![]() |
Vriendin verassen
Volgende week ben ik en mijn vriendin 1 jaar samen..
enige romantishe tips of verrassingen? |
|
heb ik voor mn vriend gedaan (geschreven in grote cadeau topic):
Citaat:
|
en hoe vond hij het??
|
in mijn ogen is het al een verrassing als je het herinnerd
maar ik heb dan ook erg lage verwachtingen gecreeerd :'( |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb hem opgehaald toen hij terugkwam van vakantie, die avond bij hem geslapen, volgende dag naar mij toe en toen 's avonds wandelen en in die tussentijd heeft zij het klaargemaakt enzo. dus kon m niet opwachten, maar verder alles hetzelfde. hij is niet zo heel romantisch aangelegd, maar hij vond t wel heel leuk. van t bodypainten ook foto's gemaakt enzo. was echt superavond en de dag erna was ook super.. *zwijmel* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een kadootje is ook niet alles... Vrijdag heb ik een half jaar met mijn vriendin, en dan gaan we naar de film en blijft ze slapen. Maar ik vind ook dat ik iets leuks moet verzinnen, en ik weet niet echt wat een meisje in het algemeen nou leuk vind. Iets een beetje bijzonders. Iemand een idee?
|
Meisjes, wat zou je nou leuk vinden om verrast mee te worden, bij een speciale gelegenheid? *wil het heel graag weten :bloos: *
|
Iets romantisch.. maarja, dat ben ik.. (en heb een non-romantische vriend)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar hoe meer meningen hoe beter, toch? |
Citaat:
|
Schrijf Henny Huisman een brief :evil:
|
als het maar origineel is, is het altijd goed..
een vriendin heeft ooit een fotoboek van haar vriend gehad toen ze een jaar samen waren, allemaal foto's van dingen die ze samen gedaan hadden met erbij een hele lieve brief van haar vriend. Zoiets is gewoon super, ook als herinnering :D maar het hangt natuurlijk ook een beetje van de persoon af.. |
Ga eten. Lekker romantisch.
|
Citaat:
Maar cliché is ok! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:55. |