![]() |
gezwel in mn neus
Tja hoe leg ik dit uit, in mn linkerneusgat zit nu al iets van 4 dagen (zolang heb ik het in elk geval opgemertk) een gezwel.. Het is opgezwollen. niet rood ofzo, gewoon opgezwollen..
Het is geen muggebult, daarvoor is het teveel opgezwollen en het jeukt ook niet. En in de 4 dagen isie steeds even groot gebleven Als ik erop druk doet het wel pijn maar bij gewoon alleen aanraken voel je niks. Het gezwel is de hele tijd even groot gebleven. Weet iemand misschien wat ik moet doen? Ik was van plan naar de huisarts te gaan maarja, ik wou toch eerst even kijken wat jullie ervan vinden |
Ik heb wel eens door allergie dat er aan de binnenkant
iets is opgezwollen, maar heb geen idee of dat hetzelfde is. Verkoudheid oid kan er misschien ook mee te maken hebben... Lijkt me iig wel slim om even mee naar de huisarts te gaan idd, al is het maar voor de zekerheid... :) |
Ik ben niet verkouden..
En zou ik het dan niet aan beide kanten moeten hebben? EN waarom zou ik dan nu pas last hebben ergens van, ja ok ik heb wel eens stukjes huid die rood zijn,. Maar ik weet echt niet waar ik allergiosch voor zou kunnen zijjn.. Heb niks vreemds gegeten/gedaan |
Heel misschien is het iets van een neuspoliep, maar zeker weet ik het niet. Maar je kan gewoon beter naar de dokter gaan.
|
Ik heb ook weleens zoiets gehad, bij nadere inspectie bleek het een pukkeltje of iets dergelijks te zijn.
|
Ga gewoon even naar de huisarts, dit is niks ernstigs. Als er 'opeens', binnen een dag een zwelling is gekomen kan het zo veel zijn, maar niks engs. Maak je geen zorgen.
|
Citaat:
maar hij is echt groot.. mijn puisten blijven altijd veel kleiner.. en het is ook niet rood.. en verder is dr ook niks aan te zien ofzo |
Citaat:
|
Ik heb het ook wel eens en dan is het gewoon een puistje (nou ja, 'tje :P ). Smeer er wat zinkzalf op, dan droogt het allemaal wat sneller uit en ben je er zo vanaf.
Verklaring dat hij in je neus groter wordt dan normaal; waarschijnlijk omdat de huid waar hij zit in je neus makkelijker verstopt raakt en met 'viezer' spul dan het bv op je kin zou zijn. Smeer er dus wat zinkzalf op :) |
Citaat:
Maar goed, ik denk ook dat het niet zoveel kwaad kan. Ik en mijn vader hebben best vaak een ontstoken "neus", dan zit er ook een dikke bult IN je neus. Alleen doet dat best zeer bij ons, maar goed een kleine ontsteking heeft op iedereen een andere uitwerking :) |
Citaat:
|
ik denk ook dat t n puistje is heb er zelf ook weleens een in mn neus en de eerste dagen doet t alleen pijn en is het dik maar nog niet duidelijk dat t n puistje is..later zal er wel een kopje opkomen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:40. |