![]() |
Ze praat over me heen.. jammer
Steeds als ik met me vriendin praat en met name op msn dan praat ze over me heen. Dat vind ik jammer. Als ik iets vertel wat ik bijv. vandaag heb gedaan is het alleen maar 'aha' en begint zei weer op een ander onderwerp. Als zei iets vertel dan vraag ik er dingen over en heb ik er aandacht voor, het lijkt wel of het d'r niet boeit wat ik wil vertellen ofzo. Misschien zit ik verkeerd hoor maar zo komt het over en dat vind ik jammer.
Wat kan ik er aan doen of wat kan dr oorzaak zijn. Denk dat ik het dr gewoon kan zeggen. Is niet echt erg ofzo maar vind het wel leuk als ze ook aandachtiger naar mij luisterd :) |
Hoe oud is je vriendin? Misschien scheelt dat ook wel een deel in een relatie
|
ik ben net 18 en zij wordt bijna 16..
|
ze is gewoon niet in je geïntresseerd :o
neej hoor geintje misschien vindt ze dat niet intressant of wil ze het liever ergens anders over hebben. ik zou er niet teveel achter zoeken hoor ;) |
Citaat:
maarja ach... ze blijft lief! :) |
Ik had dat eerst ook met m'n vriendin dat we vaak heel anders ergens over dachten en dan bedoelde zij dat helemaal niet zo. Maar nu is het een paar maanden uitgeweest en zijn we weer bij elkaar gekomen en nu weten we gewoon alletwee helemaal wat we aan elkaar hebben
*zkr wel verliefd * :D |
Citaat:
maar hij blijft lief :o ;) |
Misschien komt het door msn? Is ze in het echt wel geinteresseerd?
|
Citaat:
maar je bent een fb-er dus ik sta het toe ;) |
In dit geval zou je toch beter tegen haar kunnen praten dan hier op het forum.. denk ik.
|
Citaat:
Zo zie je maar; niet alle 16-jarige meisjes zijn ongeinteresseerd... ;) |
Citaat:
K ben toch al 17 uur wakker hoor :) Maar jij zei niet precies hetzelfde als ik. Ik bedoel.. hij heeft niet gezegd hoe ze in het echt of aan de telefoon ofzo is. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:21. |