![]() |
Het meest romantische....
Wat is het meest romantische wat je op korte termijn (een maand) nog hebt gedaan voor je vriend(in)??
|
ehmm..
een briefje op zn kussen gelegd? een zakje m&ms in zn bed gelegd? gezegd dat ik van m hou? 80 kilometer gereisd om hem te zien? wat is romantisch? |
Citaat:
|
heb ik voor mn vriend gedaan (geschreven in grote cadeau topic):
Citaat:
Ik heb hem opgehaald toen hij terugkwam van vakantie, die avond bij hem geslapen, volgende dag naar mij toe en toen 's avonds wandelen en in die tussentijd heeft zij het klaargemaakt enzo. dus kon m niet opwachten, maar verder alles hetzelfde. hij is niet zo heel romantisch aangelegd, maar hij vond t wel heel leuk. van t bodypainten ook foto's gemaakt enzo. was echt superavond en de dag erna was ook super.. *zwijmel* |
met een fles rose halverwege de duinen op een klein vlak stukje gelegen naar de sterren kijkend, zoenend en diepe gesprekken voerend.
|
wel ietsjes langer dan n maand geleden maar wel lief :P
had toen ie ging werken een lief briefje in zn broodtrommel gedaan |
Ik niet bij hem maar hij bij mij
Toen we laatst ons jubileum hadden bracht hij twee bossen rozen mee. En hij stond een keer zomaar op de stoep, terwijl hij eigenlijk moest trainen. Ik stuur hem regelmatig een lief smsje |
eh... hem spontaan in de auto zetten en naar het strand rijden met hem (hij wist dus niet waar we heengingen). Lekkere dingetjes meegenomen
Verder... bloemen meegenomen. Ach... ik weet t niet eens meer! :eek: nou ja. morgen wil ik ook iets liefs doen, maar ik weet niet zo goed wat. Heb ongeveer €20,- |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn vriendje is vandaag jarig. Ik heb hem een hele grote envelope gegeven waarin een soort 'reischeque' zat om een keertje samen met mij voor 2 dagen naar EuroDisney te gaan. Dit heb ik gegeven samen met een grote rode roos :)
|
Citaat:
|
Citaat:
(Met kerst is vast wel heeeeel romantisch :p ) |
Op de een of andere manier vind ik het hebben van een lachkik met hem samen altijd heel romantisch. Dan komen we echt niet meer bij om niks. :D (maar dat heb ik dus niet echt voor hem gedaan)
Hij had laatst voor mij iets heel moois op de computer gemaakt, een achtregrondje voor msngesprekje (maar alleen met hem, hehe), met n foto van hem en roze achtergrond met groene hartjes en onze namen enzo. Heel lief was dat! :) |
Citaat:
ik wil geen commentaar geven hoor maar groene hartjes :confused: :confused: :confused: hartjes zijn rood hoor :o |
Citaat:
Nee hoor... kerst is iid super! Dan zijn er nog meer lichtjes dan anders, en nepsneeuw e.d. Veel plezier iig. :) |
Citaat:
|
Ik niet voor hem, maar hij voor mij:
Hij is naar Nederland verhuisd! Hij woonde in het buitenland en is voor mij hier heen gekomen! (als dat niet lief is, weet ik het ook niet meer) |
Wow, dat is inderdaad ontzettend lief!
Ik wil ook een vriendje om met kerst mee naar euro disney te gaan! :| |
Citaat:
Het meest romantische dat ik voor 'm heb gedaan... ehm... afgelopen maand... *bladert door geheugen* nah, er is niet iets dat er uit springt, ik heb een hoop kleine dingetjes gedaan maar niets extreems. |
Citaat:
|
Euhm, we hebben afgelopen zondag samen gekookt..Als toetje hadden we iets met chocolade..naja,dr zat meer chocolade op ons als in het toetje... :o
|
ik heb em laatst een kaartje gestuurd (ja ouderwets over de post:)) waarin ik heb proberen uit te leggen hoeveel ie voor me betekent...dat is best lief toch :)?
(edit: en dat kaartje hangt nu boven zijn bed :o) |
nog steeds niet gedaan, maar ik wil een keer in zijn pauze naar zn werk met een mand vol lekkere broodjes, drinken etc. en dan lekker op het grasveld picknicken en dan al zn collegas lekker jaloers latenb kijken naar ons ghegheghe :D
|
na 2 jaar eindelijk verkering gekregen :)
en euhm meer nog niet eingelijk :s |
Citaat:
Hihi, doe ik ook wel vaker. Hij heeft er nu iets van 12 (toen ik op vakantie was had ik m elke dag een kaartje gestuurd) en hij heeft zn poster van een of andere half-naakte vrouw die daar al jaren hing weggehaald en daar ze opgehangen, bijna allemaal want sommigen dat zijn van die kaartjes die je niet open kan vouwen. echt ansichtkaarachtig en die wil hij niet zo ophangen, want dan kan ie ze niet lezen.. de lieverd... :D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:44. |