![]() |
Sex & the City Night Op Net 5
Met de eerste nieuwe aflevering van het seizoen, en een blik achter de schermen van deze populaire serie.
Wie gaat kijken? is groot fan :o |
Wanneer?
|
Oeh ik ga kijken!
Ik heb de nieuwe afleveringen (in de VS) al gedownload, ik denk dat seizoen 6 mijn favo wordt, er gebeurt zoveel! |
Aber naturlich.
|
Citaat:
|
Ik vergeet het vast, maar wil het wel kijken!
|
Ik ga zeker weten kijken en zet de video ook aan :)
Ik ben heel erg fan :P |
eindelijk nieuwe SATC afleveringen :)
|
Citaat:
|
ik ga zeker kijken :D ik zit al een eeuwigheid op nieuwe eps te wachten (y)
er komt toch ook een I love SatC? |
jaaa ik ga zeker wel kijken :)
maar wat ik niet snap: er staat 2 x een afl van SatC geprogrammeerd...1 om half 9 en 1 om half 10 oid. die van half 10 is iig de nieuwe, maar waarom zenden ze dan om half 9 dan ook een andere uit? is dat dan de laatste van t vorige seizoen misschien? of 1 van de leukste ofzo? :s |
Citaat:
|
Ik ga wel even kijken (y)
|
ik ga ook kijken
|
Heb ik een seizoen gemist ofzo?! Waar is Aidan?
Is het uit?!?! ik snap het niet zo goed meer :o |
Citaat:
|
Ik heb niet alles gezien . Maar wel de eerste zeg maar . Hij was wel gaaf . Ik hou van marineventjes :o
|
Citaat:
|
hij was weer leuheuk :) zoals altijd dus...
wel fijn dat ze nog ff die herhaling uitzonden van s4, wist ik tenminste weer een beetje hoe t ging :D heb nu alweer zin in volgende week!! |
Ik vond het heer-lijk
precies wat ik nodig had (y) |
Citaat:
|
Ik heb het maar half gezien, ga vanavond goed kijken :)
Ok, over Aiden; dat is al heeel lang uit. Ze zouden gaan samenwonen, maar d'r waren nogal rare dingen gebeurd (Carrie ging weer met Big om volgens mij), Aiden pikte dat niet. Hij sliep in het appartement naast Carrie (ze waren de muur aan het doorbreken om zo een groter appartement te maken en daar dan samen te wonen). Aan het einde van de aflevering hoor je Carrie dan zeggen;'And that was the first and last night Aiden slept on the other side of the wall...' ik had zitten janken toen.... :( Daarna was hij dus ook echt weg. En Aiden had geen kind toch? Alleen een hond. |
Citaat:
het was idd weer erg leuk :D |
Citaat:
|
weet iemand trouwens van wie dat nummer is wat ze steeds bij de Sex and the City reclame spelen. Van: iIt's all so quiet.... shhhh etc.?
|
Hehe, t'is wel grappig, alleen vrouwen/meisjes reageren op deze thread. Hierbij de eerste post van een man. Maar ik ga (proberen te) kijken, als ik het onthoud. Is altijd wel grappig om te kijken hoe vrouwen over mannen denken. Ook wel handig.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Omg...met die kat en die navel... :D
|
*nog steeds fan is* :o
Hebben jullie dat I love SatC gekeken, zo ja was t nog boeiend? :) Nou ja, ik heb alleen de afl. gezien, erg leuk weer. :) |
Citaat:
|
Citaat:
maar ik vond iedereen's reacties wel leuk (y) |
Citaat:
maar verder was het wel lachen vond ik...alleen die ene blonde bal was een eikel...geen idee hoe die heette, die kakker met die trui om zn schouders heen geslagen iig... |
ik vond de nieuwe aflevering echt tegenvallen (n)
|
idd, en die roze schoentjes pasten niet eens bij de rest van haar outfit (vind ik tenmminste, zíj is de stijlicoon)
|
Citaat:
|
Argh nee, die schoenen waren echt te erg!
|
ik heb et toevallig gezien
ik was éven vergeten hoe leuk dat ookal weer was :D |
Ik vond het wel erg wreed hoe Samantha Miranda zo snel mogelijk de taxi inwerkte. Voor de rest, GEWELDIG! Ben blij dat het weer terug is. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:10. |