![]() |
ollie wil maar niet lukken
zoals titel al zegt, krijg um niet voor elkaar.
iemand nog tips |
Je voorste voet niet helemaal midden op het board zetten, maar iets naar achter (dus je hiel steekt uit). En natuurlijk ook zelf omhoogspringen :p
|
oefenen oefenen oefenen... t lukt je wel... bij mij duurde het ook veeel te lang (vond ik) :D
|
Probeer het gewoon zo vaak mogelijk. Je weet vast hoe het moet, nu is aan jou om die techniek te perfectioneren.
|
keej ga ik mee beginnen dan
bedankt mensen |
iig. springen voor je vaderland :D , ook al doe je de techniek op zich wel goed, als je nie hoog springt, dan lukt het nooit :)
|
ga naar een groot sk8park en check hoe iedereen daar de ollie doet. en daarna zelf proberen. zo heb ik het gedaan, en ik kan em dus...
anders moet je op internet wat tricktips opzoeken. |
Je moet je voet in het midden van je deck zetten, en dan zeg maar alles tegelijk doen. Kicken, springen en schuiven tegelijk :) Alleen je moet niet denken: "oh god, nu moet ik alles tegelijk doen" want dan gaat het dus JUIST fout :p
Eingelijk heb ik mn eerste ollie gemaakt aan de hand van een filmpje die op www.skateboarding.com ofzoiets stond :confused: |
oefening baart kunst.
een ollie is geen kunst. maar je moet het wel oefenen. :|. |
Citaat:
Ik vond mezelf heel erg goed toen ik een ollie van 5 cm. had gedaan :o Maar dat is ook euhm... 2 jaar geleden ofzo :p |
maar nu heb je een Rancid sig
en ik skateboard al meer dan een jaar niet meer |
wat is er mis met een rancid sig? :confused:
jij luistert het ook, anders zou je t liedje niet kennen.. ;) |
ja idd :p
Wat is er mis met een rancid sig? :| |
Citaat:
|
hard poppen, en dan je voet wat verder naar de nose-tail doen als het deck niet onder je poten blijft
|
keb eindelijk nieuwe schoenen en het gaat beter? (wonderschoenen ofsow :) maarre lukt nu aardig. dus blijf oefenen.
|
Citaat:
dan kom je echt hoog! |
Citaat:
|
mja heb um nu helemaal door. had me voet op de plek staan voor een flipkick dus nu gaat ie al stuk beter :D
|
Citaat:
|
kickflip dan.
hey ben beginner hoor :P |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:56. |