![]() |
Zeker
Jij bent
zo zeker van wat je zegt Jij bent zo zeker dat je mij geen weerwoord weerlegt Mijn muur van mens'lijk falen Wordt hoger breder; dikker ~*~*~ Van mijn gevoel is niet meer over dan een platgereden kikker ~*~*~ Geef mij je woorden en ik leg ze om Dat complex maakt me minderwaardig maar niet dom |
Dubbel-woord(zin 7) leuk, maar verder spreekt het mij niet echt aan. Doet niet veel met me.
|
Ik vind deze ook niet echt geweldig, het komt me te simpel over, als ik het bijvoorbeeld zo neer zet:
Mijn muur van mens'lijk falen wordt hoger breder; dikker Van mijn gevoel is niet meer over dan een platgereden kikker Dan klinkt het op de een of andere manier(sorry voor het taalgebruik, ik kan even snel geen beter woord bedenken) dom, Begrijp je wat ik bedoel? De inhoud hoeft niet speciaal te zijn, maar dan moet de uitwerking dat wel zijn wil je toch een goed gedicht neer zetten, die vind ik hier niet echt speciaal. Vooral de rijm spreekt me niet aan, sorry :o . |
Citaat:
hahaha :D (dit is niet beledigend bedoeld naar de topicstarter, maar ik kon mijn lachen even niet meer inhouden toen ik dit zo las :D) |
Ik vind het eigenlijk wel een grappig gedicht: en die kikker kon ik eigenlijk nog wel om lachen omdat het tussen tekens staat: net alsof het gewoon een serieus gedicht is en er iemand later wat grappigs bij heeft geplakt...dit is geen belediging ;): kvind ut juist wel cool eigenlijk (Y)! voorderest is het inderdaad een beetje simpel, maar ik vind dat er zeker veel mooie woorden inzitten, en het metrum vind ik ook echt (y).
|
Zou je deze zelf willen analyseren en dan een interpretatie geven van je vreemde regel- en strofenbouw?
|
Citaat:
Vreemd, vreemd.... Om eerlijk te zijn, heb ik er niet echt over nagedacht. Ben gewoon gaan schrijven, en juist hoe het me uitkwam, het ik de regels laten eindigen... Niet echt bewust gedaan, ik vond het ook niet echt mislukt ofzo, toen ik het achteraf doorlas... Lekker ondoordacht, dus :p De rest; bedankt voor de reacties :) Inderdaad wat simpel, is ook veel te snel geschreven (opwelling, I guess), maar toch is het persoonlijk best wel goed voor me :o *Ik weet waarover ik schrijf en ken het gevoel erachter, hecht er daarom warschijnlijk ook meer waarde aan; persoonlijke therapie :confused: * Zal de volgende keer een beetje beter mijn best doen ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:03. |