![]() |
Vandaag zag ik me jongere nichtje stiekem roken
Nu zoek ik natuurlijk manieren om der helemaal gek te maken :D
Brandt los met ideeën mensen |
he he he
|
hoe oud zijn wij jongeman?
laat dat kind toch lekker paffen. |
Nou ik weet niet of je er zo blij mee moet zijn dat ze rookt Punt
|
ja
|
tis toch wat
|
oeh jah maak me gek :confused:
|
Citaat:
|
of stop sigaretten op plaatsen waar haar ouders t zeker gaan vinden....of chanteer haar daarmee :)
|
Boeiend, laat dat kind lekker peuken roken.
|
Citaat:
Citaat:
|
Waarom wil je d'r gek maken?! Vertel het anders aan haar ouders ofzo. Lekker klikken :p
|
Afpersen, want anders ga je gewoon naar haar ouders.
|
Nou en? Mot ze zelf weten... dus laat je niet gek maken! :p
Of zo... :o |
ochoch
|
|
*herinnert zich een Donald Duck-filmpje over sigaren* :cool:
|
Laat 'r lekker doen... ze verziekt haar eigen lichaam ermee :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
chanteren!
dus pijpen of ik het vertel het aan je ouders :evil: :cool: |
nou en? moet zij toch weten?
|
Citaat:
|
Citaat:
maar nee, het lijkt me ook niet echt geweldig om zo'n blaag eraan te laten sabbelen. vanaf een jaar of 15 moet kunnen :) |
:nono:
|
Metéén naar je oom en tante...!:evil:
Roken... dood en doodzonde! *voor iedereen!* |
Geef haar voor haar verjaardag een bushalteposter "Roken, dood en doodzonde" chanteer haar flink, laat peuken bij haar achter in de tuin (die zou ze achteloos uit haar raam gegooid hebben als ze op haar kamer rookte), bied haar een sigaret aan en als ze daaraan begint neem je snel een foto en schreeuw "betrapt!", zeg dat je nicotine een half jaar in de urine blijft vinden... Ach, als je haar snel genoeg laat stoppen scheelt het iedereen gewoon geld.
|
Ik denk dat ik het met REIE eens ben. Ik denk dat je je best moet doen om je nichtje te stimuleren te stoppen met roken, het kost haar geld en haar gezondheid, zoniet haar hele leven in het worst-case scenario.
|
Praat er met haar over en hou haar daarna in de gaten. (praat weer met haar als je haar opnieuw betrapt)
Klikken of onder druk zetten is zo ziek |
Als haar ouders ergens in de buurt zijn tegen haar zeggen:"Zullen we ergens een peukje roken."
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mooi, dan kan ze voortaan ook peuken voor jou halen. Hoef je niet meer achter je computer vandaan. :cool:
|
Citaat:
|
Ha. Overal van die posters en flyers uit anti-rook campagnes. Door het hele huis, op haar kamer, door de brievenbus... Begin elk gesprek dat je met haar ouders hebt (als ze erbij zit) met: wat is roken toch smerig he... En dan het haar ook laten zeggen, want pappie en mammie mogen het natuurlijk niet weten.
En dat van die foto vind ik ook mooi. Maar je moet haar niet gaan verlullen, ze moet zelf stoppen. :cool: |
Heel sarcastisch vertellen dat je d'r echt verschrikkelijk stoer vind en dat ze zo eindelijk heel volwassen overkomt.
|
Citaat:
|
Niet mee bemoeien.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
On-topic, fijn laten roken :evil: |
samen een jointje roken! (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik stak een sigaret aan waar hij bij was toen we naar huis fietsten: 'o goed dat je ff een sigaret opsteekt. als we nou mensen van je school tegenkomen denken ze allemaal: 'zo die is stoer, daar wil ik mee omgaan!' en als je dan met mij rijdt ben je al helemaal geweldig. ik ben ook wel blij dat je naast mij fietst en rookt. nou denken mensen dat ik je vriend ben en vinden ze mij ook heel stoer omdat ik een rokende vriendin heb' etc. etc. :bloos: |
Hoe oud is ze dan?
En idd, bemoei je er niet mee. |
toen ik de 1e x probeerde ben ik betrapt :o
hele preek gehad van mijn neef, 't is soms net of hij mn vader is haha.. maar on-topic: zuigen of verlullen natuurlijk :evil: |
Kun je Chantage spellen?!
Waarom vraag je het :D |
hou je eens bezig met je eigen zaken, bemoeial. (n)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:18. |