Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Ik ben ook in de zevende hemel :) (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=600146)

_Moby_ 15-09-2003 19:38

Ik ben ook in de zevende hemel :)

ik ben dus fliefd op een meisje die ik tegenkwam in een disco, ik staarde haar de hele avond aan, maar ik had niet het lef om naar haar toe te gaan. Uiteindelijk kwam zij naar mij toe, ze wist mijn naam al op een of andere manier en ze vroeg waar ik woonde, daarna werd ze weg getrokken door een vriendin van haar. Toen ik naar haar toe wilde gaan bleek ze naar huis te zijn gegaan. De dagen erna deed ik niets anders dan van 's morgens vroeg tot 's avonds balen, omdat ik niet eerder naar haar toe was gegaan. Ik dacht haar nooit meer te zien, totdat ze me gisteren plotseling toevoegde op msn, ze zei dat ze alle cu2 pagina's had afgezocht om aan mijn msn adres te komen. Ik was (en ben) helemaal in de wolken. Ik heb toen erg lang met haar gepraat en misschien wel 10 keer gezegd hoe leuk ik haar wel niet vond. Vandaag sprak ik haar voor de tweede keer op msn en ik heb haar mee uitgevraagd :o .. Ze zei ja :)... Maar mijn vraag is nu waar moet ik haar mee naar toe nemen??? Bioscoop, disco, café?? Is trouwens wel zo slim om maar met z'n tweeën te gaan? Ik ben namelijk bang dat ik van de zenuwen geen gespreksstof weet.. En hoe moet ik me gedragen? Moet ik vreselijk mijn best gaan doen of gewoon mezelf zijn?

WB_Oud 15-09-2003 19:40

Gewoon jezelf zijn, en naar de bios of ergens waar je rustig kan praten, zoals een restaurantje. Of ga iets leuks doen, naar een pretpark of de stad in of weet ik het.

Slettelina * 15-09-2003 20:36

Ga poolen.. Zeer goede eerste date:)

pyres74 15-09-2003 21:32

als het je eerste date is, dan is een biosje leuk. gewoon film kijken, handje pakken en het beste: je hoeft niet een gesprek gaande te houden. en dat is vooral moeilijk als je elkaar pas net gevonden hebt :).

je kunt ook een dagje uit doen. bijvoorbeeld naar een pretpark (ok best duur maar dan heb je een hele dag samen!) of naar een dierentuin (is aanrader).

Sade 15-09-2003 22:02

Ik stem ook voor de bios. En ja, ik denk dat jullie met z'n 2-en moeten gaan. Misschien is het wel zo dat je niet voor de hele avond gespreksstof hebt, en er stiltes vallen, maar dat hoort er gewoon allemaal bij. Niets is leuker dan vers verliefd zijn :o

En doe 'ns wat aan die avatar van je...

WelcomeHome 15-09-2003 23:09

Bios.. inderdaad geen gesprekstof nodig, maar toch dicht bij elkaar. Makkelijk om steeds closer te worden, donker, goede atmosfeer.

Na afloop is er altijd gesprekstof. Dan ben je namelijk al wat gewend aan elkaars aanwezigheid.

Succes (y)

Sangria 16-09-2003 00:21

Citaat:

_Moby_ schreef op 15-09-2003 @ 20:38:
En hoe moet ik me gedragen? Moet ik vreselijk mijn best gaan doen of gewoon mezelf zijn?
ze is op jou gevallen dus wees maar gewoon jezelf, goed? ;)

SisterOfMercy 16-09-2003 00:25

culturele bioscoop

lotjesnotje 16-09-2003 05:38

bioscoop en dan gewoon je zelf zijn dan komt ut allemaal goed

_Moby_ 16-09-2003 16:24

thx voor de tips :)

offtopic: avatar is veranderd :P

EvilSmiley 16-09-2003 16:30

1) haar ook laten merken/vertellen dat je :bloos: bent, als je open bent met zaken dan lucht dat vaak een beetje op.

Culturele bios is wel relex, als je er van houd, maar mijn ervaring met bios is juist dat er stilte valt omdat die film er is. En tjah, schiet je dus weinig mee op.. Mijn mening dan.

PIE 16-09-2003 17:33

Citaat:

EvilSmiley schreef op 16-09-2003 @ 17:30:
1) haar ook laten merken/vertellen dat je :bloos: bent, als je open bent met zaken dan lucht dat vaak een beetje op.

Culturele bios is wel relex, als je er van houd, maar mijn ervaring met bios is juist dat er stilte valt omdat die film er is. En tjah, schiet je dus weinig mee op.. Mijn mening dan.

Maar achteraf heb je wel iets om over te praten, mocht dat een probleem zijn.

*sunrise1986* 16-09-2003 17:37

Citaat:

smilie me schreef op 15-09-2003 @ 21:36:
Ga poolen.. Zeer goede eerste date:)
:cool: Das wel leuk ja heb je gelijk iets te doen als je even niets te zeggen hebt..

Aangezien zij toch wat moeite heeft gedaan om je msnadres te bemachtigen zal zij jou ook wel leuk vinden anders doe je dat natuurlijk niet..

Probeer jezelf te zijn, als je nu een rol gaat spelen dan schiet je daar helemaal niets mee op, en probeer je er niet te druk over te maken! Je zal zien dat het hartstikke gezellig wordt!

Veel plezier in ieder geval!

Eresh'kigål 17-09-2003 10:08

Ga naar de bios, daar hoef je niet bang te zijn dat je geen gespreksstof hebt.

Leg je arm om haar heen en je zit eigenlijk wel gebakken

Boeing 747-400 17-09-2003 10:15

Inderdaad, bioscoop!

teufelmiri 17-09-2003 13:40

bioscoop is lekker makkelijk en poolen is gewoon altijd leuk.. biertje erbij, gezellig sfeertje, zit je meteen goed ;)
en natuurlijk moet je gewoon jezelf zijn, is een beetje kansloos als je je altijd anders moet blijven voordoen :p

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:46.