![]() |
Tilburgse discotheken vervolgd wegens discriminatie
TILBURG - Het Openbaar Ministerie (OM) in Breda gaat de eigenaren van twee Tilburgse discotheken vervolgen wegens discriminatie. Dit maakte een woordvoerder van het OM maandag bekend.
Uit een praktijkproef die begin december werd uitgevoerd in opdracht van de gemeente Tilburg, bleek dat de discotheken Talk of the Town en F.I.O.D. stelselmatig allochtone bezoekers weigerden. De proef werd uitgevoerd door de politie en het Anti Discriminatie Bureau. Hierbij werden drie allochtone en drie blanke koppels op pad gestuurd. Burgemeester J. Stekelenburg van Tilburg noemde de uitslag van de test schokkend. "Als ik mijn hart had laten spreken dan had ik de ondernemingen dit weekeinde gesloten", zei hij in december. Bron: nu.nl |
Vond dit wel toepasselijk aangezien ze niet voor niks vaak uit discotheken worden gezet, kijk maar naar die jongen (Bart) van laatst die zonder reden was neergestoken tijdens het uitgaansleven door een Marokkaan of die ene Marokkaan die 2 maanden geleden 9!! mensen neerstak in het cafe Zwarthoed in Valkenswaard. (dichtbij Tilburg)
http://graverdammer.vrijspraak.org/i...ntje-Disco.jpg http://graverdammer.vrijspraak.org/i...Uitsmijter.gif Volgens mij is dit meer veiligheid dan discriminatie, maargoed. |
ik heb weinig gemerkt van discriminatie, als je er op een bepaalde manier uitziet mag je gewoon niet binnen, in de zino is dat dat je geen gymschoenen en goede sieraden aanmag, en laten we eerlijk zijn, antilianen, marokanen enz die hebben dat toch wel bijna altijd aan.
En als je blank bent wordt je net zo goed niet toegelaten als je je zo kleed. Meer heb ik niet gemerkt, ik denk zelf dat het wel meevalt met discriminatie |
Leve de stigmatisering.
|
Zal wel een beetje onzin zijn over discriminatie in de discotheken in Tilburg.
Alleen een beetje zielig dat een boertje weer een paar nijntjes verhaaltjes er bij moet zetten, om stoer over te komen. Weet zeker niet dat Tjoelker en nog een stuk of tien andere door zinloosgeweld door autochtonen zijn vermoord. Maar dat heb je met boertjes die kennen alleen de telegraaf en pim de pinquin. |
Dit onderwerp leidt hoogstwaarschlijnlijk tot flame en gezeik over buitenlandertje ditte en buitenlandertje datte wat al tig keren voorbij gekomen is.
slotje dus |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:19. |