![]() |
navelvingeren
kennen jullie dit fenomeen al ?
zo ja wat vind je ervan, en uiteraard deel jouw tips en trics met ons!!! |
tuttututut sanne tog :o
|
ik vind het fijn om 2 vingers in mn navel te doen en dan zachtjes te duwen.. tis wel even proppen en het kan uitscheuren maar het is zeker lekker als je eenmaalde slag te pakken heb ! (y)
verder is je navel vullen met vla als je ligt ook erg lekker als je erna je vinger erin steekt !!! |
uhm... tja...
ik kan me niet voorstellen dath et heel opwindend is eigenlijk. Net een klein beetje onder mijn navel is het stukken gevoeliger! |
Citaat:
|
Hmm... Toch vind ik de NN-variant (navelneuken) leuker..... Het is even wennen, maar dan heb je ook wat!
|
Citaat:
het is echt veel fijner op die manier !!!! en tis ook lekker om er een stukje fruit in de te doen.. voelt zo exotisch |
Citaat:
|
Ik weet idd wel dat t best gevoelig is, maar t is volgens mij niet echt iets waar ik van opgewonden word.
Maar om toch ff serieus te reageren. T lijkt mij wel prettig om te navelvuistneuken. :rolleyes: |
kwordt misselijk als ik me vinger in me navel doe... dee dat vroeger altijd en voelt vet eigenaardig...
|
als ik me vinger in me navel doe, dan geeft dat een schurend gevoel. niet prettig dus
|
wtf.. meen je dit nou? Hmm.. het is al laat...
Maar.. wtf?? :eek: |
Mijn navel vindt het niet bijzonder. Meneer vriend wordt altijd helemaal gek als ik mijn pink in zijn navel steekt, maar niet gek van geilheid, want het voelt ontzettend irritant, zegt hij. Mijn halve pink past dan ook in zijn navel, ik kan me voorstellen dat het vreemd voelt als er iets in je buik kruipt.
|
Navelbeffen is de bom
|
eigenlijk nog nooit geprobeerd?!
wie komt er ook op? je ligt gewoon in bed ofzo en denkt bij jezelf...Goh laat ik mezelf eens gaan navelvingeren? :s ja Ja....nou ja owkee dat kan.. |
ik zit de hele tijd aan mn navelpiercing te draaien, mss daarom dat ik t doe, tvoelt wel goed eigelijk
*gaat nog eventjes piercingdraaien* :o |
ja, dat doen muziekvlinder en ik altijd bijelkaar en we komen vaak tot een bruisend hoogtepunt.
|
stephan, oh JA!!!!!!!!!!!!!!!!!
sneller, meer meer!!!! zo gaat het dan:) wanneer spreken we weer af schat? |
Citaat:
Hoe bedoel je weer ? Ik wil nou wel eens het echte werk. :o :p |
Is het een fenomeen? Is het nieuw, in de mode? Hoor je er nog wel bij als je niet navelvingert?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ben ik nou heeeel erg vreemd als ik zeg dat het bij mij serieus .. uhm.. lekker voelt? blaaaat :bloos: :cool: :) :rolleyes:
|
Citaat:
|
navelvingeren kan echt lekker zijn, je moet alleen de juiste technieken hebben (y)
|
Zal wel aan mijn navelbreuk liggen van toen ik 4 was, maar ik kan er echt niet warm of koud van worden...
|
Ik denk dat dit topic niet als serieus is bedoelt. En dat is ook wel te zien aan de reacties.
Het is maar een kleine tip. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben heel serieus hor ? (y) navelvingeren debom
|
Mij lijkt het ook heel erg lekker om in mijn navel geneukt te worden. :)
|
Ik kan leuke plopgeluidjes maken met mijn navel! :cool: Lekker.
|
sommige navels maken me geil, maar er je penis in steken ? ?? :confused:
of vingeren ?? :eek: lol , ieder haar(of zijn) eigen smaak |
Een paar cm onder je navel zit een gevoelige plek die ze de " 2e chackra" noemen. Dit is een punt waar veel energie bij elkaar komt. Misschien dat je als je met je vinger in je navel zit een beetje naar ondere moet duwen om het lekker te maken?
|
Citaat:
|
Ik weet van niets. Lijkt me overigens ook niet echt boeiend.
|
Citaat:
en ik maak zelf uit waar ik om roloog en in dit geval ben jij het :rolleyes: |
:nono:
|
Citaat:
|
he ff ontopic graag
:nono: |
Citaat:
|
Citaat:
|
doet pijn en word er misselijk van
|
Citaat:
|
ik doe dat dus echt nooit bij mezelf :s voor mij is het ook niet echt bevredigend ofzow maar jah
wat ik wel heb gemerkt is dat mijn vriendje dat doet als we samen ergens staan en hij staat achter me dan gebeurd het meestal vrij automatisch dat ie me me navel gaat zitte porre :s nooit geweten dat mensen het ook echt als navelvingere beschouwen, wij (ik & mijn vriendje) zien het gewoon als soort grapje |
Citaat:
|
:s hoort navelvingeren lekker te zijn dan?¿? nou...daar wordt ik nou niet bepaald opgewonden van...als m'n vriend dat bij me doet, kriebelt t onwijs en moet ik altijd keihard lachen :bloos:
mja...'t is maar waar je van houdt hè :rolleyes: |
navelvingeren :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:10. |