![]() |
Welk concert moet je zien?
Welk concert wil je nog heen en waarom?????
|
Niet naar dat van Jewel en wil je weten waarom?????
|
Dat vraagt ze toch niet ???
|
Dat klopt.
Ik wil nog naar Blackout in Tivoli (Utrecht) en dat is 26 sept. omdat dat een drum 'n bass feest is en ik dnb gaaf vind. Of bedoel je bands die je ooit nog een keer life wilt zien? Pennywise en Morbid Angel. En Tool. Waarom? Muziek is gaaf op cd, maar life heb ik ze nog nooit bezig gezien/gehoord. dusss... |
Citaat:
Ik MOET trouwens naar de Skatalites...maar daar heb ik het kaartje ook al van en de rest is ook al geregeld :) |
Broadcast / Broklyn Beats Label Showcase / Kammerflimmer Kollektief / Jaga Jazzist + Arovane / Vive La Fete / Pole / My Morning Jacket
Dat zijn de concerten waar ik in sept/oct/nov naar toe wil, misschien ga ik ook nog naar Tombola.. |
Zegt me allemaal niks. Wat is het voor muziek?
|
Nufan
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarom? Omdat ze de beste is, en om haar live te horen lijkt me egt te gek. |
Soilwork, januari in het Patronaat [nog niet bevestigd?]
|
SAS in leiden:)
|
playroll 6 december
waarom? Omdat ik ze nou verdomme ook wel es een keer in een weekend live wil zien ;) |
ik wil nog naar concerten van Blink 182 en MXPX, omdat ik die nog nooit live heb gezien..gelukkig al wel van NOFX
|
british sea power, 28 september in paradiso (met eastern lane)
erg grappige ventjes :D |
Citaat:
|
|
Favez+ close second(erg leuke bandjes).
The fire theft in november( mn helden) A Perfect Circle(maynard en james iha in 1 band) The Pixies ( 1 kans in je leven) |
van de bakfietsboys natuurlijk :p (20-09 den haag)
en sin dios, gewapend beton & more (26-09 Amsterdam, De Afrika) |
finale grote prijs van nederland, melkweg Amsterdam, 6 december.
|
Prodigy
|
Citaat:
En nu zie ik het ook op de site, ja. Hoe gruwelijk. |
Wanneer is dat dan?
|
Citaat:
|
Ik wou nog naar Dandy Warhols in 013 maar ja, te ver voor mij :(
|
Dit gaat dus om wat je ooit nog wil zien, voordat je doodgaat zien moet hebben... Ik kan eigenlijk al zo goed als doodgaan mijn favo lijstje van altijd heb ik al gezien.. Maar tevreden ben ik natuurlijk nooit.. Ik wil graag nog een Goldfinger en een Living End.
|
Citaat:
|
Citaat:
Meshuggah A Perfect Circle (nog 5 daagjes) Evoken Electric Wizard Kyuss (helaas) En de bands die ik nu vergeet. |
Oh:
Agnostic Front |
Blink 182, Descendents omdat ik die nog nooit gezien heb en ze zijn gaaf.
Face to face ook nog. Rocket from the crypt uhm.. from autumn to ashes shai hulud verder heb ik eigenlijk al veel van mn favo's gezien.Wie ik nog wel 1000 x wil zien voor ik doodga is The alkaline trio. want: mats! en Get up kids ook wel want die blijven toch altijd speciaal voor me. |
Citaat:
|
Naar Circle II Circle op 12 december in Hardenberg.
En naar Diary of Dreams + Psyche+ en nog wat dingetjes in Den Bosch op...12 december. Ik denk dat ik toch maar naar Diary of Dreams ga omdat ik CIIC al een keer gezien heb en ze dit keer toch in het voorprogramma staan. Daar komt nog bij dat Hardenberg nou niet de makkelijkste plek is om vanuit terug te komen naar de randstad. |
bracket :) en me first and the gimme gimmes
|
Tool
|
Ik wil;
- Ozzy osbourne - The Spades - Deftones - Foo-Fighters - Iced Earth - Soulfly zoiezo nog een keer zien |
Blink 182
ALL Bad Religion Good Riddance Satanic Surfers omdat ze vet zijn en ik ze nog nooit heb gezien (ben er heleboel vergeten) Rise Against Lagwagon BoySetsFire omdat ze vet zijn No Use For A Name omdat ik al een kaartje heb |
Alkaline Trio godnondendju!
|
Raggende Mannen
|
bob dylan
elvis costello omdat ik de kaartjes heb, en niet kan wachten :) |
Citaat:
|
Meshuggah
Guns N Roses Velvet Revolver Rob Zombie Down Pantera Superjoint Ritual Black Label Society New Found Power Dit zijn de bands die ik nog niet gezien heb, en die ik nog live wil zien. |
Eerst Nine Inch Nails zien, daarna sterven
|
Bad Religion (y)
Millencolin Satanic Surfers dan ben ik wel tevreden betreft het gezien hebben van bands. maar deze hierboven genoemd MOET ik toch echt gezien hebben voor mijn dood. eigenlijk Neuk! ook graag weer eens... maarja... gaan ze nou verder of niet? :P |
Citaat:
NiN ja ook wel Feindflug ook :D |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
heb je die voorlopig niet genoeg gezien? |
Citaat:
Pink Floyd, Jimi Hendrix, Kyuss en The Smashing Pumpkins, maar ja :( |
Operation Ivy (gaat alleen nogal moeilijk)
the Unseen Toy dolls Conflict Bigwig Roy Paci & Aretuska the Specials |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:13. |