![]() |
dat wat is dat ik mis
en JA, met mij kun je heel goed herfstwandelingen maken
fietsen, autorijden, computeren en ook lachen ik kan zelfs zingen -zit op dansles- hou van K's choice en NEE, ik heb geen achterlijke ouders, een beetje dan hoef niet om tien uur thuis te komen of te bellen waar ik ben of te vertellen met wie ik omga en iedereen mee te nemen en JA, ik ben heel slim -ik studeer- ben hoogbegaafd en spreek mijn talen heb altijd op goede scholen gezeten en ben daar actief geweest ook nog ik sport veel, ben ik ook wel goed in en doe ook andere dingen voor de club ik heb een rijke opa en twee lieve katten en een zusje om mee te praten en ik kan me stijlvol kleden en ook warm en zacht en lief we hebben een groot huis met een mooie tuin waarin mijn ouders veel werken een zachte bank om op te zitten en vier computers en een DVD-speler God, wat mis ik nog? Met dank aan Tjitske Visser, maar die van haar zijn leuker. |
inderdaad :P, alhoewel ik haar ook niet grappig vind
|
hm, ik vind je geschrevene wel "grappig", die van haar ken ik niet, dus kan ik niet vergelijken.(wil je er hier 1 van haar posten anders?:)).Het klinkt wat sarcastich.
Verder, tja niet hoogstaand ofzo(qua taalgebruik;)), maar toch heeft het wel iets. Ik vind de woordsvolgorde en het woord-gebruik wel leuk. Groetje, |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:25. |