![]() |
Dikke Lip
Heej,
Ik merk net dat mijn bovenlip heel erg dik is. en dan vooral het gedeelte links. Het tintelt verschrikkelijk en tis dus daarom niet fijn. Hebben mensen dit wel eens gehad?! Of weet iemand wat ik er tegen kan doen?! Groetjes! |
Is het niet gewoon een opkomende koortslip????? In dat geval moet je zovirax of andere koortslipcreme smeren.
|
ik heb een paar keer opgezwollen lippen gekregen toen ik iets had gegeten waar veel ei in zat. Ik kon blijkbaar niet goed tegen ei. Mijn lippen jeukten toen ook erg
Heb je soms iets verkeerd gegeten ofzo? |
Koortslip. Is over 2 weken over :p
Je kan smeren met Eachanicea (ofzo), kan je gewoon bij de drogist kopen in een Labello-achtige stick. Is veel fijner dan Zovirax (omdat je dit mag "eten", je mag vaker smeren, je mag aan je lippen likken, ja mag eten en drinken nadat je het gesmeerd hebt en werkt nog ook in tegenstelling tot Zovirax-zooi).. |
een koortslip zou inderdaad goed kunnen.
zou ik niet blij mee zijn als k jou was, van zoiets blijf je namelijk de rest van je leven last houden. het blijft namelijk terugkomen. |
Klinkt inderdaad als een opkomende koortslip. Zovirax helpt bij mij wel, zolang je er op tijd bij bent.. Dus als ik jou was zou ik voor de zekerheid gaan smeren, ook al is het geen koortslip, het kan geen kwaad..
|
Hmm toen ik vanochtend wakker werd was mijn lip niet meer dik ofzo. Ik denk niet dathet een koortslip is of toch wel?!
|
hoop voor je van niet omdat je er idd niet meer vanaf komt :s
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:36. |