![]() |
Vrienden van van Swieten
Het nieuwe programma op nederland 2! Ik keek gister de eerste aflevering en ik heb het helemaal afgekeken maar ik vind het maar een vaag programma. Nog meer mensen gekeken?
|
ik vond het vaag en niet echt leuk
|
Ik vond het vaag en erg leuk
|
ik hou van vaag en leuk, jammer dat ik het vergeten ben
|
ik vond het vaag en wel aardig. niet zo leuk als verwacht.
de woordgrappen waren weer wel leuk. voetballer van barca die vroeg opstaat? philip cocukeleku oud bondscoach die met autootjes speelt? guus hiddinkytoy aparte manier van juichen van een NAC'er? Orlanda Engelharakiri |
Ik had een engels leraar die zo heette *ril*
|
Citaat:
|
Ik vond het echt heel erg leuk ... hou wel van flauwe grappen :D
|
Citaat:
|
Had er veel meer van verwacht. Met zoveel talent hadden ze dr toch iets leukers van kunnen maken. Dee eerste aflevering was in ieder geval errug flauw, heb niet een keer gelachen..
alleen om ronald voorspelbos.. :D |
t was minder lollig als ik verwacht had. jammer
maar gelukkig VIGO IS BACK en peter en erik xxx moi |
Ik heb het gemist :(
|
*slikt* En die Engels leraar was mijn Latijn leraar. *rent hard weg*
|
Citaat:
Citaat:
|
:d
|
Ik was nevermind the buzzcocks aan het kijken. Ik ben een groot fan van NUHR en de andere cabaretiers, maar Buzzcocks gaat toch echt voor.
|
Helaas niet gezien.
|
Hmm eens kijken wat het wordt bij de tweede aflevering, van de eerste vond ik niet zoveel eigenlijk.
|
Citaat:
|
Ik ben het helaas vergeten om te kijken! :( :s
|
Wat vonden jullie van de tweede aflevering?
Ik ben het helaas vergeten te kijken. |
de tweede was nog flauwer dan de eerste, bij de tweede heb ik gewoon een paar keer weggezapt omdat ik anders in slaap viel (n) ..
flauw gedoe, veel te gespeeld, ze moeten die gasten gewoon laten improviseren kennen ze veel beter.. |
ik vond de Mickey Mouse competitie anders wel leuk gevonden, haha
|
Heb er van gehoord...gha cker kijken...waarneer komt het op tv?
op maandag? :) |
Citaat:
|
Ik heb t gisteravond voort eerst gezien. :cool: T is dat ik niet van voetbal hou, maar k vond het toch wel grappig..vooral de minuut van Raoul :p
|
Best grappig. Gewoon droog, daar hou ik van.
|
De minuut van Heertje is gewoon (y)
|
vond het wel een leuk programma, maar soms was het een beetje eentonig, of saai. Maar verder (y)
|
Ik vond het wel droog.. ok, je ligt niet constant dubbel maar dat hoeft ook niet.
|
De 1e keer vond ik wel beter dan de 2e. Maar sowieso de sfeer die om het programma heen hangt is gewoon cool. Het wordt allemaal serieus gebracht terwijl het eigenlijk nergens op slaat. Leo Beenhakker die bijvoorbeeld met een strak gezicht over de selectie vertelt of ''Champy, we gaan dat grote hoofd in je eigen reet douwen'' (y)
|
k heb alleen de 2e aflevering gezien, die was wel ok :)
|
vond em gister helemaal top, echte voetbalhumor :P, tot nu toe de leukste denk ik zomaar... Alleen de minuut van heertje vond ik wat minder.. behalve henk timmergeradeaus
|
Was leuk gister :D
|
Ik heb het gister gemist kan er iemand vertellen waar het precies over ging :p
|
Citaat:
:D gullit is echt vet trouwens (y) |
ik vind t wel koel, pas 1 keer gezien though... maar die woordgrappen zijn wel erg flauw..
|
hehe de laatste was echt de beste ja :D
en die Gullit met zijn Hoerschop en Cup-a-Soup (y) |
Ikvind er niets aan. Vigo waas en peter heerschop hebben weinig tot geen talent en zijn ook nog eens mateloos irritant.
|
Ik vind het echt een leuk programma. De afleveringen worden steeds beter, maar het kan nog een stuk beter
|
Deze keer vond ik m zowaar leuk. (y)
|
die minuut van raoul was gisteren echt te ver gezocht
De verdediger van Feyenoord heeft het in de 2e wereldoorlog niet goed gedaan Een brug te Ferry de haan :d |
ik heb het gister en vorige week gezien.
vond het erg leuk eigenlijk :) lekker droog. |
Citaat:
David I'll be Beckham Bossie een bossie een bossie rooie rozen, bossie, een bossie: hee hee hee Ik vind dit dus echt gewoon veel beter als kopspijkers, eindelijk weer eens iets nieuws... |
Ik vind de vvvs echt gewoon zoow grappig..
Zulke humor, maar iedereen zoo w z'n smaak.. :D Ik vind vooral de minuut van heertjuh echt geinig.. jammer dat eht zoow snel gaat, dat je de helft weer vergeet :confused: |
Erg leuk programma vind ik, vooral de minuut van Heertje (y) Dat moesten ze gewoon de hele uitzending lang doen, kun je lache ;)
|
Roemeense voetballer die je af kan halen.
Christian ChiFoe Yong Hai Keeper die de Duitsers bij het nemen van een strafschop altijd de verkeerde hoek in stuurt. Henk TImmer gerade aus |
Citaat:
|
He is het programma: afgelopen, verplaatst, van de buis af of iets anders??
|
gewoon afgelopen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:22. |