete Guide to the Music of The Who". Van Aerosmith: "Walk This Way": heel interessant en boeiend. Geschreven als een gesprek met de band. En nog een biografie van Freddie Mercury (wel aardig) en een boek over de geschiedenis van the Levellers ("Dance Before The Storm"). |
Terence Spencer -The Beatles - It Was Thirty Years Ago Today
Rolling Stone - All Covers 1967-1997 (maar das meer plaatjes, quotes, anekdotes) erg duur allemaal :( |
Citaat:
|
Citaat:
Kijk ik wil niet zeggen dat ik nirvana ruk vind, en kurt cobain een onboeiende vent is. Maar de worshipping waar ik sommige mensen op betrap.. tssk tssk. |
daatt was dus iokk de reden dat ik dat boek wou lezen, kijken of een objectief (hoewel objectief... nirvana is wel degelijk ruk) iemand dat boek ook goed zxou vinden, nou ja iemand die geen fan is dan
niet dus |
Ik heb ooit een keer wat boeken van de bibliotheek geleend, een kurt boek, een nirvana boek oh en zelf heb ik nog een 2 unlimited boek (y)
|
En de mooie tourbooks dan?
Ik heb er eentje van de PetShopBoys, van de Nightlife tour..helemaal vol met supermooie foto's.. (van die dingen die je alleen maar tegen bent gekomen als veel te klein jpg'je) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:21. |