![]() |
Muse
eeeey liefuh mensjes :D alles goed??
ik had ff vraagje....ZIJN HIER OOK MUSE LIEFHEBBERTJES?! want dan zou ik ff wille medudelen: 22 sep. ga ik lekkah nieuwe cd "absolution" kopen :eek: :eek: :eek: jaja je hoorde 't goed! dikke kuzzzzz Maaike |
-==mUsE iS kUt!!!~!==-
|
Citaat:
en tuurlijk ga ik de nieuwe cd kopen, kmot alles van Muse hebben!!!! Mot alleen nog ff trui hebben, kan ik ff iedereen over Muse vertellen ;) |
iedereen heeft dat album toch al wel?! :|
|
Citaat:
|
muse :) :)
|
Citaat:
|
Samen met de rest van de wereld, achja.
Ik ga em downen, en als ie goed is, koop ik hem. |
Muse is goed ja
|
Citaat:
|
Ik heb em al een aantal weken geleden gedownload :o En ik ga em zeker weten kopen :)
Muse :cool: |
MUSE ROELT!
en mijn broer ook..want die heeft hem besteld..en ik heb een leeg cd'tje...SNAP JE ET? Gratiz &voor nix! :D |
ik vind muse goed. ik heb alle3 de cd's en de 4e heb ik al op mp3. ik hoop em vrijdag al in huis te hebben. ja, dat is 3 dgen voor de release, maar je hebt connecties of je hebt ze niet :o
|
jaaah muse roeleert uber-erg!!!
:D voor degenen die 'm al hebbeh? is ie goed of nie?! jah..ik koop em sowieso...>> moet ook alle cd's hebbe.. maar jah...wil wel graag weten :D wat vinden jullie 't beste nr. van hun? SMOKS Maaikuh ps....hij is lelijk..geef ik toe..maar kan onwijs goed zingeh en nog bter gitaar speeln...dat z'n haar nu plat is......jah...mpf.........maakt 't er nie bter op :s |
Citaat:
Ik vind Muse wel leuk, ik heb die vorige CD, ben de titel weer vergeten. |
Citaat:
|
Muse is wel ok, showbizz vond ik niet zo super en origin of symmetry vond ik wel aardig.
|
IK als Muse liefhebber (zie mijn naam:D) ga ik uiteraard het nieuwe album kopen :D en UITERAARD GA IK 6 NOVEMBER NAAR AHOY!!!! :D:D
|
muse is goed en jij bent n00b
ennuh ik ga naar concert 6 nov. kikkuuuuuuuuuuuuuh |
Citaat:
en stil maar weer :) |
Jaja, nou, poeh, ben eigenlijk een beetje uitgekeken op muse. Ben nu nieuwe album aan het downloaden, misschien dat dat daar verandering in brengt :|
|
Uiteraard haal ik wel Absolution.
Trouwens ik heb ook al een link naar het nummer "Fury", die alleen op de japanse editie staat. Ik weet alleen niet hoelang die op die site blijft... :s Voor Fury klik hier Muse is inderdaad helaas een beetje achteruitgegaan vind ik, maar desondanks nog zeker wel erg goed. |
Ja muse is wel ok.. Ik heb de 1e cd, die's wel goed... maar ben er een beetje op uitgekeken..
Ik dl waarschijnlijk wel een nummertje (misschien zelfs wel 2!) en ik vind het belachelijk dat ze zo'n reuze-concert geven... Concert in de HMH was geniaal :) |
als echt truie muse fan vind ik het jammer dat het halve breezahvolk muse ineens hip vindt
:rolleyes: |
Citaat:
- muse dus - the offspring - the hives - queens of the stone age - foo fighters |
Citaat:
ik vind het bij muse toch wel heeel erg de laatste tijd.. bij de andere bands die je noemt ook wel, maar muse is echt te gewoon |
Citaat:
|
Citaat:
|
topicstarter is misschien wel een goed voorbeeld.
hoewel, misschien is ze wel de allergrootste die-hard en in het bezit van alle singles. lijkt me niet dus. |
Citaat:
|
Citaat:
jah...hetzelfde bij NOFX....ach wat haat ik die kinders die ineens met gekleurde spikes en nofx shirts/sweaters op school aan komen zetten...terwijl je ze nog nooit in zoiets hebt zien lopen.. en dan de dag later met een metallica en/of sum41 shirt lopen.. :s (n) mar dat denk ik dan bij mezelf. |
Citaat:
maar of je nou in nofx of sum 41 shirt loopt... (hoopt niet te veel gezeik te krijgen) |
Citaat:
|
ik heb absolution, ik heb em ik heb em ik heb em
jeej |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb m nog niet, zal een dezer dagen wel op door de brievenbus glijden. met dvd en hopelijk ook het t-shirt
|
Citaat:
|
ik ben een muse-liefhebber! ik ga ook absolution kopen. muse3 is altijd goed.
|
Hey MickeyMo,
tis wel jammer dat het opeens populair is geworden. dan moet je die mooie muziek met meer mensen delen. maar k erger me niet aan mensen met een t-shirt van metallica, sum41 en nofx. moeten ze toch zelf weten. als zij dat nou leuk vinden.. |
trouwens, placebo is toch stukken beter.
|
Citaat:
het gaat erom dat kinderen het gaan dragen omdat ze dat stoer vinden, en niet omdat ze daarnaar luisteren. als ze daarnaar luisteren en het mooi vinden vind ik het alleen maar goed. :) |
Citaat:
Trouwens de nieuwe is echt heel strak!! vind het het beste album! |
goed, ik heb het eindelijk gedownload. en eigenlijk word ik er niet warm of koud van. vond origin of symmetry en hullabaloo stukken beter.
|
ik heb alleen die eerste, die vind ik wel okay. niet een bandje om meer van te kopen, ofzo.
|
Citaat:
|
Absolution is wel oke, op wat slappe nummertjes na
|
The Small Print, Stockholm Syndrome en Sing for Absolution vind ik echt supervet, de rest vind ik een beetje vervelend worden. het zijn allemaal van die 'net niet' nummers vind ik
|
Goed album, Absolution. Jammer genoeg zijn sommige nummers weer iets te zwaar aangezet. Ik denk dat de Muse-hype alleen nog maar groter wordt bij het uitkomen van de Hysteria single, dat nummer is gewoon zo pakkend
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:39. |