![]() |
Foto's op MOJO
ik was me aant afvragen of je foto's mocht maken tijdens een concert . (door mojo georganiseerd)
omdat je op festivals (pinkpop,fields of rock,bospop) wel foto's mocht maken met wegwerpcamera vroeg ik me af of dit ook mag bij concerten ... ... ... 6 december metallica 14 december marilyn manson |
vastwel d8 ik :o
|
Ligt volgens mij aan de zaal.
Bij de meeste zalen is het verboden. |
mag alleen als het geen professionele apparatuur betreft dus geen dure camera met zoomlens van hier tot gunter
|
Meestal mag je ook niet flitsen.
|
zolang je geen toestel heb waarmee je kan inzoemen geloof ik
|
Mogen digitale camera's wel? Ik denk dat ik de mijne binnen ga smokkelen bij de Deftones& APC, en bij Placebo :)
|
Als het goed is, staat het op de achterkant van je kaartje.
Het was dacht ik wel, zoals Roxane al zei, dat je niet mocht inzoomen maar ik kan me ook wel vergissen. |
Citaat:
|
Ik heb bij melkweg en 013 enzo nooit problemen met mijn digitale maar ja zown ahoy en hmh zou nog wel kunnen zeiken.. ik ga het iig wel proberen bij placebo en radiohead...
|
daarom, op de kaarten van MOJO staat 8erop wel dat t verboden is. maar je ziet er altijd met wegwerp camera's
en ik mocht op FoR en Bospop wel fotows make (met wegwerp) |
Zou je bij Ozzy in Ahoy een camera mogen meenemen?
(weggooi ding ofzo? ) |
ik vind het scraal als je geen foto's mag maken je betaald toch voor om alles te zien ?
en je kunt heus niet zulke goede foto's maken vanuit het publiek die van een echte fotograaf worden toch altijd beter. |
Volgens mij mag de band beslissen of er foto's gemaakt mogen worden (behalve bij festivals dan). Bij Ayreon (Boerderij), Christian Death (Patronaat) en Circle II Circle (De Kade) werd er niet eens gecontroleerd wat voor'n fototoestel je bij je had, ik zag mensen rondlopen met echt professionele camera's (incl. extra belichtingslampje waardoor de bassist van Circle II Circle elke keer weer heel stoer in z'n patserpose ging staan wanneer het lampje op hem scheen ).
Volgens mij heeft het er ook mee te maken of er een fotopit is. Zo ja, dan is de kans erg klein dat je b.v. een spiegelreflexcamera mee naar binnen krijgt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:25. |