![]() |
Open de deur
de bomen verliezen
hun adem en bladeren vallen ik ook, hoewel mijn hart sneller klopt dan eerder de vogels vliegen over grenzen heel ver weg en wij, als de muur optrekt, vliegen we dan mee ze zei toen hier nog eerder dan ik dacht dat leven eigenlijk alleen maar dromen was de bladeren vallen en ik ook in het diepe dat dromen liefde leven is open de deur, kom hier |
Omdat je zo graag wilde dat ik hem las. ;)
Wat ik het lastige aan gedichten vind, is dat ik zelden helemaal denk te begrijpen wat de dichter bedoelt. Jou gedicht spreekt wel. Het roept mooie beelden op. Go Anne! |
dat leven eigenlijk alleen
maar dromen was dat stukje is egt zow goed!!!! (y) de rest ook maar dit vin ik egt een toppuntje..ik heb nix op je gedicht aan te merken..en al had ik het wel zou ik niet durven! :o |
jou gedicht gaf mij de inspiratie om dit binnen 1 minuut neer te kwakken:
Leven Was het niet te mooi Om waar te zijn Te pijnlijk om reeel te blijven? Rotzooi. Wegdrijven, Illusie of werkelijkheid? Conclusie, is leven alleen dromen? Is het niet enkel een bezigheid? Wie opent mijn ogen? |
Nou, heb je dat gedicht tenminste niet voor niets geschreven.
|
"de bomen verliezen
hun adem en bladeren vallen ik ook" "dat dromen liefde leven is" "dat leven eigenlijk alleen maar dromen was " Dit vind ik Mooie stukje!, vooral de eerste. Je begint bij de eerst strofe ook met een zeer sterk/mooi ritme. Maar dat zwakt steeds verder af voor mijn gevoel, vind ik heel jammer. Toch een bijzonder gedichtje. |
Citaat:
hmm, maar wat wil je hier mee binnen dit topic? |
Dromerig, lekker om te lezen, het loopt goed, ik heb geen kritiek, gewoon mooi en lekker om te lezen.
|
Wat een goed gedicht! Het raakt me echt, ik vind het supermooi...de woordspelingen zijn echt leuk, en het heeft sfeer vind ik :)!
|
ik vind het echt heel erg mooi, je gebruikt mooie beelden, tenminste, het roept bij mij mooie beelden op. het straalt een bepaalde rust en warmte uit, ik vind het echt heel mooi
(y) |
Ik vind het prachtig.. Ben het er wel mee eens dat het ritme op een gegeven moment beetje weg ebt, dat vind ik wel zonde..
Verder (y) (y) (y) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:00. |