![]() |
Probleem: Netwerkverbindingen vallen soms uit. Windows XP.
Hoi iedereen,
Probleem hier: netwerkverbindingen vallen soms uit. Windows XP. Ik heb een laptop met netwerkkaart en een kabel om m mee aan te sluiten op t netwerk. Als de kabel er in zit zie ik altijd de twee computertjes rechts onderaan het scherm: daar geen probleem. Nou is het echter zo dat soms, volgens mij is dat vooral als de kabel er even uit is geweest, het internet en zo niet meer toegankelijk is. De oplossing is dan het uitvoeren van de wizard netwerk instellen. Soms moet ik dan ook nog opnieuw opstarten. Dan werkt alles weer goed. Heel raar… herkent iemand dit? Alvast bedankt! Tijmen |
Heb je een PC die internet deelt die toevallig win98 ME oid is?
|
Citaat:
Hoezo? |
Zal netwerk wel overbelast zijn,
waar zit je? |
Citaat:
|
Nee,
maybe zat je in Ehv op Fontys of ROC.. En het kan zijn dat als je je netwerkkabel even eruit helad dat de server die internet verzorgt je PC gewoon even niet meer vind.. Windows ouder van dan XP en 2k heeft hier problemen mee.. Meestal moet je dan even wachten, je kunt opnieuw opstarten, dan meld hij zich weer aan. Maar opnieuw instellen is wel erg overdreven :/ Maar eht is handiger om een netwerkbeheerder op de campus aan te spreken |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:04. |