![]() |
Heb jij het gevoel dat je forum-verslaafd bent?
Ik soms wel :|
|
zegt mijn PPD dan nog niet genoeg
|
uhm. ja. als ik online ben moet ik naar forum, ook al ben ik voor iets anders bezig. als ik een halfuurtje nix te doen heb -->forum ..
etc. |
af en toe geef ik eraan toe :)
|
ja
|
ja. :o
|
Nee, helemaal niet. :)
|
euhh jah.. zit af en toe saai achter de pc en dan ga ik naar t forum..
en ik zit er ook als ik geen leuk topic vind.. zit ik maar een beetje te dwalen... :o |
Ja :o
|
Ik niet, ik forum altijd een half uur per dag en that's it. Vroeger had ik wel meer dat gevoel maar toen was het hier drukker en zat er hier altijd een standaard groepje. Nu is het gewoon standaard een half uur per dag, maja ik heb vanwege internetproblemen thuis een paar dagen niet kunnen forummen dus zal ik vandaag wel langer hierow zitten.
|
JAJAJAaaahahahaaaJAAAAAAA
nou en of, kan er geen genoeg van krijgen Forummuh :D |
Ja.. ik kom bijna niet meer op andere sites en ik kom ook bijna niet van mn computer af ;)
|
Ja.
|
absoluut
|
Citaat:
|
Duh.
|
De laatste tijd niet meer nee....
|
juh, best wel :p :o
|
mjah, maar ik ben aan het afkicken
*geeft schouderklopje aan zichzelf* |
Citaat:
jaja, gelof dr niets van;) ik ben er ook vaak te vinden, ja. te vaak;) |
Ja
|
Ja
|
Ik had het vroeger. Nu niet meer. Ik forum enorm veel, maar dat is alleen omdat ik weinig beters te doen heb en omdat het simpel vermaak is.
Vroeger miste ik het forummen als ik het een tijdje niet gedaan had. Nu niet meer. Nee dus. |
beetje, tis niet zo dat ik ervoor thuis blijf, maar als ik thuis ben zit ik er wel op
|
Welnéé joh ;)
|
Valt wel mee geloof ik, ik zit er minder op dan eerder...Toch blijft t wel een dagelijkse iets, maar niet dat het MOET ofzo :)
|
het syndroom van forum (schoot me net te binnen)
|
ja ikke wel!
binnenkort sta ik op 100 gemiddeld per dag! |
Citaat:
:rolleyes: Sorry, kon het niet laten:o |
Wat vinden veel mensen met een laag PPD van zichzelf dat ze verslaafd zijn. Beetje vreemd, nietwaar? Dan ga je jezelf toch afvragen wat verslaafd zijn eigenlijk is. Hoeveel uur moet je per dag forummen wil je dat zijn?
|
nee, ik ben af aant kicken :cool:
|
Citaat:
ver·slaafd (bn.) 1 lichamelijk of geestelijk afhankelijk van een bepaald middel door gewenning Heeft denk ik vrij weinig te maken met hoeveel je dr achter zit:) Meer met hoe afhankelijk je ervan bent:) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
ja een beetje wel ja , mss
|
Citaat:
|
Néé joh.
Stap 3: ontkenningsfase. |
Neuj
|
Nee, dat hebben al genoeg anderen voor mij. :o
|
jaaa, ik ben echt wel verslaafd!
ik post niet iedere dag, maar ik lees sowieso iedere dag een heeeleeboel forums door.. :D |
toch heb ik nog geen enkele behoefte om af te gaan kicken hoor! :p
|
Niet echt verslaafd, maar als ik online ben, ga ik meteen naar dit forum..
|
Citaat:
En ik post nu ook weinig. Of ik verslaafd ben, denk het niet. het is meer om de tijd te doden. vooral op DK. Op A&C lees ik bijvoorbeeld bijna alleen. |
Helaas wel. Maar ik probeer alleen nog maar savonds te forummen. :)
|
niet meer, ik doe het nu alleen nog om de tijd te doden.
|
Citaat:
Lid Lid sinds: 23-07-2003 Aantal posts: 240 (4.41 posts per dag) juist :p? |
Ik weet het wel zeker :o
|
Jazeker :o
|
valt wel mee
|
:)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:20. |