![]() |
LOST IN TRANSLATION (Sofia Coppola, 2003)
LOST IN TRANSLATION
http://www.chud.com/posters/lost.jpghttp://www.chud.com/posters/lost2.jpg Geschreven en geregisseerd door Sofia ("Virgin Suicides") Coppola. Met in de hoofdrollen o.a. Scarlett Johansson, Bill Murray, en Giovanni Ribisi. Bob Harris and Charlotte are two Americans in Tokyo. Bob is a movie star in town to shoot a whiskey commercial, while Charlotte is a young woman tagging along with her workaholic photographer husband. Unable to sleep, Bob and Charlotte cross paths one night in the luxury hotel bar. This chance meeting soon becomes a surprising friendship. Charlotte and Bob venture through Tokyo, having often hilarious encounters with its citizens, and ultimately discover a new belief in life’s possibilities. TRAILER: http://www.apple.com/trailers/focus_...anslation.html |
Virgin Suicides nooit gezien, maar ik ben zeer benieuwd hiernaar.
|
Virgin Suicides vond ik wel goed en deze lijkt me ook wel oke.
|
Schijnt er goed te zijn. Heb genoten van Virgin Suicides en Bill Murray is altijd leuk om te zien, van Scarlett Johansson kan ik ook geen genoeg krijgen :o :D
|
Virgin Suicides vond ik erg sterk, en Bill Murray is één van mijn favoriete comedy-acteurs - ik ga em wel zien
hoop niet dat et alleen maar bij et belachelijk maken van de absurde japanse cultuur blijft :D |
Prachtige, dromerige film met een soundtrack die momenteel door mijn hoofd blijft spoken. Zowel Murray als Johansson waren voortreffelijk.
|
Bill Murray is altijd koel :)
|
Scarlett johansson ook :cool:
|
Lijtk me wel een mooie film, maar ik weet niet goed wat ik er van moet verwachten. Tis geen komedie, toch?
|
Erg mooie film, speelde erg op het gevoel in vond ik. Ik was niet echt uitermate vrolijk tegen het einde, en dat is toch een mooi effect van de film.
Offtopic: Verotte kut searchoptie |
Práchtig.
|
Hm alweer dat ik denk, nú pas een topic? Maar ik vond em erg mooi. (y)
edit, oh hij komt uit xx-09-2003 :) toen wist ik er nog niet van :P |
Ik heb al kaarten gereserveerd via de varagids(dan is het gratis :cool: ) Maar dan moet ik wel op een zaterdag of zondagochtend om 11 uur naar die film, maar hij is het me waard, ik wil hem echt graag zien.
|
Geweldige film. Het gevoel van het je bevinden in een totaal vreemde, haast absurde cultuur wordt perfect weergegeven. En de chemie tussen Murray en Johansson straalt er vanaf. Sowieso allebei al erg overtuigende acteurs. En ja, Japan he. (y) :)
|
Ik zie wel wat er zo goed aan gevonden wordt, maar ik liep toch met een ontevreden gevoel de zaal uit. Iets meer échte gebeurtenissen vind ik niet bepaald overbodige luxe in een film.
|
Ik wil hem zien want: Bill Murray. <3
|
Citaat:
(Het was eergisteren trouwens "Groundhog Day", naar het schijnt blijft het daar in de VS nog wel even doorwinteren :D ) |
ik wil em zien ik wil em zien
!!! |
ik vond 'm heerlijk! (y)(y)
en een beetje raar gevoel aan t einde, super :) echt een hele mooie film en die 5 oscarnominaties zeker waard!! ik vond dat stukje
Spoiler
ohh en die
Spoiler
|
Ik heb al van 1 iemand gehoord dat ie em slecht vond, dat 3 kwart van de zaal tijdens de sneak leeg liep etc.
Blijf toch benieuwd :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus dan moet ie wel goed zijn :D *downloadt* |
A-FILM, de distributeur, wou weten hoe het commercïele publiek zou reageren omdat Bill Murray toch een bekende naam is. Vandaar dat hij in de sneak terecht gekomen is. Hopelijk gebeurt dit ook met 21 GRAMS.
|
*gezien*
Nog nooit zoiets saait meegemaakt geen verhaal geen daden weinig en ook nog eens slechte dialogen slecht acteer en camera werk, ik ergerde me echt tijdens deze film. (n) |
Citaat:
Ik vond het een prachtige film. Ik heb echt genoten en zou hem aan iedereen aanraden. Het camerawerk vond ik juist erg goed, de dialogen ook en ik kan me werkelijk weinig bedenken wat ik er minder goed aan vond. Deze film voldeed helemaal aan de hoge verwachtingen die ik ervan had :) |
Citaat:
"gesproken". |
Citaat:
ik vond de dialogen die er waren erg goed. (nee, het waren er niet echt veel, maar dat maakte t juist zo apart) (y) |
Ik kan jullie meningen ook niet bevatten maar ok smaak verschilt, ik kan er niks anders over zeggen dan dat ik het een zaadodende film vond maar goed ik ben ook 1 vd weinigen die Jeepers Creepers goed vond :o :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:( :s Ik wist het wel.
|
nou, ik vond het dus een briljante film *lekker pullie*
je moet hem iig wel in de bios zien, want ik kan me voorstellen dat ie op dvd of pc heel wat aan kracht verliest. |
Citaat:
|
Ik wil m wel zien.
|
Citaat:
|
Uggllgghh bill murray (n)
Topicstarter: WAAROM SCHRIJF JE IN ALL CAPS WEET JE NIET HOE IRRITANT DAT IS |
Citaat:
Ik vond hem mooi. Heel bijzonder. Absoluut geen standaard verhaal. En je ging inderdaad met een apart gevoel de zaal uit, maar wel op een positieve manier. Ik vond het ook goed dat het daar eindigde. Had het niet verwacht, maar het was denk ik zonde geweest als er meer achteraan zou komen. Maar er zitten echt prachtige scenes tussen. Vooral van de stad (y) Dat "Lost in Translation" is heel mooi uitgebeeld. |
En hij is grappig. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En Bill Murray was juist (y) , vond die rol echt goed bij hem passen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En dat ieder1 zo geilt op Bil Murrays sarcasme waarom? Ik zie liever een acteur presteren dan dat ie weer het zelfde liedje speelt. |
Citaat:
+ Ik vind Bill Murray een stumpertje. |
Citaat:
|
Goddamn, Bill Murray zit bij mij in de zelfde catogerie als Billy friggin' Chrystal of die yankeed00dl van america;s funniest videos.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:36. |