![]() |
Plaatjes upload site (Niet meteen locken plz)
Ik weet dat er al veel topics van zijn geweest.
Maar als er nou ff een stickie met handige sites komt....niet die site inzend topic want dat is totaal niet overzichtelijk en handig. Ik ken utwente, picserver.tk. Ik ken speedis.org Maar daar heb ik niet veel aan want die kan je nooit lang doorlinken en speedis is steeds down. Dus heeft iemand mischien een wat betere site waar je bestand of gewoon plaatjes kan uploaden. Waar je minstens 2MB ruimte hebt??? |
Hier kan bets een slotje op,
en sticky is zekwer neit nodig.. picserver is prima onbeperkt uploaden altijd online gaat pas offline als niemand het mee bekijkt.. |
Citaat:
Ik zie heel vaak bij pic serv plaatjes dat er staat: Dont link pics directly to a picserv mirror. Dat is zwaar irritant want dan kan ik ze niet op mijn site zetten. Daar heb ik namelijk geen upload ruimte. |
Ja, dat komt omdat je iets fout doet..
Dat krijg je als je de link copieerd, maar je moet erop klikken en dn die link copieren.. |
Nee, dat komt omdat picserver sites die veel load genereren banned. Mijn picserver site werkt ook niet meer. Ik denk dat het wel een idee is om een sticky te maken (+uitleg, op beleid ofzo), altijd goed alternatieven te hebben, en het is een FAQ.
|
Ik zal hem open laten, maar sticky wordt het zeker niet. Straks hebben we 10 sticky topics en dat is niet de bedoeling. Dit soort vragen zijn al wel diverse malen langsgekomen en met even zoeken vinden mensen genoeg mogelijkheden.
|
Omdat het een veelgestelde vraag is, is het juist een goed idee die ergens op te nemen. Mensen vragen constant hoe je een pic moet uppen, en dan is het veel beter als je ze gewoon een link kunt geven.
BTW: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vooral nieuwe gebruikers zoeken niet, vaak is het hun eerste forum, die mensen wil je toch zo veel mogelijk helpen om ze te houden. |
mijn eigen siteje heeft een 'mooi' uplodscript...met direct linken en "onbeperkt" datastroom, dus... ;)
|
Citaat:
|
dan hebben we altijd nog de FAQ, en die staat in de Annoucement, lmd:
http://faq.dynamicdreams.nl/index.php?forumid=1 |
Citaat:
|
oke ik heb in de faq gekeken daar staat ie idd in verstopt. Sorry...
|
Citaat:
|
|
|
Kortom Uitermate Teleurstellend
|
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:46. |