![]() |
Hoeveel kinderen wil je?
2, een jongen en een meisje
|
zoals het er nu uitziet, geen 1
|
Op dit moment... geen
|
geen natuurlijk,
of er moeten tijden van weinig voedsel aankomen.. dan heb je altijd wat te roosteren. |
Citaat:
|
Ik kijk wel vooruit, ik zorg wel dat't er al van te voren is.. En ach, anders zoek ik een redelijk gezonde buurman op, en vreet ik die op.
|
Citaat:
|
2 of 3. Geslacht boeit me niet zo heel erg, zolang het niet allemaal meisjes of jongens zijn.
|
2: een jongen en een meisje
of 3: een jongen en twee meisjes |
weet ik t, dat zie ik tegen die tijd wel weer.
|
2, 3 of 4.
kweet niet. iig meer dan 1 en minder dan 5 :D |
0, 2 of 3.
|
0, 1, 2 of 3... mja, ik zie wel wat er komt :)
|
2; liefst een tweeling
2 meisjes of 1 jongen en 1 meisje |
1,7
|
2 of 3.
Of het jongens of meisjes worden maakt me niet uit, vind het allebei wel leuk. :) |
Citaat:
|
Ik hoop later twee kinderen te kunnen krijgen. Eerst een jongen en daarna een meisje. :)
|
2 of 3
Eén kind vind ik zo zielig. Twee is zo standaard. Drie kinderen lijkt me wel leuk, en dan het liefst twee jongens en één meisje. Of andersoms eigenlijk maakt me dat niet veel uit. Maar drie kinderen is ook weer wat veel, misschien toch maar twee ;) Of geen kinderen, ik zie wel hoe het loopt :) |
0
|
3
|
Citaat:
|
Citaat:
|
20 (ik wil mijn genen verspreid zien, mwahahahaha)
Maar dat lukt niet meer :) Serieus: nu hoef ik er geen. Heb er geen tijd voor en geen geld. Misschien ooit. Heb zo'n 7/10 jaar bedenktijd :) |
op dit moment 0. later: geen idee, misschien nog steeds 0.
|
2,3 of 4. Vroeger wilde ik er altijd 4 maar dat vind ik nu wat veel dus momenteel vind ik 3 het ideale aantal maar misschien houdt ik het maar bij 2. 1 kind vind ik iig niet zo geslaagd en meer dan 4 wordt me een beetje te veel.
|
Citaat:
|
3 of 4....of meer :D
|
Citaat:
|
geen.
|
2
|
Ik moet eerstmaar een vriendin krijgen en daarna zien we wel verder.
|
Citaat:
Moet je nu wel meteen beginnen ;) |
3 en de eerste moet een jongen zijn en daarna twee meisjes ;) ..
Waarom 3? 1 kind is maar zo "alleen", twee is te standaard en 4 geeft plotseling meer problemen (je kan bijv. 3 kinderen nog wel op een achterbank proppen) |
3 op zijn minst!
|
Ik weet niet wat ik later wil, ik denk 2. Heb geen voorkeur of het jongens of meisjes zijn
|
3 of 4
lekker gezellig, me neven zijn het ook en het is leuk zeggen ze |
nu nog geen, in de toekomst ms 1 of 2
|
later dan ... mss 2 of 4 ofzo , alleen zie ik die geboortes nie zitten :s
|
1, hooguit 2
maar 3 is te veel |
Geen.
Ik houd niet van kinderen, en ik heb geen zin me later schuldig te voelen omdat mijn kinderen op zo'n rotwereld moeten leven. |
3! geslacht maakt me niet zoveel uit.
|
Geen.
Hoogstens 1 (meisje denk k) adoptiekind. Jah, kijk, als k eenmal over 10jr ofzow zwanger ben, hou ik t kind mayb ook wel, weet je niet van te voren. Maar geen plannen van: 2 jongens en 1 meijes ofzow :s |
Geen.
|
Citaat:
|
2 of 3, maar ik wil eigenlijk wel graag een jongetje, dan is er tenminste iemand die de familie tak kan voortzetten :bloos:
|
Laatst had ik bedacht dat ik dat toch echt wilde... maar nu twijfel ik weer :o
|
Een jongen en een meisje.
|
3
Maargoed ik beslis niet alleen :) |
Geen. Iig niet de komende 10 jaar, that's for sure. En daarna hoostwaarschijnlijk ook niet :P
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:57. |