![]() |
Welke smilies moeten erbij?
Afgelopen vrijdag voegde ik de :'( -smilie toe, dat was geen overdonderend succes. De vraag is: welke smilies verdienen volgens jou een plekje tussen die andere schattige wezentjes?
Er is plek voor maximaal 4 extra smilies, de :'( kan vervangen worden. |
gestemd, hoewel ik ook in dat andere topic al aangaf dat ik de klassieke :s leuker vind (en duidelijk) als degene waarop ik heb gestemd.
|
Ok heb gestemt welke ik erbij wil,
maar ik vind sommige plaatjes gewoon zaad :/ Ik vind dat de :/ :s simpeler moeten worden Ongeveer zoals :| En bij :| moet de mond ietsjes kleiner.. |
ik vind dat er geen nieuwe bij hoeven/moeten komen.
dus mijn stem is tegen. :o niet dat het nog wat uit gaat halen. :p (n) |
gestemt op :| , :geil: en :'(
|
Ik heb gestemd.
:/ :s :evilgrin: :krijs: :'( mag ook hoor, ik begin aan hem te wennen... :D |
>:], :| en :S
|
:nono: 13 13.83%
= : '( 7 7.45% :geil: |
:geil: :p
|
gestemd!
|
Ik heb ook gestemd... Zolang ze maar S.com look-n-like's zijn...
|
: |
wat moet dat dan betekenen? |
maakt me niet veel uit...
Ik stem niet |
gestemd voor :|, :'(, :geil:, >:)
|
Citaat:
|
het liefst allemaal! Vind ze allemaal cool... Maar ja, als ik dan toch moet kiezen ga ik voor het duiveltje, de traantjes, geil en nono
|
:/
>: ) :s :love: :cool: |
:nono: is geniaal. :cool:
:krijs: in plaats van :'( en de rest vind ik bagger. :) |
Geen 1. Vind ze allemaal brak.
|
de eerste 4 vindt ik het HANDIGST.
Die andere zijn tuurlijk wel grappig enzo maar niet echt bruikbaar vinnik. Ja die :nono: voor Fb's maar wat heb ik daar aan?..... :| :\ :s >:) >:) vinnik het leukst :s vinnik het belangrijkst. |
:| (y)
|
>: )
:/ : | :nono: die heb ik gestemd, hoewel :/ met de mondhoeken verkeerd staat. |
Ik wil ook anti-stemmen kunnen uitbrengen, zodat we niet weer van die beroerde smileys zoals :'( Krijgen.
Daar wil ik gewoon echt niet continue tegen aankijken. :o :o (Ik heb alleen voor :| gestemd; de rest past gewoon echt niet in de collectie van de smileys van dit forum; dan zal je toch echt *alle* smileys moeten aanpassen.) |
: | :s : '( En idd: alsjeblieft níet evilgrin, nono en krijs. En ook niet die >: ). Die passen totaal níet bij de rest, zijn irritant en druk. |
Citaat:
Citaat:
Ik ben btw voor de :|, :S en >: ), maar vind de :S van Ieke mooier dan deze. De :' ( mag er wmb direct uit. |
natuurlijk de geil smile :D
|
Citaat:
Serieus; als er zo'n irri smiley komt, ga'k gewoon gelijk iemand slaan als die die gebruikt. En dat is inclusief dat :geil: smiley ding. :mad: Want ik vind dit forum serieus al oversekst genoeg. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb voor de :| :/ en :S gestemd
maar. Ik vind Ieke dr :S die in het andere topic staat een stuk mooier dan deze. Zoals McLaren zegt is de mond van de :| iets te breed hij heeft een dikke kop nou. |
:geil: :p
|
:evilgrin: en :krijs: passen er echt niet bij. (n)
Ik stemde voor: :| en :s |
:evilgrin: en :krijs: passen er echt niet bij. (n)
Ik stemde voor: :| en :s |
Alleen :nono: is geweldig. De rest vind ik serieus helemaal niets. :) (n)
|
:| :s :nono: en :krijs:
:| moet wel een andere kleur, anders zijn er teveel gele smileys :s dus ook :o :nono: kan wel geel blijven :krijs: in de plaats van de :'( |
:geil: --> waarom heet dit een geil-smiley?? :confused:
ik vind het eerder een :bloos: -smiley! |
Done.
Ik heb gestemd voor :S, :/ en :geil:. Die :krijs: vind ik dus echt 3x niks. |
:| :s >: ) |
Ik heb o.a. op de love-smilie gestemd, maar daar bedoel ik natuurlijk de buig-smilie mee. Die mis ik hier echt! :)
|
het is spannend
|
:| :s :'( en :love:
Maar.. die ':s' van ieke vind ik mooier dan deze, is een stuk duidelijker en past mooier bij de rest van de smilies mocht de ':s' uitgekozen worden, kan er dan niet nog een poll komen over welke ':s'? :o Deze, of die van Ieke.. :o |
ik vind dat die geil gewoon meer schaam is dan de schaamsmiley die we nu hebben maar ach..
|
Ik heb niet op deze :s gestemt, maar wil wel graag een :s maar dan deze -----> http://members.lycos.nl/sugar666/Upl...crooksmily.gif
(ik had die ook in het topic op onzin gepost) Verder: :/ :| en de :krijs: (mag ook de andere huilende zijn) |
Citaat:
|
k heb deze gestemd:
>: ) : | :s :nono: |
Citaat:
Kon t niet laten :o :D |
de geil smiley is gewoon een schaam smiley
|
Wanneer wordt er besloten?
ik heb :| geil en love gestemd |
Citaat:
dies leuker en duidelijker. |