![]() |
Hardcore / Lonsdale / Gekleurde mensen
Opinie:
Wat vind je van gekleurde mensen die naar Hardcore luisteren en zich ernaar kleden en gedragen ? Kan je Lonsdale dragen ? Mag je met een Nederlands vlaggetje lopen? Heeft dat imago iets te maken met Hardcore.. Voor de duidelijkheid.. ik sta hier volledig buiten over dus val mij niet aan :mad: groet Truekill |
Citaat:
Maar natuurlijk mogen ze er naar luisteren en zich ernaar gedragen. Citaat:
2. Ja 3. Voor mij niet. Maar alsnog begrijp ik dit topic niet. Wat is je doel hiermee? |
Waarom zou een neger niet naar gabberhouse kunnen luisteren (en de kleding dragen die erbij hoort)?
Als een zwart kind geboren wordt houdt het niet meteen van hiphop ofzoiets, het zit niet in zijn genen... |
Boeiend....? eehmm....nee!!
|
:rolleyes:
|
Citaat:
|
Gek genoeg werd de eerste house (en techno) voornamelijk door zwarten gemaakt.
|
en nu krijgen we natuurlijk weer het verhaaltje over mohammed ali en lonsdale en de discussie over racisme en hardcore enz, enz... (n)
|
tering, tief op met al die londsdale topics..laten we het over sex hebben
|
Citaat:
|
Citaat:
|
poep
|
Citaat:
Interesting point nare. Maar heb je ook een verklaring voor, dat zoveel gabbers (gabberhouse liefhebbers) er racistische denkbeelden op nahouden. Want die correlatie is er zeker. Vrienden van mij die altijd 'normaal' waren, gingen heviger naar hardcore luisteren en werden plotsklaps nepnazi. |
Van mij mogen mensen best Lonsdale dragen en naar hardcore luisteren. I don't care! Ik ben er zelf geen fan van...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat zei die toch al. |
mja Lonsdale,......tis gewoon KUT. dus closen die handel
|
Zulk soort mensen ken ik niet, dus geen mening....
|
Citaat:
Dan heb je nog ''gabbers'' die denken dat het hoort of het stoer vinden om met hun rechterhand omhoog te lopen ook heb je nog gabbers die rechts of racistisch worden doordat of hun medegabbers het zijn en dus in verkeerde kringen komen En als laatste waar ik zelf een beetje toe behoor(ik ben niet rechts maar word steeds rechtser) gabbers die racist worden omdat ze door elke buitenlander vreemd worden aangekeken en de laatste tijd zelfs bijna elke dag worden uitgemaakt voor nazi of kankerracist en het zo dus ook wel worden omdat ze zon hekel aan die lui krijgen En verder lijkt het denkik dat er meer racisten zijn dan er egt zijn door media en vooroordelen.... zo... |
een vriend van me is behoorlijk donker en gabber :cool:
overigens is darkraver (naar mijn mening een goeie hardcore-dj) een neger die er ook bijloopt als ALI G de topics over racist hier en daar icm lonsdale en hardcore komen mij eerlijkgezegd onderhand behoorlijk de keel uit. gabbers (die vaak nationalistisch zijn) zijn niet gelijk racistisch. PUNT. |
Citaat:
:confused: Logica anyone? |
ViNd HeT EeN BeEtjE VaAg..
LoNsDaLe Is VoOr IeDeReEn... MuN BeStE VrIeNdIn Is MoLuKkEr En DrAaGt LoNsDaLe!! HeT Is EeN BoXmErK VaN EeN ** LaTeN We Het Cru ZeGgEn ** ZwArT PeRsOoN.. LuL NiEt Er ZiJn GeEn ReGeLs NeRgEnS VoOr... DaAg |
Citaat:
en jouw molukse vriendin heeft vast niet door dat dit merk met rascisme geassocieerd wordt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
oe :o een dame die pissig is... altijd leuk :D |
Citaat:
Maar dit topic verhaal is ondertussen wel genoeg uitgemolken.. |
misschien valt er nog een drupje melk te halen
|
Citaat:
|
Citaat:
Duh als jij door elk donker persoon word uitgescholden krijg je tog vanzelf een hekel aan ze.... BTW sinds wanneer is lonsdale een boxmerk van een donker persoon, zeg nix als je er geen verstand van hebt |
ja en als je je haren op zij kamt ben je wannabe hitler
|
Citaat:
|
Er zijn bijna geen gekleurde mensen die naar dance/house luisteren, en al helemaal niet naar hardcore, en diegen die dat wel toen zijn op 10 vingers te tellen. De meesten zitten in de RnB scene. Ik ben zon uitzondering die wel naar house luisterd (voornaamlijk prog/techno/trance).
Hardcore luister ik ook, alleen walg ik van het publiek dat op die feesten afkomt. Londsdale draag ik niet. EDIT Darkraver, Bass D en MC Raw zijn toch ook zwart, en Gizmo is een molukker? Sterke rnog, de uitvinder van house is zwart, net als de uitvinder van techno |
Citaat:
|
Citaat:
Als je haar op je zak krijgt wordt je volwassen... :rolleyes: |
Citaat:
Kleding aan denkbeelden binden is pas een vorm van kinderachtige achterstand in je denkvermogen. |
[QUOTE]$TR@NG3R schreef op 15-09-2003 @ 20:22:
[B]Er zijn gewoon een aantal racistische gabbers netzoals je racisten overal hebt. Bestaan ze nog dan, gabbers :p ? |
Citaat:
Citaat:
Ik snap alleen nog steeds niet heo sommige mensen serieus kunnen denken dat gabbers ongeveer weg zijn :confused: feesten als thunderdome megarave mastersofhardcore e.d zijn allemaal groot en uitverkocht....en op tv zie je zelfs alweer wat ''hardcore'' tis nog wel happy enzo maar mischien word het wel weer wat.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hehe toetsenbord van m'n notebook was onlangs kapot, en de capslock ging uit eigen beweging aan en uit, kreeg je ook zo'n effect :cool:
Jammer dat het alweer weg is. |
Citaat:
|
ja ja we hebben nou wel door dat iedereen het irritant typgedrag vind..
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
:nono: :evil:
Die nieuwe smilies maken het leven weer de moeite waard. :) |
Citaat:
|