![]() |
Masters.dat van fallout2
iemand die mij ff dat bestand kan sturen :'( me cd is corrupt geworden :(
|
opnieuw installeren
:rolleyes: |
ben je nou zo dom ?
|
ach....als je je berichten verander...wel ja :)
maarja...vraag aan de maker een nieuwe, mail naar ze toe met je probleem, en je krijg meestal een nieuwe cd, als je je ouwe opstuur |
en wat heb ik precies veranderd dan ???
mischien moet je eens beter gaan lezen en nee ik ga me cd niet opsturen want dat duurt jaren voordat ik wat terug krijg ALS ik al wat terug krijg |
Ik betwijfel of ze dat nog doen, na (insert aardig groot getal here) jaar.
|
dan loop je naar de bartsmit, duik je in de budgetbak, en ga je als een mongool zwaaien met het juist gevonden spel
|
... om vervolgens geliquideerd te worden door de dichtsbijzijnde smeris, die denkt dat je een bom in dat hoesje hebt zitten.
|
ja....dat zou wel kunnen ja
:D (y) :D |
en nou ophoeren uit me topic
|
*kuchkazaakuch*
|
oke oke mazemouze heeft me door
DEZE KOMT DUS VAN KAZAA ;) die master.dat is beschadigt ik HAD fallout 1 en 2 orgineel dus ik heb alle rechten (1 cd uitgeleend aan een oude klasgenoot, nooit meer gezien, andere cd is kapot gegaan nadat ik hem bij een vriend heb uitgeleend een WEEK nadat ik hem had gekocht) aangezien ik hem weer HEEL graag wil spelen en uit frustratie de manuals weer ben gaan doorlezen, is dit me laatste kans op die file D::D:D |
ha man dat bestand is meer dan 300 mb... ik heb m lekker :p
fallout2 ligt toch in de koopjesbak, koop m gewoon :) |
kan hem dus niet vinden hier in amsterdam :'(
kan ik hem echt niet van je ftp aftrekken vanacht om een andere nacht ofzo ? :'( ik doe er een moord voor :) heb dat spel grijs gespeeld en kan er nog steeds niet genoeg van krijgen :D (was nu nml van plan om hem te gaan uitspelen met alleen unarmed combat, en VEEL speech skills etc :P) |
waarom denk je dat ik zeg dat je je cd op moet sturen? :rolleyes:
|
beter lezen !!! er staat toch dat ik FOKKING cd 2 heb
omfg |
Fallout1 = 1CD
Fallout2 = 1CD En ik heb mijn fallout1 en 2 allebei origineel gekocht. Ik had deel 2 alleen de ELV versie dus heb ik even de US versie van Kazaa af getrokken. (ik was niet van plan volle prijs voor een gestripte versie van het spel te betalen) En bij mij doet die het dus prima. |
heb je een ftp server ? :)
|
Citaat:
:confused: |
the pain !!! the horror !!
|
Citaat:
|
o.a ja, maar ik geloof dat in de U.S versie je ook berooft kan worden in NEW RENO (dat er gewoon ineens items uit je inv verdwijnen)
|
Citaat:
EN ik heb nu van Kazaa de US versie met alle deathscenes en de kinders er terug in. @IloveTECHNO Dat is in The Den en dat komt door die kleine klote kindertjes die bij iedere deur staan. Maar ja, als je lekker evil speelt schiet je gewoon die kindertjes af :evil: |
nou heb dat rotding weer gedownload, alleen nu zit er weer een CRC FOUT in de setup.exe
arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh iemand die me ff paar files kan sturen vandaag ? zal niet meer als 5 mb zijn ofzo |
Verdomde krent, voor 15 euro krijg fallout 1+2 bij de mediamarkt :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
doei |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
voor 15 euro koop ik 50 pillen, 10 pakjes sigaretten, of 2 dagen lang eten. |
Citaat:
|
Euh, voor 15 euro koop ik geen 10 pakjes sigaretten :nono:
Als jij een auto koopt en je molt hem, ga je dan ook een andere jatten omdat je al een auto hebt betaald :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
IK JAT NIKS WANT IK HEB ER AL VOOR BETAALT OMFG STOMME MOFO DENKKKENENCNEF JKEKLJF KFjk ajj;a
fadafkad NADENKEN DLKkladklaf dfa omfg ik zoek een voice reconogiets module.... ik ben hem kwijt geraakt :| dus kan niet dat ding repareren in vault 13.. iemand enig idee ? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:42. |